Asp / Asp.net

  • Prøv at skriv hvad det drejer sig om så er der måske nogen der kan hjælpe jeg er ikke selv så skarp i ASP det er PHP jeg koder i.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • jeg skal have hjælpe til noget kodning af en formular..


    der er en masse felter med div valgmuligheder. de valgmuligheder skal trækkes ud fra en database (acces) og når alle felter er udfyldt, skal formularen så kunne sendes til en mail som txt dokument!


    nogen der kan hjælpe eller kan give mig nogen som kan hjælpe.. det er til et skoleprojekt, skulle gerne have det lavet

  • Når det er i asp kan jeg desværre ikke gøre så meget havde det nu været PHP så np da har lavet sådan noget flere gange :D


    Men prøv og hop ind på http://www.exp.dk og lav et spørgsmål der og smid max point i så skal der nok ske noget :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Når det er i asp kan jeg desværre ikke gøre så meget havde det nu været PHP så np da har lavet sådan noget flere gange :D


    Men prøv og hop ind på http://www.exp.dk og lav et spørgsmål der og smid max point i så skal der nok ske noget :D


    er gjort, intet

  • nå.. ok jeg kan nok se at jeg simpelthen ikk møder kravene til denne opgave! Da dette er tilfældet undrede jeg mig over om nogen ved noget om hvad der sker så? angående skolepraktik når man ikk når en opgave..

  • har du slet ikke lært noget asp, siden at du ikke kan løse opgaven. synes nu der ligger en del eksempler på nettet om hvordan man løser diverse problemer.
    du kan evt download microsoft webmatrix til at udvikle asp.net sider med. det startede jeg med, men nu bruger jeg microsoft visual studio .net som vi har licens fra skolen.

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Tror du skal forklare lidt mere dybdegående omkring det du gerne vil have lavet.


    kan du kode det da? så kan vi snakkes over MSN

  • skulle vist ikke være det store problem at lave, hvis det bare var at jeg havde tid.

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815