En lille joke - eller to..

  • En gruppe af chefer skal bruge højden på en dør i et af virksomhedens lokaler.
    De roder frem og tilbage med stiger og målebånd og alt er et stort kaos.
    En medarbejder kommer forbi og ser hvad de er i færd med.
    Han tager døren af hænglserne, lægger døren ned på gulvet, måler højden på den, sætter den på plads igen og giver cheferne målet.
    Da han er gået griner en af cheferne højt:
    "Tsk..tsk..Er det ikke bare typisk for vores uduelige medarbejdere. Vi skal bruge højden og han giver os længden istedet."



    Da faderen i huset kommer hjem fra arbejde løber Lille Per ham i møde og fortæller begejstret:
    - "Far, far. Jeg har drukket et glas vin med mor og postbuddet idag."
    - "Nåh..Blev du så svimmel?"
    - "Nej, jeg klarede det uden problemer, men mor og postbuddet blev nødt til at lægge sig."



    Den nye hane... Der var kommet en ny og yngre hane til hønsegården og den gamle hane sagde lige ud:
    Denne hønsegård er for lille til os begge!
    Lad os afgøre det ved et kapløb - den der hurtigst løber ti gange rundt om bondegården, har vundet!


    Den yngre hane var vild med ideen. Det er da ikke noget problem, at løbe hurtigere end det gamle skrog, tænkte den.


    Løbet startede, og den gamle hane lagde ud med et
    fuldstændig vanvittigt tempo.
    Den yngre hane lagde sig i - baghjulet - for der var jo mange runder endnu!
    Pludselig ved den tredje runde kom bondemanden løbende ud, tog resolut fat om halsen på den unge hane, og halshuggede den...
    "Det var satans!", udbrød han, "Det her er den tredje homoseksuelle hane i denne måned..."

  • Hmmmm - de faldt jo i god jord - vover lige en mere :



    En mand går søgende rundt i Matas, og en ekspedient spørger om hun kan
    hjælpe ham.
    - Jeg leder efter tamponer til min kone.
    Ekspedienten sender ham i den rigtige retning.
    Lidt efter kommer han til kassen med en stor pose vatkugler og en rulle
    snor.
    Ekspedienten er forvirret;
    - Skulle De ikke have tamponer?
    - Ser De, svarede manden, i går skulle min kone købe cigaretter til mig,


    og kom hjem med en dåse tobak og en pakke papir, for det var sååååå meget
    billigere, og så tænkte jeg, at hvis jeg selv skal rulle mine, så kan hun også!


  • Haha, good one :)) igen...


  • :)) ROFL :))
    :)) ROFL :))
    :clap:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Nu har jeg jo trænet en del forskellige fodboldhold gennem tiderne og har så fundet ud af:
    at Det ultimative fodboldhold må simpelthen bestå af flg.:


    Angreb: To jøder (de må ikke forfølges)


    Midtbane: En afrikaner, en indianer og en kineser (så bliver spillet mere farverigt)


    Forsvar: Fem bøsser (så kommer der tryk på bagfra)
    På mål: En nonne (hende er der ikke gået noget ind på de sidste 30 år)


    :dance: ;)


    Edit: I får også lige denne her:


    En ung kvinde skulle have trukket en tand ud, og tandlægen sagde som tandlæger nu engang altid siger, at det ikke ville komme til at gøre spor ondt. Han lænede sig ind over pigen, men for straks tilbage:


    "Frøken," hviskede han til kvinden, "du holder om mine testikler."


    "Ja doktor, det ved jeg," sagde hun smilende, "og vi kommer jo ikke til at gøre hinanden ondt, gør vi?" ;)