Konfirmation

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skraap
    Yepper - så skal jeg konfimeres imorgen - Fredag den 7.maj :clap:
    Vil høre om der er andre her på tweak.dk der skal konfirmeres i år eller er blevet det..


    ps: alle gaver modtages gerne :))

    narj tillykke til dig :cheers: :clap: :dance: , jeg blev konfirmeret for 2 år siden..... Det var overhovedet ikke for gavernes skyld :))

    CPU: Phenom 9950 BE
    GFX: Radeon 4850 512mb
    MB: ASUS M3N72-D
    HD:2x Maxtor 500GB SATA
    Srøm: 500W Q-tec
    RAM: 2x Corsair 2048mb 1066

    Rettet en gang, sidst af Corner ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skraap
    Yepper - så skal jeg konfimeres imorgen - Fredag den 7.maj :clap:
    Vil høre om der er andre her på tweak.dk der skal konfirmeres i år eller er blevet det..


    ps: alle gaver modtages gerne :))


    Narh - men mine knægte blev det for 8 og 11 år siden :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Corner

    narj tillykke til dig :cheers: :clap: :dance: , jeg blev konfirmeret for 2 år siden..... Det var overhovedet ikke for gavernes skyld :))


    nejnej, overhovedet ikke! :D


    tror at størstedelen af alle som bliver konfirmeret, gør det får gaverne og penges skyld. jeg blev også konfirmeret for et år siden.


    BTW: tillykke! :clap:

  • Synes det er fuldstændigt latterligt, når 15-årige børn skal tage stilling til, om de vil være kristne eller ej, og hvad det ellers er for noget geil de siger ja til, når de sidder på knæ foran en halvfordrukken præst og siger "Ja, hvornår kan jeg please få mine gaver?"


    Min lillebror blev konfirmeret sidste søndag, og selv om jeg fortalte ham mit synspunkt (jeg er bestemt ikke kristen, og blev ikke konfirmeret), så valgte han det alligevel... men det respekterer jeg så også, da han alligevel ville have fået samme mængde gaver (spørg mig ikke hvorfor...).


    Men hyggeligt nok - har også 17-års i morgen.

  • Bliver sQu også konfirmeret imorgen...
    Ikke fordi jeg rigtig tror på det, men mere for traditionens skyld. Syntes også det er vigtigt at vide noget omkring kristendommen, da hele vores samfund er bygget på den... ;D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Tillykke med konfirmationen tl jer begge..


    Blev selv konfirmeret for 2 eller 3 år siden kan sq ikk huske, var nu heller ikke noget særligt.....
    kan tydeligt huske de der præste "timer" GAAABB ! tror jeg er blevet taget i at sove mere end 10 gange....
    nå btw. gjorde det kun pga. gaver, penge og mad "gruppe press (af hele 3 ting)"....

  • Jeg er ikke konfirmeret, og vil heller aldrig blive det.


    Skulle ha' været konfirmeret for.. øhhhh.. 5 år siden, men siden jeg ikke tror på gud og fik gaver anyways, så ser jeg sku ikke rigtig nogle grund til at spilde en masse tid på konfi forberedelse :)

  • Jeg skal til en konfirmation i morgen.. puha.. min søsters pap-søn.. jeg spurgte min far omkring gave.. han mente at over 400,- var passende... så det bliver nok en 500,- lap..
    Da jeg blev konfirmeret fik jeg vist omkring 3000 og en halv cykel.. og nu.. nu bliver konfirmanter skuffede hvis de skraber mindre en ½ mio. sammen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skraap
    Yepper - så skal jeg konfimeres imorgen - Fredag den 7.maj :clap:
    Vil høre om der er andre her på tweak.dk der skal konfirmeres i år eller er blevet det..


    ps: alle gaver modtages gerne :))


    Held og lykke med imorgen/idag ;) ..da jeg blev konfirmeret for ca. 9år siden, skulle vi stå og sige hele trosbekendelsen, og jeg havde slet ik øved mig :O så stod bare og mumlede med, men det gik da meget godt :O :D og alle de dejlige gaver, plus penge til min yamaha 4gear, wroom He he :P ...men blå mandag glemmer jeg heller aldrig, det var rigtig morsomt :D ..