Tweak Forums Mest Latterlige Signatur

  • Stemmer selv på " zweb.dk " når det kommer til det ... :]


    zweb.dk´s Signatur :
    -------------------------------------------------------------
    Intel Pentum 4E 3.1 HT @ 3.5 Ghz
    Gigabyte GA-85648 FXM2 µATX motherboard
    SiS 648 FX DDR400 Chipset Størrelse 512 MB
    256 mb radeon grafik kort - 16x Anisotropic
    1 GB ram
    200 Gb Harddisk
    2 x dvd brander en + og en -
    9 x USB Port
    4 x I394 Port
    2 x trådløs netkort


    -------------------------------------------------------------


    Har spugt ham om han ikke lige kunne tage sig sammen, men det kan han vist ikke finde ud af ...

    :lame: :lame: :lame:


    Hader signaturer som bare er fyld og som ikke kan bruges til noget som helst da de ikke indholder nogen brugbare oplysninger... For slet ikke at snakke om at ukorrekte oplysninger også pisser mig af ...


    Hvad med nogle regler på området ? ... også gerne at folk ikke har 18 smileys i deres signatur ... Man kan da for helvede gøre det ordenligt hvis man vil have en signatur ... Behøver ikke at være noget specielt, men helt ærlig ... :]

  • -----------
    Træpaneler på væggene
    Gråt gulvtæppe i stuen
    klinker på lokummet
    hø på loftet
    Vejrhane på taget
    Afbleget hår
    Nissehue
    2-gears puch maxi
    ...og et 'kiss the cook' forklæde


    :crazyeyes:

  • Helt enig med hensyn til unødvendige oplysninger og smilies i sit signatur...


    (Håber ikke mit er for stort, har ikke fået taget mig sammen til at lave et billed signatur, endnu...)

  • Ah hold dog op. Vil I så også mene at min er latterlig, der står jo heller ikke noget brugbart i den jo ? Men jeg kan godt se at der er en vis grænse, fx dem som "smadrer" hele designet på siden og som fx fylder 25linjer or somethin(I ved hvad jeg mener) , men det skal vel for pokker heller ikke være så'n at man kun må have pc-specs i sin sig ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Ah hold dog op. Vil I så også mene at min er latterlig, der står jo heller ikke noget brugbart i den jo ? Men jeg kan godt se at der er en vis grænse, fx dem som "smadrer" hele designet på siden og som fx fylder 25linjer or somethin(I ved hvad jeg mener) , men det skal vel for pokker heller ikke være så'n at man kun må have pc-specs i sin sig ?


    Ja enig, det er vel op til den enkelte...
    At der ikke står noget brugbart i hans signatur går jo så bare ud over ham/hende, når han/hun skal have hjælp :] ;)


    Men ja, dem som smadrer designet og fylder alt alt for meget på, bør sq nok lige skære lidt ned på det...
    Men at zweb.dk har en latterlig signatur må sq da være helt og holdent hans egen sag - synes det er lidt at lege politibetjent at ville bestemme over den også, bare fordi den er wierd.... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Ah hold dog op. Vil I så også mene at min er latterlig, der står jo heller ikke noget brugbart i den jo ? Men jeg kan godt se at der er en vis grænse, fx dem som "smadrer" hele designet på siden og som fx fylder 25linjer or somethin(I ved hvad jeg mener) , men det skal vel for pokker heller ikke være så'n at man kun må have pc-specs i sin sig ?


    Ja, det vil jeg mene din er ... du kunne for vidt lige så godt skrive :


    2 Liter mælk
    1 RosenBrød
    4 Knagerækker

    osv ...


    Kan ikke se hvorfor det skal stå der. En Signatur på et computer-forum er jo til ens specs ... Hvis man vil have et billede af George Bush, så kan man jo vel lave en hjemmeside om det ...

  • Personlig er jeg lidt ligeglad hvad folk skriver i deres signatur, men det kunne da være fint hvis de fx max måtte fylde et X antal linier eller pixel hvis det er billed.


    Edit: Ved heller ik hvorfor min er så stor man kan ikke få alle de tomme linier væk.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().


  • Helt enig Grill - magen til ubrugelig signatur skal man IMO lede længe efter. Virker - som mange af dem magen til - som et eller andet dumsmart. Og til hvilken nytte ?(
    En signatur burde vise hvad ens maskine indeholder, så andre har mulighed for at hjælpe én. Hvad skal den ellers være der for ?(

  • Jeg er personligt pisse ligeglad med hvad folk bruger deres sig til - så længe det ikke er et kæmpe billede eller en 100 liniers lang tekst, der forstyrrer min læsning her på Tweak. Ja og så krummer jeg også tæer, hvis jeg ser kommercielle "reklamer" i folks sig.

  • Er sådan set ligeglad med hvordan folk vil have deres sig' til at se ud. Mit problem er bare, når de forstyrrer ens læsning af forum, og hvis der er for mange afledende smileys.


    Synes min er perfekt :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hehe den evige kamp omkring signaturer - den kamp opstod ca 2 minutter efter at forummet blev skabt ;)


    selv været admin på flere og der kan vi ikke se noget med store ubruglige signaturer og den skulle først godkendes. Det virkerde nu fint nok :P

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • OMG grill ... har du tabt et eller andet over din fod eller så'n ? siden at en enkelt person skal hænges ud på den måde ? ...


    nåhh wha skidt... i dont really care... min er nok os en tand for stor, men hva dælen... =) der er endnu ikke nogen der har brokket sig ...

  • det eneste der irritere mig er når folk har en sig. på mange linier så den fylder sindsygt meget

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Jeg ser ikke nogen steder hvor der står at den skal indeholde ens pc-specs.
    " This is a short piece of text displayed at the end of your posts. " - fra FAQ'en.


    Edit: For øvrigt synes jeg også det bliver for ensformigt hvis alle har deres pc-specs i sig'en, også selvom det er et billede eller lignende.