Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 19. maj 2004, 21:16

hey. har kopiret en af mine egne dvd'r. og ville gerne have den samme over flade som på orginal cd'en
hva skal man have for at kunne ta det orginale cd'label og kopir det over på Kopien?

hvis i forstår.

Mvh Mercie

2

onsdag, 19. maj 2004, 21:28

smider den i scanneren og scanner den.. også får fat i noget label papir og printer den ud på det..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

onsdag, 19. maj 2004, 23:08

Jeg købte et Mr. Platinium CD label kit.
Der er labels, label centrerings dims og label program med i pakken. Har ikke brugt det endnu, men så har jeg det jo. He he.
Den labelcentrerings dims er ganske nyttig, for det kan være temmelig svært at få de labels på, så de sidder rigtigt. ;)

5

torsdag, 20. maj 2004, 22:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Jeg købte et Mr. Platinium CD label kit.
Der er labels, label centrerings dims og label program med i pakken. Har ikke brugt det endnu, men så har jeg det jo. He he.
Den labelcentrerings dims er ganske nyttig, for det kan være temmelig svært at få de labels på, så de sidder rigtigt. ;)

Har selv sådan et sæt og det virker ret godt, omend softwaren ikke ligefrem er bedste-ven med Win XP :]

6

fredag, 21. maj 2004, 10:55

pas lidt på med dem der for jeg har fået ødelagt 2 cd drevs ved det pga papiret det falder af for det gør det altså med tiden

7

lørdag, 22. maj 2004, 10:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mercie
hey. har kopiret en af mine egne dvd'r. og ville gerne have den samme over flade som på orginal cd'en
hva skal man have for at kunne ta det orginale cd'label og kopir det over på Kopien?

hvis i forstår.

Mvh Mercie

Hvad er navnet på den film som du skal have lavet cover til

8

lørdag, 22. maj 2004, 11:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af HulK=SW=

Citeret

hvis i forstår.

Mvh Mercie

He he, vi kender godt alle sammen den her ;)
http://www.mega-search.net/

9

lørdag, 22. maj 2004, 11:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af learner

Citeret

Citeret

hvis i forstår.

Mvh Mercie

ok godt gået men det gør jeg ikke jeg bruger nemlig en anden til den slags

10

lørdag, 22. maj 2004, 11:24

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af learner

Citeret

Citeret

hvis i forstår.

Mvh Mercie

ok godt gået men det gør jeg ikke jeg bruger nemlig en anden til den slags

Den jeg linkede til er bedst :D da den søger over flere sider, garanteret også den du bruger ;)

11

lørdag, 22. maj 2004, 11:35

nej den jeg bruger er kun på den site :(
og har ikke nogle coveres til cd´er

www.cdcovers.cc

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HulK=SW=" (22.05.2004, 11:39)

12

lørdag, 22. maj 2004, 17:17

Citeret

nej den jeg bruger er kun på den site :(
og har ikke nogle coveres til cd´er

www.cdcovers.cc

Det er den da mester ;)

http://ww2.mega-search.net/search.php

Prøv selv at lave en søgning efter noget ;) :D

Den første side er somregel den du bruger..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "learner" (22.05.2004, 17:19)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.