Kollegieværelse i Aarhus?

  • Well jeg kan fortælle dig at det er et heldigt tidspunkt at du skal flytte.. De sagde i nyhederne forleden at der stod 62 kolegieværelser tomme i Aarhus. De har svært ved at leje dem ud..
    Ved dog desværre ikke hvor du skal søge.. Bor selv i gennem en boligforening så jeg har aldrig været inde i det kolegieværelse situation.. Men hvis jeg hører noget skal jeg nok lade det gå videre.

  • Held og lykke med bolig jagten ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af Red_ninja ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Well jeg kan fortælle dig at det er et heldigt tidspunkt at du skal flytte.. De sagde i nyhederne forleden at der stod 62 kolegieværelser tomme i Aarhus. De har svært ved at leje dem ud..
    Ved dog desværre ikke hvor du skal søge.. Bor selv i gennem en boligforening så jeg har aldrig været inde i det kolegieværelse situation.. Men hvis jeg hører noget skal jeg nok lade det gå videre.


    jeg så også den tv-avis.
    faktisk mener jeg at der blev sagt at det var muligt at få et værelse fra dag til dag, næsten.

  • der er frie boligere..... men de ligger ca 15-20km fra uni og har fællesbad........ så det er ikke så spændene......


    jeg synes Det er jo lidt så som så med de frie værelser de snakker om, jeg kan også få et værelse kbh hvis jeg vil bo 20km uden for midten, og dele bad og køkken 6 andre.......
    ikke fordi jeg behøver at bo lige op af uni, med 15 km er langt, og det der hippi bad er ikke lige mig :)


    alt boligsøgning foregår gennem det link jeg postede før... (kollegier selvfølgelig)


    http://www.kollegie8000.dk/

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

    Rettet en gang, sidst af sol_jakobsen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    der er frie boligere..... men de ligger ca 15-20km fra uni og har fællesbad........ så det er ikke så spændene......


    FÆLLESBAD?!?! IKKE SÅ SPÆNDENDE?!! ER DU SYG!!??? ;)

  • Jeg har en kammerat der bor i Skødstrup uden for Århus.. tror det er et af de steder der er frit.
    Faktisk en der kommer herinde engang imellem.. kan lige gi ham et hint om tråden, så kan han måske fortælle om hvordan det er derude.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg har en kammerat der bor i Skødstrup uden for Århus.. tror det er et af de steder der er frit.
    Faktisk en der kommer herinde engang imellem.. kan lige gi ham et hint om tråden, så kan han måske fortælle om hvordan det er derude.


    det kunne jo være fint..... jo fælles bad med kvinder på roskilde er en anden sag..... men ikke med 6 fuld fede mande hippiere.... :)
    jeg satser på at få et værelse i cykel afstand.... *krydse krydse fingere*

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • hæhæ.. jojo.. det tror jeg også der er 20.000 andre studerende der gør ;)


    Jeg mener han siger det trager 15-20 min i bus at komme ind til Uni derude fra.


    Hmm.. checker lige..
    Ja.. precis 20 min.

  • Hvis du er interreseret i at blive journalist tilbyder social dem. ungdom faktisk et godt tilbud. hvis du melder dig ind kan du starte et gratis journalist ophold. kan huske hvor lang tid det tager, mit bud er 3 måneder, men det er ca. 70% der kommer ind på journalist højskolen...


    du kunne jo besøge hjemmesiden hvis du var interreseret :))

  • unge mennesker idag LOL


    dengang jeg var ung .......................................


    hvad er der nu galt med felles bad :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Devli devil devil... dengang du var ung var bruseren jo slet ikke opfundet.. så i blev jo nødt til at være flere.. en til at holde vandkanden osv... ;)


    men min fars hestevogn havde 2 heste og damn den kunne lave de fede slids :))

  • JEg har et værelse i Århus C. Jeg flytter fra byen her den 1. August tror jeg.


    Bor Vesterport 4, 1. sal
    8000 Århus C


    18kvad/meter værelse.


    Stofa den store pakke.


    Internet 2048 / 512


    Vaskemaskine


    Kan næsten ikke komme mere centralt.


    Bor sammen med 4 andre fyre. Den ene flytter også snart ud. Og en pige flytter ind :T


    Husleje 2740 MED ALT!
    Tænk hvad du sparer i bus og taxa hjem fra byen :))


    Sig til hvis det har int.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Hey der.


    Vedr. at søge værelser til beboelse i Århus, skal du nok som sagt tjekke http://www.kollegie800.dk. Jeg er selv bosiddende på et kollegie i Skødstrup med navnet http://www.Kloevergaarden.dk og det er et skide godt kollegie. Ok, det er langt fra byen og det koster en arm med taxa, enkelttur 200.00 dkk fra Århus midtby af. Men det er et kollegie som ligger langt væk fra storbyens larm og støj og som ligger i fine omgivelser. Falsk har været herude i den tid jeg har boet her, desværre kun en enkelt gang...underligt, jeg besøger da ham tit i byen?... Nå ja, du kunne jo gribe the knøchel og ringe til kollegie8000 kontoret og forhøre dig om ledige værelser på Kloevergaarden. Så er den ikke længere....