En lille fejl på tweak

  • "Spil & Software" er LIDT keglet for SPIL er jo også SOFTWARE ... :))


    Har jeg påpejet et par gange mener jeg ...


    Egentlig burde det måske bare hedde


    HARDWARE & OVERCLOCKING
    SOFTWARE
    BENCHMARK
    KØB & SALG
    OFF TOPIC
    FILM & MUSIK


    .... Men det er sikkert for simpelt til dem der bestemmer det.


    og hvis man ikke ved hvad "Køb Og Salg Af Hardware Og Software" er for noget, så kan man jo læse om det lige nede under "Tweak.dk's forum til køb og salg af hardware" .... Wauu. Havde vi sgu ALDRIG gættet" ... :crazyeyes: .... Må man så sælge SOFTWARE eller ANDRE TING der ? ... Står der jo ikke noget om. :boxing:


    *G* :))


  • ;) Helt enig omkring de rettelser der - visse ting virker lidt keglet, men på den anden side:


    [Blocked Image: http://www.p0stwh0res.com/images/whocares.jpg]


    :)) :))


    BTW. Inde under det Announcement Martin har valgt at kalde "Kom ikke med tåbelige kommentarer", står der faktisk skrevet øverst:


    Denne del at forumet er til køb, salg og bytte af alt mellem himmel og jord.


    ...At han så har valgt at kalde det Køb Og Salg Af Software Og Hardware, er jo igen bare lidt keglet, men hva'....vi overlever vel nok? ;)


  • Er hardware ikke også Overclocking/Modding??? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    ;) Helt enig omkring de rettelser der - visse ting virker lidt keglet, men på den anden side:


    [Blocked Image: http://www.p0stwh0res.com/images/whocares.jpg]


    :)) :))


    Tja, hvordan tror du "OffTopic" og "FILM & Musik" er kommet ? ... Det er jo brugerne der har støttet op omkring det. De er jo forhåbenligt med at til at gøre forumet bedre og gøre Tweak-Gutterne opmærksom på de ting der mangler og de fejl der er ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Er hardware ikke også Overclocking/Modding??? :))


    Personligt, så syntes jeg KLART at der skulle være en del for sig selv der hed CASEMOD da det jo er et stort område ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Personligt, så syntes jeg KLART at der skulle være en del for sig selv der hed CASEMOD da det jo er et stort område ... ;)


    Mente nu modd som Vmodds feks osvosv... Men ja også casemods...


    De burde have sin egen afdeling ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja, hvordan tror du "OffTopic" og "FILM & Musik" er kommet ? ... Det er jo brugerne der har støttet op omkring det. De er jo forhåbenligt med at til at gøre forumet bedre og gøre Tweak-Gutterne opmærksom på de ting der mangler og de fejl der er ... :))


    Yes Yes :cheers:


    For mig er de små fejl der, nu ikke nogen problemer, men hvis du gerne vil have dem ændret, har jeg da ikke i sinde at holde dig tilbage ;)