Kongeligt Bryllup...GAB!!!!

  • Hey


    Er jeg den eneste der har en kæreste der skal sidde cleanet til tv-skærmen hele dagen!!!!???? ?(

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Fra hvad hun sagde til mig, så skal hun vist se hele seancen med sin mor. Jeg har nu ikke mod på at skulle se alt det, men tror ikke at jeg helt kan lade være med at kigge lidt alligevel, for det skulle vist være Mandrillen der dækkede det på Zulu. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Min mor vækkede mig med den der lorte sang TV2 bruger som "Intro" sang. Men jeg er sku lidt ligeglad med det. jeg skal ud til "gade fest " kl 17 så det er det min dag skal gå på.

  • Min dag skal handle om alt andet end bryllup syntes det er direkte til grin og syntes det er plat at vi skal betale så mange penge til sådan noget LORT.


    De kan sgu få et almindeligt arbejde og betale selv lige som alle andre skal.


    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :camp: :chain:

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg skal da lige se når de siger "Ja/Nej" til hinanden...
    Men ellers tror jeg at jeg får tiden til at gå med noget andet... Hele den sidste uge har der jo ikke været andet i fjernsynet end bryllup, bryllup og BRYLLUP!!!! Det er altså lige i overkanten!


    Men jeg får sikkert dagen til at gå med at side klistret foran min pc-skærm, mens jeg laver noget halvkedeligt... hehe...

  • Tror jeg skal spille CS.... Gider ik det bryllup fis. Ka være alle cheaterne ser bryllup :T så ka man spille i fred

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Ahh er nu ikke meget for det, men man bliver da lige nødttil at se når de siger ja. Det synes jeg hvertfald :) Ellers skal jeg bare spendere resten af dagen med en ordentlig omgang fest, vi bliver 40 der skal grille gris MUMS :D Nåh ja, skal også lige ud og se på en knallert, we jeg glæder mig :)


    Hvilken om man må spørge?? :)
    Er den lige så lækker som min SSM :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Min dag skal handle om alt andet end bryllup syntes det er direkte til grin og syntes det er plat at vi skal betale så mange penge til sådan noget LORT.


    De kan sgu få et almindeligt arbejde og betale selv lige som alle andre skal.


    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :camp: :chain:


    Sjov holdning at have.... Jeg er ikke selv den store royalist men jeg er da ikke så naiv at jeg tror kongehuset ikke er andet end dyre kontanthjælpsmodtagere....


    Det danske kongehus er et af de mest respekterede i verdnen og bare PR værdien i sig selv er langt mere værd end de koster... og så er der spørgsmålet om nationalitet og loyalitet...


    Vi burde være stolte af vores kongehus og ikke opføre os som utaknemlige unge der ingen respeckt har for danmark og dens historie...


    Fed7haS

  • hehe.. Der er da ogs fordele ved det her!..
    Jeg fik massere plads på vejen hjem fra arbejde til at se hvor meget Carina kunne løbe, og der var ingen kø de to steder jeg var.. Møjt lækkert...

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Konen sidder klistret til skærmen nu. :))


    Godt nok, så kan jeg jo lige se om Far Cry er noget værd og om det kan rulle på min lille maskine. ;)

  • Hmm... Det tog mig en time at komme ind på frederiksberg for at hente min nye monitor ... og tilbage igen .... Hvis det ikke var fordi det var i arbejdstiden, så ville jeg råbe af de skide billister der kørte 60 hvor man må køre 80 .... dvs 70 ... :))


    Men NEJ, skal fandme ikke se det bryllup. Andres folk liv rager mig faktisk så meget som de kan komme til ... og ja, vi snakker om folk jeg ikke kender ...


    For min skyld så kunne Se & Hor også godt lukke shoppen for det eneste gode der kommer ud af det er sgu den lækre tøs de engang havde bagerst ... Ved ikke om hun stadig er der ... Det samme gælder Ekstra Bladet ... Men vil have rigtig journalistik, så er det sgu nok ikke just der man leder. Det er jo sladder-tanter og ambulance-jægere ...