Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 25. maj 2004, 23:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af VDK
Synes seriøst du skal henvende dig til butikken, hvis de ikke er opmærksomme på fejlen er det ikke godt, hverken for dem eller forbrugerne ;) En dåse med forkert indhold kommer sjældent alene, eller noget :T

Sandt nok, måske er i ravende ligeglade med en dåse frugtcocktail eller whatever, men det kan være i får noget nice hvis i sender den afsted, altså bare billedet :D

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

22

tirsdag, 25. maj 2004, 23:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Citeret

Oprindeligt indlæg af Viper[TKC]
#DanielAndrewLowe : nej den var fra super best.

hehe ok det kan jo næsten også være det samme ;) Mente nu mere bare Discount indkøb generalt :D

Superbest er så ikke ligefrem discount .. Mange af deres basisvarer koster væsentlig mere end i f.eks. Fakta, Aldi, Alta og Netto ..

Sådanne dåser kan man desuden også støde på i Kvickly, Bilka, Føtex og hvad de ellers hedder ..

vil lige informere om at føtex ikke forhandler det mærke!... ellers har jeg sku aldrig set dem, og jeg sætter dem selv påplads... :T

23

tirsdag, 25. maj 2004, 23:12

Citeret

Tjaaa.. vi blev lige lidt lækkersulten... men se lige hvad der var i dåsen... lidt griner. Heldigvis havde vi en ny.. arhh..

Fuck hvor grineren..!? Men også lidt nedtur.. ;)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

24

onsdag, 26. maj 2004, 08:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af silver

Citeret

Citeret

Citeret

hehe ok det kan jo næsten også være det samme ;) Mente nu mere bare Discount indkøb generalt :D

Superbest er så ikke ligefrem discount .. Mange af deres basisvarer koster væsentlig mere end i f.eks. Fakta, Aldi, Alta og Netto ..

Sådanne dåser kan man desuden også støde på i Kvickly, Bilka, Føtex og hvad de ellers hedder ..

vil lige informere om at føtex ikke forhandler det mærke!... ellers har jeg sku aldrig set dem, og jeg sætter dem selv påplads... :T

Var heller ikke ligefrem det jeg mente .. :)

25

onsdag, 26. maj 2004, 09:02

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Var heller ikke ligefrem det jeg mente .. :)

hehe... var også mere eller mindre ment som en joke :T...... MEN hvis du skulle finde sådan en dåse i føtex (skive) får du sikkert pengene igen og måske en flaske vin eller en æske chokolade, vi har reigion's bedste service, BLÆR!! :T..... hehe

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "silver" (26.05.2004, 10:01)

26

onsdag, 26. maj 2004, 09:26

Cocktail di tomate :crazyeyes:

hvad kan man lære af det:

Det er altid godt at have en ektra dåse hvis den første ikke var som forventet

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

27

onsdag, 26. maj 2004, 09:29

Citeret

hehe... var også mere eller mindre ment som en joke :T...... MEN hvis du skulle finde sådan en dåse i føtex (skive) får du sikkert pengene igen og måske en flaske vin eller en æske chokolade, vi har religion's bedste service, BLÆR!! :T..... hehe

Religion?

28

onsdag, 26. maj 2004, 09:34

Citeret

Citeret

hehe... var også mere eller mindre ment som en joke :T...... MEN hvis du skulle finde sådan en dåse i føtex (skive) får du sikkert pengene igen og måske en flaske vin eller en æske chokolade, vi har religion's bedste service, BLÆR!! :T..... hehe

Religion?

mmh, den forstod jeg heller ikke. Men jeg vil tro at han mente region. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

29

onsdag, 26. maj 2004, 10:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

Citeret

Religion?

se ikke hvad jeg skrive men hvad jeg tænker :]... hehe.. klokken er nu 10:03 (på mit ur) og jeg burde lægge mig til at sove igen...

Hardstyler

Gæst

30

onsdag, 26. maj 2004, 10:56

lol :D:D

31

onsdag, 26. maj 2004, 11:47

He he . . . Skræmende :D

32

onsdag, 26. maj 2004, 12:04

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

Citeret

Religion?

se ikke hvad jeg skrive men hvad jeg tænker :]... hehe.. klokken er nu 10:03 (på mit ur) og jeg burde lægge mig til at sove igen...

Uhmm.... ok. :boxed:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Hardstyler

Gæst

33

onsdag, 26. maj 2004, 12:39

Citeret

Silver kan sætte alle på plads :P Selv hans X kærester med stramme fisser :]

34

onsdag, 26. maj 2004, 14:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper

Citeret

øh :boxed:

35

onsdag, 26. maj 2004, 15:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper

Citeret

øh :boxed:

Holder du ham ? ... Så henter jeg sæben så vi kan vaske hans mund... :))

36

onsdag, 26. maj 2004, 16:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Vask lige indersiden af hans hovede også, når du nu alligevel går i gang. Hvis du er grundig kan du måske vaske det eneste han åbenbart tænker på væk. :))

37

onsdag, 26. maj 2004, 23:45

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Der kan man bare se.. Jeg troede nu ikke at det var noget man stødte på jævnlig, eller det gør du måske?
Men Superbest startede da så vidt jeg ved som en købmandskæde og kalder da sig selv for en "billig" forretning i stil med Netto / Aldi etc, og fordi det er relativ dyrt derinde har intet at gøre med at varenes kvalitet, det er deres "butik" som anses som discount, da de ikke ofrer enorme beløber på et smart design, men står for at sælge varen til den laveste pris mulig, og de er ihvertfald ikke i samme stil som Kvickly / Bilka / Føtex etc, der omsætter for en del større beløber.

Sagde ikke jeg støder på sådanne varer jævnligt, men at det lige var i Superbest er vist kun en tilfældighed .. Vil ikke mene at chancerne er større der end alle andre steder .. Og nu spiser jeg så slet ikke frugtmix på dåse ..

Det kan godt ske designet af butikkerne anses som discount, men jeg forbinder, og har nu altid gjort det, discount som værende billige varer, og det er jeg nok ikke ligefrem den eneste der dør ..

Derfor vil jeg ikke kalde superbest for en discount butik, nok nærmere en dagligvarebutik der ikke burde eksistere ..

Igen - det her er kun min mening ..

Hehe, ja Netto og de andre er nu generelt en anelse billigere. Men de har da et par gode tilbud i ny og næ, men det har de jo alle ...

Superbest er vel ligesom Aktiv Super, ikke pisse billigt, men heller ikke pisse dyrt ...

38

torsdag, 27. maj 2004, 00:29

Ja det var nu møjt grineren - skdld :))

39

torsdag, 27. maj 2004, 06:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Vask lige indersiden af hans hovede også, når du nu alligevel går i gang. Hvis du er grundig kan du måske vaske det eneste han åbenbart tænker på væk. :))

Så meget sæbe findes der ikke i verden... :))

40

torsdag, 27. maj 2004, 09:09

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Så meget sæbe findes der ikke i verden... :))

jeg har lidt motorrens du må få
det tager det meste :))
hov jeg har da også noget lak fjerner. det er godt lige efter en gang motorrens

:D

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.