wasted dreng..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Kunne lyde som om I kender hinanden ?( 8o


    Kender er nok lige en tand for meget. Han var med til min 40 års fødselsdag for snart 1 år siden, da han var kæreste med min kammi's datter, som også var med.
    Han blev temmelig fuld... hæ hæ hæ ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Kender er nok lige en tand for meget. Han var med til min 40 års fødselsdag for snart 1 år siden, da han var kæreste med min kammi's datter, som også var med.
    Han blev temmelig fuld... hæ hæ hæ ;)


    Haha... :clap: :crazyeyes: :drink: :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Kender er nok lige en tand for meget. Han var med til min 40 års fødselsdag for snart 1 år siden, da han var kæreste med min kammi's datter, som også var med.
    Han blev temmelig fuld... hæ hæ hæ ;)


    Shit, hvor flovt for en 18-årig at være stiv til en grown-up-party :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Shit, hvor flovt for en 18-årig at være stiv til en grown-up-party :))


    Nah, synes jeg ikke.
    Resten af selskabet var også godt lakket til...he he.
    Var en kanon fed fest og der var flere på hans alder med, som var næsten lige så stive, næsten, for de skulle ikke hjælpes hjem af 2 mand....hi hi :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Nah, synes jeg ikke.
    Resten af selskabet var også godt lakket til...he he.
    Var en kanon fed fest og der var flere på hans alder med, som var næsten lige så stive, næsten, for de skulle ikke hjælpes hjem af 2 mand....hi hi :))


    LOL


    Nåja, men nu tænkte jeg på en fest hvor han og kæresten evt. var de eneste 'teenagere' til en fest "svigerfar" er inviteret til, blandt en masse "modne" *host*gamle*host* mennesker :))

  • til min onkel og tantes 50 års fødselsdagsfest på skovby kro var jeg så stiv jeg knækkede mig på gulvtæppet :clap: :))


    Ja hans han minder lidt om wraper :))

  • Synes da godt nok ikke det er ret pinligt at blive stiv til sådan noget... Kommer da HELT an på hvordan folket er...


    En af mine venners forældre og onkel osv er nogen af de sjoveste mennesker når de er stive... Har kun 1 gang VIRKELIG haft det sjovt som stiv og det var til en af deres familiefester ;o)


    Er så 16...

  • WOW.. Jeg elsker da også jer gutter :D


    Hans din fødselsdag var skide grineren, bortset fra jeg var ved at komme i slåskamp med din søn og de andre :boxing: Og så pga en eller anden sæk hældte et glas bacardi over mig pga hun væltede og så skulle det ud over mig..


    Nej "kender" er nok for meget.. "bekendte" er nok nærmere order.. kender engel ori xman truz "giz, hvad end hun nu hed herinde" rl..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba
    Mojn mojn! Muahaha, så er min sidste skoledag slut :roller:


    muahahah jeg har ingen sommerferie? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    til min onkel og tantes 50 års fødselsdagsfest på skovby kro var jeg så stiv jeg knækkede mig på gulvtæppet :clap: :))


    Ja hans han minder lidt om wraper :))


    Min lillesøster blev konfirmeret for et par uger siden og da blev jeg så stiv at jeg knapt kunne stå på benene :boxed:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Min lillesøster blev konfirmeret for et par uger siden og da blev jeg så stiv at jeg knapt kunne stå på benene :boxed:


    Det kan man altså ikke gøre til familiefester?! :roller:
    Må sQ da være flovt :dots: