3. årgangs sidste skoledag = vand

  • Så kommer man i skole her til morgen, og så står der en masse 3. årgang foran indgangen. Det undrede jeg mig lidt over. Så pludselig er der en der råber: "Hey, er det ik en HTX'er?". Hvorefter der kommer 10 mand farende med vandgeværer og vandballoner... så er man lige blevet tør igen, og gud hjælpe mig om de så ikke begynder forfra :boxed:


    Så nu sidder vi her en god flok våde 1. års HTX'er, låst inde i vores klasseværelse, så vi ik får mere vand. Glæder mig ik til vi skal hjem...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • haha.....så kan i lære det :))


    Bare rolig det bliver din tur om 3 år...til at give vand ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af Red_ninja ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    haha.....så kan i lære det :))


    Bare rolig det bliver din tur om 3 år...til at give vand ;)


    Der er faktisk 2 år... husk at vi 1.års også er tæt på at afslutte dette skoleår...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • På gym var det en uge siden. Det fede var at mig og et par kammies havde lavet en kæmpe skitse over hele skolen. Derefter fik vi (putterne) stablet et massivt angreb på benene mod 3.g'erne...weeee :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Der er faktisk 2 år... husk at vi 1.års også er tæt på at afslutte dette skoleår...


    Ups...sorry!!!! ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg går også 1. års.. vi fik også en gang vand.. men det er bare nederen når 3. års er så dumme at de ikke fatter at en bærbar ikke kan tåle vand.. :roller:


    Måske hellere ikke lige den mest giniale dag at tage den forvoksede lommeregner med :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Til at lave lektier og opgaver på er de faktisk emga geniale.. og det er en ultra god løsning til notater !


    Men du ku' vel ha undværet den bare den ene dag hvor du vidste at der ville være vandkrig :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe


    Men du ku' vel ha undværet den bare den ene dag hvor du vidste at der ville være vandkrig :boxed:


    Det kunne han nu nok. Men på den anden side, så kunne de 3. års elever også godt bruge den øverste etage bare en smule, og så virkelig tage hensyn til dem der render rundt med en bærbar i en taske, og så eventuelt vente med vandet til eleven/eleverne ikke render rundt med deres bærbare. Der er jo ingen grund til at opføre sig som komplette idioter, og virkelig ødelægge noget. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Hele det der vand-halløj er så åndsforladt.


    Da jeg startede i 1. g, blev der også smidt efter mig, men...de kan heldigvis ikke ramme.


    Forstår ikke idéen, og vil da gå ud fra, at der findes et hav af andre og mere festlige traditioner man kan foretage sig.


    Selv tager jeg stor afstand til det, eftersom jeg også tror, at der er en del unge, der vil blive "ramt" hårdt af den form for...halløj.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Fik også en del vand da jeg kom i skole, var bare ikke så godtroende som grus,, da de gad mad.. spiste hvad jeg kunne og holdte mig lidt væk fra mængden, der blev Grus gennemblødt igen :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af s0me1
    Fik også en del vand da jeg kom i skole, var bare ikke så godtroende som grus,, da de gad mad.. spiste hvad jeg kunne og holdte mig lidt væk fra mængden, der blev Grus gennemblødt igen :cheers:


    Såså... nok blev jeg gennemblødt, men jeg så altså heller ikke ham med vandgeværet der stod bag muren og ventede på mig...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Jeg er 3. års HTX'er så NØØØJ hvor fik vi tyret nogle 1. og 2. års elever :)


    Det var lidt ownage at hive dem ud af klasselokalerne og hælde en skraldespand fyldt med vand udover folk ;)
    Men jeg fik vidst smadret et par briller på een fra min egen klasse med en vandballon - ups :O