ComputerCity når de kvajer sig

  • Var i ComputerCity her i sidste uge og shoppe lidt ... Det blev 4.837 kr for den første gang jeg var der nede ... Var der nede lidt senere på dagen og shoppe lidt mere .. Men det vender jeg tilbage til.


    Nå, men den TFT jeg købte var jeg ikke helt tilfreds med, så jeg kørte ned og brugte min returret et par dage efter jeg købte den. Fik så at vide at hun ville tilbageføre pengene til min konto... Fair nok, så hun fik dankortet 2 sek og tastede noget ...


    Sidder lige og glor på min netbank her en uge efter .... Der er gået 4.998 kr inde fra shoppen dagen efter jeg afleveret skærmen ... :))


    Det er jo returret jeg kan li... *G* :))


    ... Ikke nok med det, så har de ikke trukket pengene fra det DVI-kabel jeg også købte som jeg også smed tilbage til dem da jeg jo ikke skulle bruge det uden den fladskærm ... Griner nok ellers ... Gad vide om de ville huske at trække dem hvis jeg ikke havde returneret kablet .... 8o .... Det tager jo ikke en uge at trække pengene når det er dankort, så syntes det er spøjst de aldrig trak pengene til at starte med for det kabel ... 8o


    Nå, men at tjene 161 kr på at prøve en fladskærm et par dage syntes jeg da er god service... :)) ... Ved godt det er bagateller, men syntes stadig det er morsomt... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    ROFL


    Det lyder til at de har styr på det!


    Ja, de forstår sgu at få folk til at handle der en anden gang ... *G* :)) .... Køber dog mine CD/DVD-mapper der nede, så kan sgu ikke undværre dem selvom hvis de nu skulle være en dårlig forhandler... :))

  • ikke hvis han har brugt det i en butik med online terminal max 2 hverdage ;)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Hva så, hvad var problemet med fladskærmen? har du prøvet nogen andre ? jeg er nemlig også på jagt efter en god flad til at spille på...


    Den var ikke god nok .... ;) .... Ja, er måske krævende, men skal jeg have en fladskærm til at game på så skal den kunne følge med en CRT, og det kan INGEN fladskærme ... Det er et spørgsmål om at man er nød til at gå på kompromi og det gad jeg ikke ... Derfor blev det til et dual-setup med min gamle 19" CRT og så en ny 19" jeg købte. Fylder mere, men har masser af plads så jeg overlever. Det er jo prisen for at det skal være så godt...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    ikke hvis han har brugt det i en butik med online terminal max 2 hverdage ;)


    Nemlig ... ;) .... og med ComputerCity har det stort set altid være dagen efter. Sådan skal det jo være. :D .... Den anden vej er også dagen efter .... Nice indeed...

  • næ se der hvor filmen rigtigt knækker i computercity er hvis man dribbler ind på deres hjemmeside http://www.computercity.dk, trykker netværk, og trykker HUB og så ser:


    Sandberg RJ45 minihub 10/100 Mbit 2 porte


    Hvis du har 2 computere med hver deres netkort og almindelige (grå) UTP eller STP netværkskabler, kan du bruge denne fikse minihub til at lave et netværk mellem disse to maskiner, uden at skulle montere et krydset kabel. Hubben sættes simpelt hen mellem de to UTP netværkskabler. Så let er det!


    99kr.


    wtf. is that... det er sgu't andet end et RJ45 samlestykke som max. koster 25kr ellers... røvrenderi af første klasse imo... så kan de godt tillade sig at phucke op andre steder når de sælger sådan en dims til den pris :)


    Det værste var de engang havde den i en reklameavis til 149kr eller noget under samme latterlige beskrivelse...


  • Ehh... og, fristes man næsten til at sige :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    se det er service :clap:


    har lige haft bestilt dvder og cder fra http://www.nierle.de og da jeg åbnede kassen lå der og 0,1 L sprut :T


    ikke lige mit mærke men fin service :clap:


    LOL - Hvordan dælen kan det gå til? er det mon lagerchefen som gemmer sine hemmeligheder i pakkerne? *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    LOL - Hvordan dælen kan det gå til? er det mon lagerchefen som gemmer sine hemmeligheder i pakkerne? *G* :))


    Zigiro, alle nierle kunder får sådan en flaske - jeg har selv 2 af dem nu - rævepis :rolleyes:


    Rotte: Det nummer kunne da vidst blive til en seriøs forretning ;)


    Tænkte faktisk lidt på din historie da jeg var på biblioteket igår. Jeg skyldte dem 100 kr i bøde, som jeg ik gad betale med det samme. Da jeg så kom derind igår skyldte jeg dem kun 10 - godt de (ikke) har styr på det :))