Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

søndag, 16. maj 2004, 23:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Det er SMØLFERNE der gjorde det !

Det er ALFERNE der gjorde det !

Det er JODLE BIRGE der gjorde det !

Det er SUSSIE & LEO der gjorde det !

.... Tag jer sammen ! ... I udtaler jer om mange ting i ikke ved en skid om .... :] .... og nej snakker om kun om nogle udvalgte tumper der har skrevet ...

Har Sussie og Leo gjort det ????????
Nejjjjjjjjj så kan jeg ikke komme til koncert med dem mere.
Surt show.

The_Unforgiven

62

søndag, 16. maj 2004, 23:29

:)) :))

------------------------------------------------------------------
19 tommer.
TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
Logitech Internet Navigator SE Tastatur
Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
LG Electronics, dual layer dvd brænder
Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------

læskedrik

Gæst

63

mandag, 17. maj 2004, 08:59

Se på beviserne.

Se videon igennem en gang til.

og igen hvor du ligger mærke til flere detaljer som bliver nævnt.

Konkluder som de andre mennesker med en IQ over 5 at den er fake.

64

mandag, 17. maj 2004, 10:32

Citeret

.... Tag jer sammen ! ... I udtaler jer om mange ting i ikke ved en skid om .... :] .... og nej snakker om kun om nogle udvalgte tumper der har skrevet ...

Du har godt nok en sjov måde at skabe venner på! I Danmark har vi ytringsfrihed, men ikke til at skabe sig! :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "OC-Dog" (17.05.2004, 10:33)

65

mandag, 17. maj 2004, 11:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven

Citeret

Har Sussie og Leo gjort det ????????
Nejjjjjjjjj så kan jeg ikke komme til koncert med dem mere.
Surt show.

The_Unforgiven

Det ville da også være det rene selvmord :boxed: :))

66

mandag, 17. maj 2004, 12:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone

Citeret

Jeg tvivler ikke på ægtheden af det .... og tvivler ikke på hvem der står bag det .... I den forstand at det IKKE er USA ... Om de er irakere eller hvor de kommer fra der nede af rager mig faktisk. Straffes skal de ...

Har du prøvet at læse det?? Det hele virker bare så underligt.. det med ringene fx, tror ALDRIG sådan nogle ville gå med ringe da det jo er forbudt ifølge deres lov..

øøhh... ½ af de arabere jeg har set render med guldringe??? Det med stolen og dragten er til grin...

Men det med at tiden hopper og at det er US miltary time... Men det kunne terroristerne have gjort nettop for at tro at det var for USA's skyld...

Tvivler på det da det nr 1 udkom på gruppens hjemmeside... Nr2 gruppen var glade for det(Også efter det var kommet) og nr 3 hvorfor burde gruppen STADIG sige det var dem hvis de der ting passede???

67

mandag, 17. maj 2004, 14:19

Set nu denne gruppe slet ikke eksisterer???
Du vil undre dig over hvor meget pressen betyder når du skal lave din egen mening... Medier er amgt.. og hvem styrer de ledende medier i verden ?

68

mandag, 17. maj 2004, 17:25

det gør berlosconi :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "shahid_2dk" (17.05.2004, 17:25)

69

søndag, 23. maj 2004, 17:47

.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "nils" (23.05.2004, 17:51)

70

søndag, 23. maj 2004, 17:50

Dette er det mest infame forsøg på mistænkeliggørelse jeg af koalitionen jeg endnu har oplevet.

Tag dog ned og føl det på jeres egen krop - helte med de rigtige meninger - på afstand

Føj for pokker

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.