Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
det ser da ud som om bentzin har misten sin. jeg er egentlig ved at være lidt små pissed over alle hans sure opstød hele tiden.
TIL BENTZIN HVIS DU IKKE KAN KLARE LUGTEN I BAGERIET KAN DU JO BARE BLIVE VÆK
Til det første: Det har du sagt før

- tilfædigvis også da jeg kommenterede en af dine IMO underlige indlæg og ikke syntes det var særlig morsomt. Så når man ikke lige "hyler" som dig. Så har man ikke humor og du bli'r pissed of. Hold da helt k... hvor latterligt
Og det du kalder sure opstød - det er så i denne tråd flg:
Kan godt være det er mig - men jeg har svært ved at se ret meget morsomt i den meget lange smøre af opremsninger.
Tvivler også på den vil blive modtaget nogenlunde af det modsatte køn. Tror kun det er nogle få, der vil kunne se noget morsomt i det.
Efter min mening så står der faktisk bare hvad JEG synes og hvad JEG tror. Og det passer selvfølgelig ikke lige dig, at jeg sætter ? til det du har skrevet
Hvis du kommer med et eller andet herinde, så har jeg da lov til at kommentere det evt. i kritiskske vendinger
Eller må man kun være "rygklapper/medløber"
For mit eget vedkommende så skriver jeg det, som jeg har lyst til. Bare det er på en sober måde. Det ku' du og andre lære lidt af. Men det kommer sikkert når du (+ evt. andre) får lidt mere hår på "brystet"

- det vil jeg da håbe !
Til det sidste: Du skal ikke råbe til mig, knægt

Godt nok er jeg halvgammel - men jeg er altså ikke døv - endnu
Og noget helt andet er, at sådan en som dig skal ikke fortælle hvad jeg skal og ikke skal.

Det kommer du aldrig nogensinde til at bestemme !!
Edit: The_Hans -

bemærkning !