Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 21. maj 2004, 19:21

Jeg skal montere ny rude i Cuben i morgen, men mangler skæreskiver til min Dremel. Nogen der ved hvor jeg kan købe nogen i KBH V. Silvan havde ikke nogen sidst jeg var dér, og den lokale trælast forhandler dem ikke mere X(

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD Green) / Nikon D750

3

fredag, 21. maj 2004, 19:31

Hvad koster sådan nogle ? ... Har en pakke med 20 skiver i .... " Dremmel / Heavy Duty / Cut-Off Wheel No.420 ...

Kan ikke huske hvad jeg gav for dem engang ... :boxed:

4

fredag, 21. maj 2004, 19:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvad koster sådan nogle ? ... Har en pakke med 20 skiver i .... " Dremmel / Heavy Duty / Cut-Off Wheel No.420 ...

Kan ikke huske hvad jeg gav for dem engang ... :boxed:

Omkring en hund. Jeg har lige snakket med Silvan og de fører dem ikke mere...
Jeg vil da godt købe den pakke du har liggende.... Du bor vidst ikke så langt fra mig (KBH V)....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Maverick" (21.05.2004, 19:35)

5

fredag, 21. maj 2004, 19:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Jeg vil da godt købe den pakke du har liggende.... Du bor vidst ikke så langt fra mig (KBH V)....

Okey. Silvan er da kedeligt. Ved dog at Bauhaus her i Glostrup fører dem ... Der har et rimeligt godt udvalg af Dremmel-tilbehør .... Var der jeg købte dem.

Jeg har en aftale i morgen og da du skal bruge den der, så går det jo nok ikke at jeg kunne sende dem på mandag hvis det var ... :O

6

fredag, 21. maj 2004, 19:42

Citeret

Citeret

Okey. Silvan er da kedeligt. Ved dog at Bauhaus her i Glostrup fører dem ... Der har et rimeligt godt udvalg af Dremmel-tilbehør .... Var der jeg købte dem.

Jeg har en aftale i morgen og da du skal bruge den der, så går det jo nok ikke at jeg kunne sende dem på mandag hvis det var ... :O

Ligger Bauhaus tæt på stationen ?(
BTW: Man/tir er for sent. Har glædet mig i et par uger til at lave det, og nu SKAL det sgu være.. Men takker da for tilbudet..

7

fredag, 21. maj 2004, 19:45

Citeret

BTW: Man/tir er for sent. Har glædet mig i et par uger til at lave det, og nu SKAL det sgu være.. Men takker da for tilbudet..

Bauhaus ligger på Roskildevejen (Hovedvejen i Glostrup) ... Så hvis du kommer af den, så kan du ikke undgå af løbe ind i den .... Det er forbi stationen når man kommer fra KBH af via den vej ... Det er lige før man ender i Albertslund ... Som er ~ 2-3 km fra stationen ligeud ville jeg skyde på. Ligger på venstre side af vejen ... Ligger ved siden af Elgiganten ... Som er "berømte" for deres manglede smag når det kommer til skilte... :boxed: ....

Men forstår godt at det haster når man endelig har taget sig sammen. Men hvis du skulle stå og mangle nogle skiver så kan du bare sige til. Nænner ikke at skære i mit Antec .... Tror jeg ... :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (21.05.2004, 19:45)

8

fredag, 21. maj 2004, 19:48

Citeret

Citeret

Bauhaus ligger på Roskildevejen (Hovedvejen i Glostrup) ... Så hvis du kommer af den, så kan du ikke undgå af løbe ind i den .... Det er forbi stationen når man kommer fra KBH af via den vej ... Det er lige før man ender i Albertslund ... Som er ~ 2-3 km fra stationen ligeud ville jeg skyde på. Ligger på venstre side af vejen ... Ligger ved siden af Elgiganten ... Som er "berømte" for deres manglede smag når det kommer til skilte... :boxed: ....

Men forstår godt at det haster når man endelig har taget sig sammen. Men hvis du skulle stå og mangle nogle skiver så kan du bare sige til. Nænner ikke at skære i mit Antec .... Tror jeg ... :boxed:

Takker. Jeg tager der ud efter arbejde i morgen. Kommer med HT, så jeg finder det nok, og krydser fingre for, at de har hvad jeg skal bruge.
BTW: Nu er der jo rude i dit kabi, men et stort blowhole i toppen var måske en mulighed :D

9

fredag, 21. maj 2004, 19:52

Citeret

Takker. Jeg tager der ud efter arbejde i morgen. Kommer med HT, så jeg finder det nok, og krydser fingre for, at de har hvad jeg skal bruge.
BTW: Nu er der jo rude i dit kabi, men et stort blowhole i toppen var måske en mulighed :D

Så lidt ... Selvom de altid har et godt udvalg når jeg er der nede, så kunne du jo lige så på tråden først ... Det er jo surt at køre med HT forgæves ... Selvom chancen for det er meget lille ...

Tja. Hvis der skulle blowholes, så skulle blæserne sidde udvendigt da der ikke er plads til dem indvendigt... og det vil jo være kedeligt at se på ... :boxed:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.