Hoel

  • Der om en fra H & O forummet her på tweak.. som gik totalt i kage, og blev lukket til sidst..


    Hoel havde købt en totalt fed pc, og bare forbi han ikke lige sende billerder og tests af den robte alle straks op om at han var en løgner..



    Jeg vil bare lige sige en ting, ik at der er en masse der også skal skrive her ok. så er det sagt..


    Men jeg syntes sku det er for dårligt af mange af jer, sådan at svine ham til lige fra starten af, og sige han er en løgner, bare forde manden er glad for sin nye vilde og meget hurtige pc, og forde han kom for tæt på nogle af jer i hastighed.


    Og han skal ik bannes her fra tweak.. han er ok, jeg forstår man sku godt..


    Håber i og i hved hvem i er.. !!!!!! at i har dårlig samvitighed..


    " ennu en gang bevis på janteloven " troede ikke den var her på tweak...


    Han havede sagt at hen vilde sende billeder ind dagen efter, men kan godt forstå ham at han ikke gider, efter alle dem som skrev det møg til/om ham..


    Dårligt af jer..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 3 gange, sidst af Meinder ().

  • Well... Det giver lidt dårlig smag i munden når knægten ikke engang vil smide et screenshot af fx. CPU-Z som tager 2 sek ... Men han vil godt bruge tid på at skrive ... :]


    Personligt er jeg ligeglad om han har den eller ej, men hans opførsel er ikke just den bedste ...

  • Admin har slettet et indlæg herinde i offtropic som omhandlede Hoel, så tror det der er blevet skrevet er nok og ikke skal diskuteres mere.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Er det virkelig nødvendigt at tærske langhalm på det her? Flere tråde er efterhånden blevet slettet da de omhandler emnet, og alligevel dukker nye op igen. :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Well var det mig der havde en SUPER pc og alle havde SVINET mig til, så ville jeg FRYDE mig over at smide pics af den og se alle sammen blive så flove at de knap turde skrive noget i forummet igen :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Er det den samme Hoel der nu har fået 4*raptor i stedet for 2 tidligere på dagen.. og en 24" TFT i stedet for en 21".. og så har clocket til 3.6GHz...?


    Og XT istedet for pro :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Well var det mig der havde en SUPER pc og alle havde SVINET mig til, så ville jeg FRYDE mig over at smide pics af den og se alle sammen blive så flove at de knap turde skrive noget i forummet igen :))


    Lige mine ord ;) ....men jeg syntes godt nok i var lidt stride ved ham X(..ham var jo lige kommet til forumet

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af Red_ninja ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Og XT istedet for pro :))


    hmm....ja det lyder godt nok mistænksomt :roller:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja


    Lige mine ord ;) ....men jeg syntes godt nok i var lidt stride ved ham X(..ham var jo lige kommet til forumet


    Ikke spor stride .. Man fortjener ikke bedre behandling hvis man fylder folk med løgn .. Jeg har heller ikke været her så lang tid, og folk har da taget pænt imod mig ..


    Selv The Hans selvom han ik må se billeder .. *GG*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Selv The Hans selvom han ik må se billeder .. *GG*


    Ja, tak for billederne, nu jeg husker det.. skal nok lade være med at sende dem til The Hans

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VDK
    Hvornår gik det galt, kunne man firstes til at spørge? Når tråden allerede er lukket, er ideen nok, folk ikke skal tvære mere rundt i det :lame:



    Rolig nu..vi snakker jo bare lidt!!! ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • ja vil også sige, gid dog manden en chance!!!!!, bare fordi han ikke bar postet nogle billeder endnu, betyder det jo ikke han lyder.


    det kan jo godt være at han var igang med at lave test og alt det der, det skal sku nok komme, vis det passer....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    ja vil også sige, gid dog manden en chance!!!!!, bare fordi han ikke bar postet nogle billeder endnu, betyder det jo ikke han lyder.


    det kan jo godt være at han var igang med at lave test og alt det der, det skal sku nok komme, vis det passer....


    Hans hardware brændte jo af?? og han fik nyt kort ka vi se?? Altså det lyder højst usansynligt, men wjatever..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Hans hardware brændte jo af?? og han fik nyt kort ka vi se?? Altså det lyder højst usansynligt, men wjatever..


    nåå det har jeg ikke set ;) så kan jeg egentlig godt forstå jer ;)

  • Hoel er fuld af crap, længere er den ikke, og medmindre han kommer hjem til mig, eller jeg gider spilde min tid på at besøge ham, for at se spanden stå der, så får han meget svært ved at bevise andet. Nogen steder bliver det tolereret, andre steder pisser det folk af.
    Hvis han nu bare havde taget sig sammen og været kreativ nok, så kunne han måske have narret folk.


    Men som en eller anden skrev i det andet topic, han søger opmærksomhed, og det fik han

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Er det den samme Hoel der nu har fået 4*raptor i stedet for 2 tidligere på dagen.. og en 24" TFT i stedet for en 21".. og så har clocket til 3.6GHz...?


    At ændre specs midt i det hele er høj klasse humor :D


    Jeg lagde godt mærke til hans "gamle" specs da jeg var oppe hos dig tidligere..
    Da kørte hjem, og fik startet comp´en herhjemme var der pludselig kommet 2 ekstra diske og en 3" større TFT..


    LOL da en tåbe.. :D


    Hvis der seriøst ikke er andre der kan se igennem mandens facade bør i nok lige kigge en ekstra gang..
    Man behøver ikke være Cand. Mag for at kunne gennemskure en røver historie når man hører den..


    Kan også godt lide de Mushkin ram der IKKE er ECC registeret på en Fx53 platform :]