Vigtig: Kan det passe ?

  • Undskyld mig - men er det OK at skrive Vigtig: forrest i subject-linjen, for på den måde at få sin tråd til at ligge øverst ?(
    Har spurgt om det i en tråd hvor det foregår - men ikke fået noget svar :rolleyes:

  • Det er kun TWEAK-gutterne der kan det ... Det er jo meget vigtigt at de får solgt deres ting frem for andre får solgt deres... :crazyeyes:


    Med fare for at få en "lussing" fra dem, så er min kommentar til det : BAAAAAH ! ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det er kun TWEAK-gutterne der kan det ... Det er jo meget vigtigt at de får solgt deres ting frem for andre får solgt deres... :crazyeyes:


    Med fare for at få en "lussing" fra dem, så er min kommentar til det : BAAAAAH ! ... :))



    Tænkte præcist det samme i dag.. De må vel sælge deres ting på lige fod med andre.. Det næste bliver vel en popup med reklame for salget? :)) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Helt enig. Tanken har også strejfet mig... synes ikke de bør prioritere deres egne salg over brugernes, bare fordi de ejer forummet.


    Synes jeg heller ikke. Men det virker, som om det er okay, siden der ikke kommer noget svar :rolleyes:
    Kunne nu godt tænke mig at få en forklaring på dette fænomen. :roller:

  • Har faktisk også selv siddet og ventet for at se hvad han svarede, lige siden du skrev om det kl. 15:30, men ser ikke om som om det skal kommmenteres. Personlig er jeg også en smule mod den slags fordele men hva ved jeg....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Har faktisk også selv siddet og ventet for at se hvad han svarede, lige siden du skrev om det kl. 15:30, men ser ikke om som om det skal kommmenteres. Personlig er jeg også en smule mod den slags fordele men hva ved jeg....


    Faktisk så spurgte Defoss allerede i går kl. 14:34 !
    Så der har da været tid nok, til at finde en forklaring - eller også er det svært at finde en der er brugbar ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Ahh, jeg vil nu sige at når det er Tweak.dk himself der laver sådan et nummer, så er det iorden, han betaler vel trods alt for driften af sitet. Men hvis det var en af de andre tweak gutter der gjorde det så ville jeg synes det er magtmisbrug :)) Sorry guys, det er ikke ondt ment på nogle måder overhovedet! :)


    Ja, er nu mere eller mindre enig ... Giver måske en dårlig smag i munden når "chefen" gør det, men sådan er det jo også ude i det virkelige liv ... Der kan bossen sgu altid slippe afsted med noget som vi andre ikke kan. *G* :))


    Sådan er livet ... surt måske, men sådan er det vel ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    Hvis der er nogen der gerne vil spørge mig om noget, så synes jeg i skulle skrive til mig i stedet for.


    Desuden kan jeg heller ikke se at jeg skylder nogen en forklaring.


    Jeg spørger dig hermed: Hvordan kan det være at dine salgstråde har fortrinsret frem for andres. ?(
    Er det så svært at forstå, at det virker underligt at dine ting er vigtigere at få solgt end andres ?(


    Edit: Synes jeg er rimeligt at få en forklaring på !!!!!!

  • Hvis jeg ejede et forum med masser af besøg, ville jeg også sørge for at smide mine salg øverst... Det er en fordel man har som ejer af en side, og det ser jeg ikke noget galt i. Man drager vel nytte af de fordele man nu engang har, jeg synes ikke en sådan handling skal forsvares....


    That's just how I feel....

  • jeg kan godt følge martin i han sætter hans som vigtige emner da der jo nok går en del penge til trafik her på tweak.dk og vi ved alle trafik er pænt dyrt = der skal penge ind for at holde tweak.dk online :D

  • Try-this det mener du - okay. Men jeg synes ikke det er rimeligt. Andre har også undret sig.
    Synes nu godt der kunne komme en forklaring - i stedet for en arrogant afvisning.
    Men som du skriver - det er jo ham der bestemmer :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Disc0ne
    jeg kan godt følge martin i han sætter hans som vigtige emner da der jo nok går en del penge til trafik her på tweak.dk og vi ved alle trafik er pænt dyrt = der skal penge ind for at holde tweak.dk online :D


    Det er det jeg mener, man kan vel ikke have noget i mod, at ejeren/personen der holder tweak i live, smækker sine salg øverst på listen...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Try-this det mener du - okay. Men jeg synes ikke det er rimeligt. Andre har også undret sig.
    Synes nu godt der kunne komme en forklaring - i stedet for en arrogant afvisning.
    Men som du skriver - det er jo ham der bestemmer :rolleyes:


    Hvad er det du vil have at jeg skal skrive? Jeg har sat mine salgstråde som vigtige.


    Jeg kan ikke se hvordan jeg kan komme med en længere forklaring omkring det?

  • Jeg tror det han vil have en forklaring på er, hvorfor det er rimeligt. Jeg kan godt se idéen bag det, hvis tingene, som bliver solgt er til vedligeholdelse af sitet... ellers ikke rigtigt.

  • Jeg benytter mig af de muligheder jeg har, lige som en stor del benytter alle deres besvarelser til at reklamere for en hjemmeside eller noget andet via deres signatur eller avatar.


    Jeg har bare en mulighed mere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    Jeg benytter mig af de muligheder jeg har, lige som en stor del benytter alle deres besvarelser til at reklamere for en hjemmeside eller noget andet via deres signatur eller avatar.


    Jeg har bare en mulighed mere.


    Hmm - tjah. Så blev jeg det klogere !