Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 24. maj 2004, 04:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD
TIL ZIGI : Du behøver ikke poste klamme fotos - vores lille "kamp" foregår jo i al fredelighed.... :roller: :roller:

;) I know - gør det skam også kun for din skyld ;) :)) :))

42

mandag, 24. maj 2004, 05:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Citeret

TIL ZIGI : Du behøver ikke poste klamme fotos - vores lille "kamp" foregår jo i al fredelighed.... :roller: :roller:

Pas på jeg ikke smutter til Helsingør og brækker mig udover DIN skærm..... X(

43

mandag, 24. maj 2004, 05:34

Citeret

Til det med trådnavnet - tjah det siger jo kun noget om at tisse - såå - det er sikkert rigtig nok, at den ikke holder i Byretten. Men hva' f... ;) En enkelt smutter er der vel plads til. :]

Så pyt da - Du er jo også både svagelig og senil.... ;) :cheers:

44

mandag, 24. maj 2004, 12:36

Citeret

Citeret

Citeret

Nå nå, så det er med den hårde tone på idag, hva'? ;) :boxing:

Relax - det var jo kun ment i sjov ;)

45

mandag, 24. maj 2004, 13:54

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Det er godt nok en underlig form for humor, du har for det meste. Nok derfor det er svært en gang i mellem at se det. :rolleyes:

46

mandag, 24. maj 2004, 15:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Det er godt nok en underlig form for humor, du har for det meste. Nok derfor det er svært en gang i mellem at se det. :rolleyes:

Arh, SÅ slem var den nu heller ikke lige denne gang. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

47

mandag, 24. maj 2004, 16:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jesus christ, må man nu ikke engang poste et uskyldigt billed som det, uden at få hug? 8o
Hans og Aerial forstod den da tilsyneladende godt - de klagede da ikke...... :boxed:

Jeg kan ærlig talt ikke se noget problem, men hvis i ikke engang kan tåle den slags spøg, skal jeg da nok lade vær en anden gang :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (24.05.2004, 16:21)

48

mandag, 24. maj 2004, 18:24

Citeret

Jesus christ, må man nu ikke engang poste et uskyldigt billed som det, uden at få hug? 8o
Hans og Aerial forstod den da tilsyneladende godt - de klagede da ikke...... :boxed:

Jeg kan ærlig talt ikke se noget problem, men hvis i ikke engang kan tåle den slags spøg, skal jeg da nok lade vær en anden gang :rolleyes:

Hva' fa.... skal Jesus og "andre hellige" ;) - blandes ind i, at du ikke har situationsfornemmelse og næsten altid blander dig på en kluntet og dumsmart måde, når andre "hygger" sig lidt. :rolleyes: En gang i mellem er det ikke nødvendigt at blande sig ! :roller: Prøv at tænke lidt over det !

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Bentzin" (24.05.2004, 18:27)

49

mandag, 24. maj 2004, 23:46

Citeret

Tjaaaaaaa - læse mellem linierne er vist ikke lige hans stærke side - Jeg er skam helt rolig - og hvis det der skulle være min skarpe tone - såååååååå har han vist ikke lyttet ret godt efter - når den kommer så plejer folk ikke at være i tvivl om det.... 8o

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (24.05.2004, 23:48)

50

mandag, 24. maj 2004, 23:57

Citeret

Hold da kæft i er sgu da præmenstruelle begge to.

Zigi : Den eneste grund til min protest er at du poster et foto - som jo skal være Bentzin og undertegnede - samt The Midget - Jeg synes ikke liiiiiiiiiiiiiige jeg havde lyst til at "være" nogen at de der uhumske typer på det foto. Din joke som sådan generede mig ikke - den var helt ok. Men som jeg skrev i tidligere post : Læs mellem linierne - og så giver jeg B. lidt ret - din humor falder til tider lidt ved siden af (pænere kan det vist ikke siges)..... ;)

51

tirsdag, 25. maj 2004, 13:02

Citeret

præmenstruelle

:boxed: Et ord jeg ik' kendte 8o :))

Citeret

Citeret

Hold da kæft i er sgu da præmenstruelle begge to.

Zigi : Den eneste grund til min protest er at du poster et foto - som jo skal være Bentzin og undertegnede - samt The Midget - Jeg synes ikke liiiiiiiiiiiiiige jeg havde lyst til at "være" nogen at de der uhumske typer på det foto. Din joke som sådan generede mig ikke - den var helt ok. Men som jeg skrev i tidligere post : Læs mellem linierne - og så giver jeg B. lidt ret - din humor falder til tider lidt ved siden af (pænere kan det vist ikke siges)..... ;)

Nåja okay, men så er alt jo i den skønneste orden ;) - Det var nu heller ik min mening at blande mig ;) kender nemlig ikke et klap til fodbold :rolleyes: for det interesserer mig lige så lidt som royale højttideligheder ;)

Var personligt ved at flække af grin over det billed *GGG* :)) :)) - Ved skam også godt at der slet ikke var nogen "kamp" mellem jer, bare en modstridende kommentar her og der ;) :D
Om de 2 ligner jer tvivler jeg lidt på...Har godt nok kun set bentzin på billed ( - og han er dog en str. mindre ;) ), men det var jo også joken i det :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.