Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

tirsdag, 25. maj 2004, 00:32

Citeret

Og hvis man mener kvinder er på den måde, så fatter jeg ikke hvorfor man er sammen med dem, det må da være ulideligt. Så skulle man måske vælge at være sammen med mænd istedet, selvom de heller ikke er meget bedre, hvis man tager den beskrivelse nogen ligger på dem herinde. :P

Ang. det med mænd 8o Ein loch ist ein loch, bare de æ er e gryeloch...

und ein schwanz hat keine augen..

nå hvad pokker så lad os åbne lidt for drengerøvshumoren:

Kvinde! kend din plads! Ned på kne, og gør mig tilpas!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "-Sandman-" (25.05.2004, 00:32)

42

tirsdag, 25. maj 2004, 00:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

Citeret

Og hvis man mener kvinder er på den måde, så fatter jeg ikke hvorfor man er sammen med dem, det må da være ulideligt. Så skulle man måske vælge at være sammen med mænd istedet, selvom de heller ikke er meget bedre, hvis man tager den beskrivelse nogen ligger på dem herinde. :P

und ein schwanz hat keine augen..

nå hvad pokker så lad os åbne lidt for drengerøvshumoren:

Kvinde! kend din plads! Ned på kne, og gør mig tilpas!

Gætter på at du er single ?... :))

43

tirsdag, 25. maj 2004, 00:37

tjaa.. for tiden ;( men jeg har noget i mit sigtekorn.. og efter hvad mine kilder informerer mig om... burde det også kunne nedlægges inden for overskuelig fremtid...

men ellers er der jo masser af fisk i havet.. jeg er aabenraa's svar på casper christensen :]

EDIT: weird post? tror jeg smutter i seng..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "-Sandman-" (25.05.2004, 00:38)

44

tirsdag, 25. maj 2004, 00:40

Citeret

und ein schwanz hat keine augen..!

Wakadimasen ?(

"Sanity is the sign of a weak mind"

45

tirsdag, 25. maj 2004, 00:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Og desperat hvis han overvejer mig

46

tirsdag, 25. maj 2004, 00:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain

Citeret

und ein schwanz hat keine augen..!

Wakadimasen ?(

Huh ?

47

tirsdag, 25. maj 2004, 00:53

Sorry, er desværre ikke så god til at stave på japansk endnu.
Men jeg forstår ikke tysk, derfor jeg skriver som jeg gør. ;)

48

tirsdag, 25. maj 2004, 01:03

Citeret

Sorry, er desværre ikke så god til at stave på japansk endnu.
Men jeg forstår ikke tysk, derfor jeg skriver som jeg gør. ;)

Edit2: Jeg havde ellers oversat det for dig i denne post, men ved nærmere eftertanke, dropper jeg oversættelsen.
Det var faktisk spild af tid og ikke værd at oversætte. :))

Edit1:
Der ringer lige en klokke fra Shogun nu. ;)

WAKARIMAS: Jeg forstår

WAKARIMAS-KA?: Forstår du?

Og så den du brugte.. he he.. WAKARIMAS-SEN: Jeg forstår ikke. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "The Hans" (25.05.2004, 04:10)

49

tirsdag, 25. maj 2004, 07:48

Yes, lige præcis, det er bare fordi at jeg skal huske på japanere udtaler de fleste R lyde som bødt D, derfor jeg skrev wakadimas. Men hvis man skal have den korrekt, så bliver det så Watachi wa Wakarimas sen.

Demo, watachi wa immer tabemas, jar mada asta

Jeg har virkelig brug for at kunne stave ordentligt, hehe

50

tirsdag, 25. maj 2004, 10:26

Citeret

Citeret

Og desperat hvis han overvejer mig

Har jeg overvejet dig??

BTW. sex er ligesom quake... singleplayer er ok, men multiplayer er bare bedre ;)

51

tirsdag, 25. maj 2004, 15:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
det ser da ud som om bentzin har misten sin. jeg er egentlig ved at være lidt små pissed over alle hans sure opstød hele tiden.

TIL BENTZIN HVIS DU IKKE KAN KLARE LUGTEN I BAGERIET KAN DU JO BARE BLIVE VÆK

Til det første: Det har du sagt før :T - tilfædigvis også da jeg kommenterede en af dine IMO underlige indlæg og ikke syntes det var særlig morsomt. Så når man ikke lige "hyler" som dig. Så har man ikke humor og du bli'r pissed of. Hold da helt k... hvor latterligt X(
Og det du kalder sure opstød - det er så i denne tråd flg:
Kan godt være det er mig - men jeg har svært ved at se ret meget morsomt i den meget lange smøre af opremsninger.
Tvivler også på den vil blive modtaget nogenlunde af det modsatte køn. Tror kun det er nogle få, der vil kunne se noget morsomt i det.

Efter min mening så står der faktisk bare hvad JEG synes og hvad JEG tror. Og det passer selvfølgelig ikke lige dig, at jeg sætter ? til det du har skrevet :rolleyes:
Hvis du kommer med et eller andet herinde, så har jeg da lov til at kommentere det evt. i kritiskske vendinger ?(
Eller må man kun være "rygklapper/medløber" ?(
For mit eget vedkommende så skriver jeg det, som jeg har lyst til. Bare det er på en sober måde. Det ku' du og andre lære lidt af. Men det kommer sikkert når du (+ evt. andre) får lidt mere hår på "brystet" ;) - det vil jeg da håbe !
Til det sidste: Du skal ikke råbe til mig, knægt X( Godt nok er jeg halvgammel - men jeg er altså ikke døv - endnu ;)
Og noget helt andet er, at sådan en som dig skal ikke fortælle hvad jeg skal og ikke skal. X( Det kommer du aldrig nogensinde til at bestemme !!

Edit: The_Hans - 8) bemærkning ! ;)

ja selvfølge har du lov til at kommentere alt herinde på dette her forum. det har jeg da heller ikke noget imod. og det er dog egentlig heller ikke kun denne her tråd som jeg refererer til. men jeg har det efterhånden såen at det eneste jeg ser dig gøre er at lege "politimand" overfor andre og siger hvad de må og ikke må. og det er det jeg er ved at være træt af. og ja jeg har nævnt det før. flere gange endda.

"Det ku' du og andre lære lidt af. Men det kommer sikkert når du (+ evt. andre) får lidt mere hår på "brystet" ;) - det vil jeg da håbe ! "

Hvad fanden mener du med det din Gamle imbicile oleost . det kender du mig sku langt fra godt nok til at kunne udtrykke dig om. Tror også at jeg talker for andre her samtidig. :ban:

EDIT: Og ja der er masser af stavefejl. find dig i det

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bit Phreak" (25.05.2004, 15:41)

52

tirsdag, 25. maj 2004, 16:08

Citeret

ja selvfølge har du lov til at kommentere alt herinde på dette her forum. det har jeg da heller ikke noget imod. og det er dog egentlig heller ikke kun denne her tråd som jeg refererer til. men jeg har det efterhånden såen at det eneste jeg ser dig gøre er at lege "politimand" overfor andre og siger hvad de må og ikke må. og det er det jeg er ved at være træt af. og ja jeg har nævnt det før. flere gange endda.

"Det ku' du og andre lære lidt af. Men det kommer sikkert når du (+ evt. andre) får lidt mere hår på "brystet" ;) - det vil jeg da håbe ! "

Hvad fanden mener du med det din Gamle imbicile oleost . det kender du mig sku langt fra godt nok til at kunne udtrykke dig om. Tror også at jeg talker for andre her samtidig. :ban:

Endnu en gang beviser du, at din hjernefunktion spiller dig et puds :T Du kan simpelthen ikke tåle en smule kritik, uden at du begynder at himle op og kommer med perfide udtalelser om dem, som tillader sig at sige dig i mod X(
Du har vist ikke set/læst alle de indlæg hvor jeg hjælper el. prøver på det. Men så'n er det jo med uvidende og snæversynede unge mennesker, som render rundt med sky'-klapper og tror de ved det hele - til halv tid. Og kun ser det de har lyst til og så lukker af for resten. Men så'n er der desværre nogen der er. Men heldigvis er de ikke i overtal 8)
Gider faktisk ikke en gang hidse mig op over sådan en latterlig gang bavl - som du lukker ud. For jeg kunne jo ikke forvente andet og mit liv er heldigvis ikke styret af sådan nogen som dig.
Slut herfra - "himl" el. "flip" du bare mere ud :T - for jeg er s.. ligeglad ;)

53

tirsdag, 25. maj 2004, 16:24

Citeret

Så er det vist dig, der skal have den. Hæ hæ. :evil:

Kan du ikke lide lugten i bageriet, så ..... :))

54

tirsdag, 25. maj 2004, 18:41

Citeret

Har jeg overvejet dig??

Ja da selvfølgelig, hvem kan ikke stå for min charme

55

tirsdag, 25. maj 2004, 19:13

Citeret

Citeret

Har jeg overvejet dig??

Ok selvtillid der... he he, men sådanne påstande skriger jo på beviser. ;)

56

tirsdag, 25. maj 2004, 19:25

Citeret

Citeret

Har jeg overvejet dig??

Nåja... jeg havde helt glemt at jeg ville ha' dig :]

57

tirsdag, 25. maj 2004, 19:47

Citeret

Citeret

Citeret

Har jeg overvejet dig??

Ok selvtillid der... he he, men sådanne påstande skriger jo på beviser. ;)

LoL - Det gik ikke med Burger, så nu springer du på en ny?? *G* :)) :))

58

tirsdag, 25. maj 2004, 19:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Hvem siger det ikke gik med Burger ? Har da ikke opgivet at få hende til at poste et pic endnu. Hi hi ;)

Springer på er nok lige at overdrive voldsomt. Den eneste jeg springer på er min kone, men derfor har man vel en naturlig interesse i at se hvem man skriver sammen med og drille dem lidt med, at de skal poste et pic, dør de jo ikke af og at de siger nej, hjælper dem ikke noget.. he he. ;)

59

tirsdag, 25. maj 2004, 20:10

Citeret

Citeret

Hvem siger det ikke gik med Burger ? Har da ikke opgivet at få hende til at poste et pic endnu. Hi hi ;)

Springer på er nok lige at overdrive voldsomt. Den eneste jeg springer på er min kone, men derfor har man vel en naturlig interesse i at se hvem man skriver sammen med og drille dem lidt med, at de skal poste et pic, dør de jo ikke af og at de siger nej, hjælper dem ikke noget.. he he. ;)

hehe .. Det kommer nok .. Men der findes kun billeder af mig hvor jeg ser mærkelig ud, eller har indtaget alkohol .. Ja der er endda nogen hvor begge dele er en realitet ..

Og mener så ik ligefrem, at Hans har været sprunget på mig .. *GG*

60

tirsdag, 25. maj 2004, 21:10

Citeret

Citeret

Hehe, du giver vist aldrig op, hva'? ;)

Ved skam godt du ik' er sprunget på hende - var jo nærmest bare en overdrivelse til at fremme forståelsen du ve' nok :) :T

Seneste tests og artikler

0

Antec GX300 - Miditower

Kabinettet, vi skal se på i de
Læs Mere

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Electronics introducerer 34" OLED skærm

Samsung har teaset en ny 34" O
Læs Mere

0

Seagate på vej med 10 TB harddiske næste år

Seagate har efter sigende plan
Læs Mere

0

Specifikationer ude på Lenovo Yoga 3 11

Der er sluppet specifikationer
Læs Mere

0

EVGA annoncerer Supernova 1600 T2 strømforsyning

EVGA er på gaden med et sandt
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.