• Jeg søger Voltmod's adresse og telefon nummer.


    Grunden (da jeg ved spørgsmålet "hvorfor" vil blive stillet):


    Han sagde for et par dage siden at han ville snakke med nogen han kendte ang. min stjålne knallert og siden har jeg ikke hørt fra ham, han har ikke været på messenger (ikke samtidig som mig ihvertfald), og jeg kan se at han sidst var aktiv her på tweak den 6/5, og han har ikke svaret på pm.. jeg ved godt det ikke er længe siden men jo længere tid der går, jo mindre er den lille bitte chance der er om at jeg finder min knallert igen.


    Håber nogle kan hjælpe, eneste jeg ved er i hvilken del af Vejen han bor og hvad han hedder til fornavn.

  • Bor han i Vejen? Der bor jeg også...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL

    Bor han i Vejen? Der bor jeg også...


    Ja han gør, tæt på den nye skole der er ved at blive bygget, og jeg bor 11 km derfra i Gesten...


    Du kender tilfældigvis ikke noget til hvor spader som stjæler ens knallert holder til henne?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Ja han gør, tæt på den nye skole der er ved at blive bygget, og jeg bor 11 km derfra i Gesten...


    Du kender tilfældigvis ikke noget til hvor spader som stjæler ens knallert holder til henne?


    Det gør jeg måske, hvad er det for en knallert?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL


    Det gør jeg måske, hvad er det for en knallert?


    en sort PGO Hot 50, helt standard, fra 2002, kørt knap 5000 km før den blev stjålet...

  • Hvilken farve?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Hører lige omkring mig...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Hører lige omkring mig...


    det lyder eddermame godt, vil være meget taknemmlig over at få den tilbage..., dusør er 500 kr hvis det har interesse ;)

  • BTW: har du en idé om hvor sådan nogle hoveder kører hen og blærer sig med deres ny stjålne knalleret?


    Kørte rundt i Vejen her den anden aften og der var sq nærmest dødt derinde...

  • rolig har været mange steder;) har ikke fundet den bar roli !. desværre.
    . det må have været en lidt ældre en på ca 28 år der har nakket den, da hele min venne kræds ikke kender nogen der har nakket den. og det er desværre dem der nakker de fleste scootere i byen :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltmod
    rolig har været mange steder;) har ikke fundet den bar roli !. desværre.
    . det må have været en lidt ældre en på ca 28 år der har nakket den, da hele min venne kræds ikke kender nogen der har nakket den. og det er desværre dem der nakker de fleste scootere i byen :(


    Hør på dig selv - LOL da - måske du skulle få dig en ny vennekreds :]


    Try-This: håber du finder din kværn...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Try-This: håber du finder din kværn...



    Gør alt i min magt for det ;)


    Har lige kørt lidt rundt derinde i Vejen nu her, byen er stadig som en spøgelsesby.... :(


    Eneste kørende knallert derinde, det var en lovlig en med en ældre person :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Ja det lyder sgu vildt at en stor by som Vejen kan ligge stille hen... ;)


    *G* ... Der er intet som god humor.


    Men håber da også at han finder den ... og sørger for at den er ordenligt låst fast en anden gang .... og/eller tegner kasko på den hvis den er penge værd ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltmod
    hmm.. er det ikke forsikring man skal have hvis den bliver nakked?. for det er alt for nemt at nakke en scooter. :roller: men DarkHorze.. jeg kender dem ikke så godt som du tror ;) . har mange andre bedre venner. "normale" :D


    Det må vi da næsten håbe :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltmod
    hmm.. er det ikke forsikring man skal have hvis den bliver nakked?. for det er alt for nemt at nakke en scooter. :roller: men DarkHorze.. jeg kender dem ikke så godt som du tror ;) . har mange andre bedre venner. "normale" :D



    Fuck forsikringen - den koster jo en bondegård - En Abus granit eller 2 er det eneste der du'r - Kasko på så'n fætter er jo ikke til at betale - netop fordi så'n nogle forpulede bøsserøve ikke kan kende forskel på dit og mit...... :boxing: