De er blevet GIFT!!!

  • :clap: Hurru hurra hurra, hun sagde ikke nej :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: ::clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: clap:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: : :clap:

  • Jep, overraskende..


    Jeg ville lige se da de sagde ja, men fuck der var mange sange osv..


    Så det blev til 10 min. stening :P


    Btw. Nogen der ved hvornår de kysser? - Havde forventet de gjorde det efter de sagde ja.. :)
    Lidt skuffet :baby:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Jeg ville også bare lige set det vigtigeste i kirken, men det tog da lige lidt længere end jeg havde regnet med.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Btw. Nogen der ved hvornår de kysser? - Havde forventet de gjorde det efter de sagde ja.. :)
    Lidt skuffet :baby:


    Det havde jeg også lidt regnet med at de ville, altså efter at de havde givet hinanden ring derpå.


    "%€#@, vi vil se dem kysse. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Btw. Nogen der ved hvornår de kysser? - Havde forventet de gjorde det efter de sagde ja.. :)
    Lidt skuffet :baby:


    Nu vil jeg ikke lyde alt for professional... Men Casper C sagde tidligere at de først vil kysse på balkonen på Christian VII's palæ efter de har kørt i den dersens hestevogn... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Nu vil jeg ikke lyde alt for professional... Men Casper C sagde tidligere at de først vil kysse på balkonen på Christian VII's palæ efter de har kørt i den dersens hestevogn... :T


    ROYALTY NERD!!! :P

  • Det er rigtigt nok.. Det er først der de gør det.. De er <indsæt superunderligt ord her>

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Det er rigtigt nok.. Det er først der de gør det.. De er <indsæt superunderligt ord her>


    Nå, Mary kunne åbenbart ikke holde sig fra ham, for nu fik han da et. :)) :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    BAH ! ...


    Det er sgu noget af en tøsetråd ... Hvornår begynder i at snakke om strikketøj ? *G* :))


    HE HE, jamen de skal da lige have et tillykke her fra mig af, sidder på mit arbejde og kan heldigvis ikke se tv...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • :P


    Synes det er overraskende med alle dem som er mødt op derinde og står og stener midt på slotspladsen, bare for at se et glimt af to gankse ordinære mennesker, man bare har valgt at kalde "royale"...............

  • spørgsmålet er så om frede sagde ja til at få fiss iaften/nat eller om det var til hende? :D:D


    lagde i mærke til at faderen til frede slet ikk så interesseret ud.. han ska sq nok bare på druk med den svenske konge :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    :P


    Synes det er overraskende med alle dem som er mødt op derinde og står og stener midt på slotspladsen, bare for at se et glimt af to gankse ordinære mennesker, man bare har valgt at kalde "royale"...............


    fatter det heller ikk 8o
    Ville sgu meget hellere se det i fjernsynet så! Man får da nada ud af at stå derude og glo :rolleyes:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Ja jeg er også overrasket over alle de mennesker. Men det er da lækkert for det nye par at så mange er mødt op. :)


    Ville også have set "Ja'et" i kirken, men kunne ikke holde alt det andet gejl ud, så så det ikke hehe. Men mon ikke jeg overlever. :roller: :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    BAH ! ...


    Det er sgu noget af en tøsetråd ... Hvornår begynder i at snakke om strikketøj ? *G* :))


    Haha enig!!!! :clap:


    :cheers:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    spørgsmålet er så om frede sagde ja til at få fiss iaften/nat eller om det var til hende? :D:D


    lagde i mærke til at faderen til frede slet ikk så interesseret ud.. han ska sq nok bare på druk med den svenske konge :P


    Mærkelige tanker du har. Tror du man gifter sig med en kvinde for at få sex ? :]
    Selvfølgelig var det da hende han ville have. Han sagde da, at han elsker hende i sin tale til hende og min kone fortalte, at han havde tårer i øjnene i kirken.
    Hvad Frede's far angår, som for øvrigt hedder Henrik.
    Normalt har jeg ikke den store respekt for ham, men lige i dag, måtte jeg godt nok tage hatten af for ham. Det var en kanon god tale han holdt for brudeparret. Den var på dansk, engelsk og fransk.
    Hvad Frederik angår, kan jeg kun sige: Fan.. godt gået. Mary er intet mindre end nam nam. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    spørgsmålet er så om frede sagde ja til at få fiss iaften/nat eller om det var til hende? :D:D


    lagde i mærke til at faderen til frede slet ikk så interesseret ud.. han ska sq nok bare på druk med den svenske konge :P


    Meget mærkelige tanker, må jeg så sige :|