Brug for en ny motor til bilen??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    ... Hvor er topstykket ? 8o


    btw Sol ... 12 Cyl... :boxed:


    hmmm jaa ser det ikke ud som om den har 12 cylindre ... 6 udstødnings huller på den ene side, og sikkert også 6 på den anden..... ??

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    hmmm jaa ser det ikke ud som om den har 12 cylindre ... 6 udstødnings huller på den ene side, og sikkert også 6 på den anden..... ??


    Jeps. 6 Cyl på hver side ... Det er en V-motor, så der vil logisk nok være lige mange cyl. på hver side ... Ellers ville den være umulig at bruge pga. vibrationerne ...


    Du kan også se ild-glimt på den anden side hvis du kigger godt efter ...


    Men jeg undre mig stadig over hvorfor han tænder skidtet uden topstykkerne .... Han keder sig vel. *G* :))


  • topstykkerne er da på.... mener du ikke manifolden (udstødningen/fofrør...) ??
    jo ham må kede sig, en ægte USA brian

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    topstykkerne er da på.... mener du ikke manifolden (udstødningen/fofrør...) ??
    jo ham må kede sig, en ægte USA brian


    Well... Kender ikke lige den motor, men enten mangler han topstykkerne som jeg syntes det ser ud til eller også er det fandme en geil´et udstødningsystem til den motor... 8o ... Når det er amerikanere, så kan det jo godt være det .... :))


    Hmm...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Well... Kender ikke lige den motor, men enten mangler han topstykkerne som jeg syntes det ser ud til eller også er det fandme en geil´et udstødningsystem til den motor... 8o ... Når det er amerikanere, så kan det jo godt være det .... :))


    Hmm...


    hmmm jeg tror at det er luft indtag, og der hvor flammerne kommer ud er udstødnings kanalerne...... men hvad ved jeg viva la USA.... not :))

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    hmmm jeg tror at det er luft indtag, og der hvor flammerne kommer ud er udstødnings kanalerne...... men hvad ved jeg viva la USA.... not :))


    Hm, du har sgu ret ... Mig der ikke er helt vågen. *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hm, du har sgu ret ... Mig der ikke er helt vågen. *G* :))


    Nej det er jeg fame heller ikke 4 gange newcastle brown ale, og 4 påske høker = på vej i seng......... :cheers:

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen


    Nej det er jeg fame heller ikke 4 gange newcastle brown ale, og 4 påske høker = på vej i seng......... :cheers:


    HeHe... Den står på KungFu-Is + UT2004 her en times tid efterfulgt af et par film .... "Paycheck" og "UnderWorld" tror jeg at jeg vil se igen ... Er et stykke tid siden efterhånden. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... Den står på KungFu-Is + UT2004 her en times tid efterfulgt af et par film .... "Paycheck" og "UnderWorld" tror jeg at jeg vil se igen ... Er et stykke tid siden efterhånden. :D


    UnderWorld fy for den.......... :)
    jeg tror jeg smutter i seng nu, før jeg bliver stoppet af en Moderator for "fumle" surfing.......:)
    tillykke med de 25.... og godnat der ude......

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    UnderWorld fy for den.......... :)
    jeg tror jeg smutter i seng nu, før jeg bliver stoppet af en Moderator for "fumle" surfing.......:)
    tillykke med de 25.... og godnat der ude......


    HeHe... Syntes den er fed ... og nice babe... ;)


    Men nat nat & tak... :))

  • Vildest... 8o


    Den gad jeg da godt lige have i Mitsuen.. :T


    Skal nok lige have lavet motorophæng og udstødning en anelse om for at motoren kan være der...he he. Pyt med det, er alligevel på ryggen i carporten i denne tid og ved at prøve på, at få forrøret af. Damn de skruer er rustet godt fast. Har knækket den første af dem ;(

  • Damn. Der er nu ikke noget usædvanligt over motoren - eneste grund til at den lyder vild, er jo at han af en eller anden grund starter den uden udstødnings-manifold. Hvis du starter en 3-cylindret Daihatsu-motor op sådan der, lyder det næsten lige så galt :boxed:


    Grill: Jo, der sidder skam topstykker på den ;) Ellers ville den nok også have lidt svært ved at holde kompression :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Damn. Der er nu ikke noget usædvanligt over motoren - eneste grund til at den lyder vild, er jo at han af en eller anden grund starter den uden udstødnings-manifold. Hvis du starter en 3-cylindret Daihatsu-motor op sådan der, lyder det næsten lige så galt :boxed:


    HeHe... Tja, er der 12 cyl i din bil ? ... :)) ... Ved godt det er normalt for amerikanere, men sgu realativt sjældent man ser en øse i DK med 12 cyl ville jeg sige.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Grill: Jo, der sidder skam topstykker på den ;) Ellers ville den nok også have lidt svært ved at holde kompression :))


    Jaaa... Det var også min tanke .. ;) ... Var som du nok har opdaget ikke helt vågen. *G*