Nick Berg's henrettelse var FAKE?

  • Well.. er begyndt at tvivle MEGET på om det overhoved er irakiske men der står bag det...
    LÆS dette og bliv forvirret
    http://www.genmay.com/showthread.php?t=354134

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Det skulle ikk undre mig, om det var et modtræk fra amerikanerne - så folk ville glemme det med at de toturede fangerne i fængslet.
    Og igen få amerikanerne til at virke som de gode, og de andre som 'terrorister'

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Jeg tvivler ikke på ægtheden af det .... og tvivler ikke på hvem der står bag det .... I den forstand at det IKKE er USA ... Om de er irakere eller hvor de kommer fra der nede af rager mig faktisk. Straffes skal de ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg tvivler ikke på ægtheden af det .... og tvivler ikke på hvem der står bag det .... I den forstand at det IKKE er USA ... Om de er irakere eller hvor de kommer fra der nede af rager mig faktisk. Straffes skal de ...


    Har du prøvet at læse det?? Det hele virker bare så underligt.. det med ringene fx, tror ALDRIG sådan nogle ville gå med ringe da det jo er forbudt ifølge deres lov..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Har du prøvet at læse det?? Det hele virker bare så underligt.. det med ringene fx, tror ALDRIG sådan nogle ville gå med ringe da det jo er forbudt ifølge deres lov..


    Nej, jeg har ikke læst det ... Kan ikke se nogen grund til det. Man kan jo skrive alt, så det får den indflydelse på folk som man ønsker ... På de godtroende folk altså.


    og når det kommer til ringe, så er det ikke forbudt nej ... ;) ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nej, jeg har ikke læst det ... Kan ikke se nogen grund til det. Man kan jo skrive alt, så det får den indflydelse på folk som man ønsker ... På de godtroende folk altså.


    og når det kommer til ringe, så er det ikke forbudt nej ... ;) ...


    Jo deres tro forbyder dem at gå med guldringe


    9) Finally (the physical evidence that will convince you in case you already aren't)...
    You will notice, in watching the video, that 6 times, a gold ring flashes on the hand of the executioner. What is the problem? Islam completely and utterly forbids men to wear gold rings. This fanatical muslim, willing to kill in a gutwrenching manner, and be killed for his beliefs, is violating one of the clear prohibitions of his religion? Really? DOES THIS MAKE SENSE TO YOU?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Carstone ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Jo deres tro forbyder dem at gå med guldringe


    9) Finally (the physical evidence that will convince you in case you already aren't)...
    You will notice, in watching the video, that 6 times, a gold ring flashes on the hand of the executioner. What is the problem? Islam completely and utterly forbids men to wear gold rings. This fanatical muslim, willing to kill in a gutwrenching manner, and be killed for his beliefs, is violating one of the clear prohibitions of his religion? Really? DOES THIS MAKE SENSE TO YOU?


    Tro ikke på alt hvad du læser ... Følg lidt bedre med i skolen.


    Du udtaler dig om noget du ikke ved noget om ... :]

  • Tror ikke det er FAKE ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tro ikke på alt hvad du læser ... Følg lidt bedre med i skolen.


    Du udtaler dig om noget du ikke ved noget om ... :]




    ENIG ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja


    ENIG ;)


    Rolig nu.. og skolen slutter på onsdag, så skal fanme skynde mig hvis jeg skal følge mer med :p
    Men hva mener i? passer det da ikk at de ikk må gå med guldringe? evt link til at dokumentere det?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Der er ingen tvivl om at videoen var ægte, og om han var i live inden de skar hans hoved af, eller ej, det gør vel ingen forskel?


    Du bliver vist bare ved med at sige stupide ting hva? X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nej, jeg har ikke læst det ... Kan ikke se nogen grund til det. Man kan jo skrive alt, så det får den indflydelse på folk som man ønsker ... På de godtroende folk altså.


    og når det kommer til ringe, så er det ikke forbudt nej ... ;) ...


    Man kan jo også læse det, uden at tro på det ;)


    Man kan jo også bare lade være med at se dokumentaren om USA har været på månen eller ej..
    Og dermed lade være med at have en holdning..


    Men du har da ret i at mange lader sig let påvirke.. Alt det han skriver kan jo ligeså godt være løgn - jeg har ihvertfald ikke set videoen, og kan jo ikke bekræfte noget af det :boxed:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Prøv at læs artiklen, som du jo ikke har gidet, inden du bedømmer noget, det er der det står, jeg kommentere det bare ;)


    :stupid:


    Du skriver at det ikke gør nogen forskel om han er i live eller ej før de skærer hans hovede af. Er du snot-dum eller kan du ikke se det er umenneskeligt at behandle en person sådan ? ... Der er sgu én ting de skærer hans hovede af når han er død som så er mobidt nok, men at slagte ham på en mere brutal måde end vi slagter dyr her hjemme er sgu da så langt ude som det kan være !


    At du skriver det du skriver kan fandme gøre mig pissed ... Det er ikke første gang du lukker lort ud som så heller ikke gør det bedre !!!...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Man kan jo også læse det, uden at tro på det ;)


    Man kan jo også bare lade være med at se dokumentaren om USA har været på månen eller ej..
    Og dermed lade være med at have en holdning..


    Men du har da ret i at mange lader sig let påvirke.. Alt det han skriver kan jo ligeså godt være løgn - jeg har ihvertfald ikke set videoen, og kan jo ikke bekræfte noget af det :boxed:


    Jeps, det kan man da ... Derfor jeg skrev jeg det med de godtroende folk.


    Godt du bragt USA & Månen på banen for det er jo noget ligende det ... Tror man på USA når de siger at de har været på månen selvom de ikke kan give et soleklart bevis for det ? ... :))

  • LoL, kom over dig selv Grill.
    Det var mandens bevis for om videoen skulle have været ægte eller ej. Igen, læs artiklen, ellers kan du jo ikke rigtig udtale dig om noget, eller forstå det jeg skriver.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    LoL, kom over dig selv Grill.
    Det var mandens bevis for om videoen skulle have været ægte eller ej. Igen, læs artiklen, ellers kan du jo ikke rigtig udtale dig om noget, eller forstå det jeg skriver.


    Hvis du skriver det som du mener, så kan jeg forstå det ... Jeg forstår det du skriver og ikke det du mener ... Det må du sgu selv stå inde for. Hvis du har problemer med at formulere dig og du hentyder til noget bestemt i den artikel, så må du skrive det og komme med en god grund til det du skriver.


    At du ikke kan se at jeg bliver harm over det du skriver er jo så bare tegn på at du ikke selv fatter det du skriver ... Eller at du virkelig har en skrue løs...

  • Du forstår det du vil forstå, kan jeg se. Tag dig nu sammen, kom over de problemer du har med en anden post, eller dem du har med mig, act your age, og anerkend dog at du var for hurtig ude.
    Jeg er sq ligeglad, man kan sagtens misforstå posts, men at køre videre i det, det er for langt ude. :rolleyes:


    Nå ja, og hvis du virkelig synes jeg er så langt ude, og uforstående som du åbenlys gør, så laqd være med at skrive til nogen af mine posts, da det kun får dig til at se mere latterlig ud :]