Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 23. maj 2004, 14:01

kvinder der følger de råd er desværre ikke født endnu :(

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

22

søndag, 23. maj 2004, 14:07

den er da for grineren!! Hva tror i en ordenlig omgang bager piger og fra andre uddandelser på en teknisk skole ville sige til den på en opslagstavle :crazyeyes:
Det må undersøges :evil:

Hellslayer

AMD Phenom II X6 1100T
Gigabyte 990FXA-UD3
8gb Corsair DDR3
Club3D HD5750

24

mandag, 24. maj 2004, 16:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af ChoSimba
Øh, haha?! X(

Så ka i lære det kællin... øhh... kost... øhh argh... :crazyeyes:

MacBook Pro 15" OS X Mavericks
PowerMac G4 Cube OS X Tiger
Stationær Windows 8.1 Pro
Server Windows Server 2012
Internet Yousee 80/40 Mbit
-----------------------------------
Website http://www.gruset.dk - WordPress
Website http://www.gruset.com - Drupal

25

mandag, 24. maj 2004, 20:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Kan godt være det er mig - men jeg har svært ved at se ret meget morsomt i den meget lange smøre af opremsninger. :rolleyes:
Tvivler også på den vil blive modtaget nogenlunde af det modsatte køn. :rolleyes: Tror kun det er nogle få, der vil kunne se noget morsomt i det.

Mister man humoren, når man bliver ældre?
Det lyder sådan.

26

mandag, 24. maj 2004, 21:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Avartar
Mister man humoren, når man bliver ældre?
Det lyder sådan.

Nope. Har ikke mistet min endnu da. ;)

27

mandag, 24. maj 2004, 21:55

det ser da ud som om bentzin har misten sin. jeg er egentlig ved at være lidt små pissed over alle hans sure opstød hele tiden.

TIL BENTZIN HVIS DU IKKE KAN KLARE LUGTEN I BAGERIET KAN DU JO BARE BLIVE VÆK

28

mandag, 24. maj 2004, 21:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
det ser da ud som om bentzin har misten sin. jeg er egentlig ved at være lidt små pissed over alle hans sure opstød hele tiden.

Living in a house of glass.... :))

Snak lige om sure opstød... :]

29

mandag, 24. maj 2004, 23:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak

Til det første: Det har du sagt før :T - tilfædigvis også da jeg kommenterede en af dine IMO underlige indlæg og ikke syntes det var særlig morsomt. Så når man ikke lige "hyler" som dig. Så har man ikke humor og du bli'r pissed of. Hold da helt k... hvor latterligt X(
Og det du kalder sure opstød - det er så i denne tråd flg:
Kan godt være det er mig - men jeg har svært ved at se ret meget morsomt i den meget lange smøre af opremsninger.
Tvivler også på den vil blive modtaget nogenlunde af det modsatte køn. Tror kun det er nogle få, der vil kunne se noget morsomt i det.

Efter min mening så står der faktisk bare hvad JEG synes og hvad JEG tror. Og det passer selvfølgelig ikke lige dig, at jeg sætter ? til det du har skrevet :rolleyes:
Hvis du kommer med et eller andet herinde, så har jeg da lov til at kommentere det evt. i kritiskske vendinger ?(
Eller må man kun være "rygklapper/medløber" ?(
For mit eget vedkommende så skriver jeg det, som jeg har lyst til. Bare det er på en sober måde. Det ku' du og andre lære lidt af. Men det kommer sikkert når du (+ evt. andre) får lidt mere hår på "brystet" ;) - det vil jeg da håbe !
Til det sidste: Du skal ikke råbe til mig, knægt X( Godt nok er jeg halvgammel - men jeg er altså ikke døv - endnu ;)
Og noget helt andet er, at sådan en som dig skal ikke fortælle hvad jeg skal og ikke skal. X( Det kommer du aldrig nogensinde til at bestemme !!

Edit: The_Hans - 8) bemærkning ! ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (24.05.2004, 23:31)

30

mandag, 24. maj 2004, 23:50

Rolig drenge, der skal være plads til alle.

Alle har ytringsfrihed, og med mindre det er etisk forkert eller i vores øjne direkte åndssvagt det som en bruger skriver, så har man ret til en mening.

Tal til hinanden i en ordentlig tone. Jeg respekterer dig Bentzin for dit fint formulerede svar.

Jeg håber i forstår hvad jeg mener.

31

tirsdag, 25. maj 2004, 00:02

De regler gælder jo kun for de tøser der absolut vælger at holde fast i TV seriens måde at sætte kvinder på. I må lede andre steder efter pigerne, hvis de regler passer på alle dem i har mødt eller været sammen med, som nogen skriver ;)

Og hvis man mener kvinder er på den måde, så fatter jeg ikke hvorfor man er sammen med dem, det må da være ulideligt. Så skulle man måske vælge at være sammen med mænd istedet, selvom de heller ikke er meget bedre, hvis man tager den beskrivelse nogen ligger på dem herinde. :P

Dette er skrevet halvt seriøst, halvt i joke, eftersom jeg tror der faktisk er nogen herinde der mener det de skriver, hehe

"Sanity is the sign of a weak mind"

32

tirsdag, 25. maj 2004, 00:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
De regler gælder jo kun for de tøser der absolut vælger at holde fast i TV seriens måde at sætte kvinder på. I må lede andre steder efter pigerne, hvis de regler passer på alle dem i har mødt eller været sammen med, som nogen skriver ;)

Og hvis man mener kvinder er på den måde, så fatter jeg ikke hvorfor man er sammen med dem, det må da være ulideligt. Så skulle man måske vælge at være sammen med mænd istedet, selvom de heller ikke er meget bedre, hvis man tager den beskrivelse nogen ligger på dem herinde. :P

Dette er skrevet halvt seriøst, halvt i joke, eftersom jeg tror der faktisk er nogen herinde der mener det de skriver, hehe

Nu ikke generalisere vel ? ;)
Der er sikkert nogle af dem, som er knap så kæphøje, når kæresten står med kagerullen. ;)
Jeg synes også at mange af dem er morsomme, men de bestemt ikke i overenstemmelse med min mening om min kone og kvinder i det hele taget.
Bare så du ikke tror det gælder for alle her. ;)

33

tirsdag, 25. maj 2004, 00:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Der er sikkert nogle af dem, som er knap så kæphøje, når kæresten står med kagerullen. ;)

Blev lige busted af kæresten i dag, da jeg sad med fråde om munden og videresendte "mekaniker-baben" til et par venner - ups :O

34

tirsdag, 25. maj 2004, 00:10

Jeg skrev I, fordi jeg ikke lige kunne huske alle der havde skrevet noget til det, og gider ikke pege nogen ud. I ved hvem i er!! :P

Men nej vi burde ikke generalisere, og vi burde heller ikke ligge for mange begrænsninger på køn.

35

tirsdag, 25. maj 2004, 00:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Blev lige busted af kæresten i dag, da jeg sad med fråde om munden og videresendte "mekaniker-baben" til et par venner - ups :O

Der skal ikke meget til hva', hehe

36

tirsdag, 25. maj 2004, 00:13

Syntes nu at det er nogle "myter" som er ganske sjove at sidde og læse. Jeg håber da ikke at nogle herinde tror på alle disse ting 100%, for så burde de godt nok tage sig sammen, men jeg kan nu godt se det sjove i dem uden at tage det seriøst.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

37

tirsdag, 25. maj 2004, 00:15

Citeret

Ha ha... Så kan du lære det... :))

Det var da meget værre, hvis hun bustede dig med mekaniker baben...*GG*

38

tirsdag, 25. maj 2004, 00:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain

Citeret

Der skal ikke meget til hva', hehe

nah sad og kedede mig gevaldigt så lidt øjenguf på sådan en mandag måtte jo rundt i afdelingen ;)

39

tirsdag, 25. maj 2004, 00:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Ha ha... Så kan du lære det... :))

Det var da meget værre, hvis hun bustede dig med mekaniker baben...*GG*

he he - havde ikke været godt :D

.. har du hendes adresse da ?? (altså mekanikeren) :))

40

tirsdag, 25. maj 2004, 00:22

Citeret

he he - havde ikke været godt :D

.. har du hendes adresse da ?? (altså mekanikeren) :))

Nej, men det gør nu ikke noget. Har jo intet at bruge den til og det har du heller ikke... he he ;)

Seneste tests og artikler

0

ASUS VG248 skærm

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

13

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere

0

Første trailer og poster til Nightcrawler

Der er kommet første trailer o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.