Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 20. maj 2004, 18:45

Den må da være lavet af et eller andet kevlar agtigt materialle! Den ser da ihvertfald ud til at gi sig under stødet... Men gad vide hvordan den isolere hvis den sku bruges til et hus?? :D

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

22

torsdag, 20. maj 2004, 18:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af teko
Den må da være lavet af et eller andet kevlar agtigt materialle! Den ser da ihvertfald ud til at gi sig under stødet... Men gad vide hvordan den isolere hvis den sku bruges til et hus?? :D

Ville også umiddelbart tro at den er lavet af et composite materiale, enten Kevlar, eller en anden absoberende composite..

23

torsdag, 20. maj 2004, 21:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af JacobHansen
Den skal enten være armeret med det Titanium som Wolferine har i sine krop ( X-men ) eller også er det noget panser/plastik..

Det hedder Adamantium :roller: og findes det overhovedet irl.. tvivler jeg på hehe

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

24

torsdag, 20. maj 2004, 21:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Den skal enten være armeret med det Titanium som Wolferine har i sine krop ( X-men ) eller også er det noget panser/plastik..

Det hedder Adamantium :roller: og findes det overhovedet irl.. tvivler jeg på hehe

*G* ... Så det er ikke kun mig der er så keglet at jeg kan huske hvad det hedder hedder ... Cool... :))

Men nej, det findes ikke IRL ... 8)

25

torsdag, 20. maj 2004, 21:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Citeret

*G* ... Så det er ikke kun mig der er så keglet at jeg kan huske hvad det hedder hedder ... Cool... :))

hehe.. har set X-men 2 mindst 20 gange tror jeg efterhånden :)) Hugh jackman er for sej i den film.. har går helt amok

26

torsdag, 20. maj 2004, 21:30

Citeret

hehe.. har set X-men 2 mindst 20 gange tror jeg efterhånden :)) Hugh jackman er for sej i den film.. har går helt amok

HeHe... me2.... Jeps, han er cool... 8)

27

torsdag, 20. maj 2004, 21:37

Citeret

Citeret

HeHe... me2.... Jeps, han er cool... 8)

elsker der hvor de invaderer huset, og han bare tænder af :D hmm tror jeg ska se film lige om lidt :clap:

28

torsdag, 20. maj 2004, 21:41

Citeret

elsker der hvor de invaderer huset, og han bare tænder af :D hmm tror jeg ska se film lige om lidt :clap:

Hm, ja tror også jeg smider en film på ... 8)

29

torsdag, 20. maj 2004, 22:04

Heh... Med sådan en mur, behøves man da ikke tænke på orkaner eller styrtende fly mere... :T

30

torsdag, 20. maj 2004, 22:24

Citeret

Citeret

Citeret

Sry for IKKE at være lige så keglet som dig Grill :cheers:

MacBook Air - i7 powered ITX build

31

torsdag, 20. maj 2004, 22:54

Det er faktisk mure, designet til de amerikanske atomkraftværker. I den seneste tid skider de grønne grise, hver gang de hører ordet "terrorist". Amerikanerne mener, at det næste mål vil være deres atomkraftværker, og egentlig vil jeg give dem lidt ret. Det er da lidt lettere, end at man selv skal fedte rundt med en atombombe under sengen eller noget. Bare flyv ind i et!

embedded systems enthusiast

Silent Bob

Gæst

32

torsdag, 20. maj 2004, 23:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
Det er faktisk mure, designet til de amerikanske atomkraftværker. I den seneste tid skider de grønne grise, hver gang de hører ordet "terrorist". Amerikanerne mener, at det næste mål vil være deres atomkraftværker, og egentlig vil jeg give dem lidt ret. Det er da lidt lettere, end at man selv skal fedte rundt med en atombombe under sengen eller noget. Bare flyv ind i et!

Det er self. foreståeligt...
Men så er spørgsmålet om den kan holde til 396 tons (vægten af en fuldt lastet 747), med god fart på..

Men IMO, damn hvor bliver en lastbil kneppet...
Man skulle tro den var af blik!

33

torsdag, 20. maj 2004, 23:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af s0me1
kneppet...

Fy fy.... Det lød ikke godt.... :))

34

torsdag, 20. maj 2004, 23:29

Wolframm karbid skulle da kunne gøre det... Med lidt godt design.

35

torsdag, 11. september 2014, 15:21

Stop dine spam indlæg på Tweak.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (11.09.2014, 15:58)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.