Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Hardstyler

Gæst

41

fredag, 7. maj 2004, 11:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af silver
så er der pic's :clap:..

pic1
pic2
pic3
pic4

OMG de er søde!!!!!!!!

gz mate!!

42

fredag, 7. maj 2004, 11:46

[

Citeret

pic1
pic2
pic3
pic4

De er virkelig søde!

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

43

fredag, 7. maj 2004, 11:48

Cute :D:D

:clap:

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

44

fredag, 7. maj 2004, 11:55

Citeret

pic1
pic2
pic3
pic4

nøøj hvor er de søde ! :ohmy: :D har aldrig haft et dyr :( bortsæt fra vores skildpadde der gik i hi under vores køkkenvask og ..... ja døde også der :D vi kunne ikk få den ud ;(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Raller" (07.05.2004, 11:56)

45

fredag, 7. maj 2004, 12:00

synes ik de er så søde.. de er meget meget sødere når de først får prikker :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

46

fredag, 7. maj 2004, 13:27

hund eer helt vildt nuttede når de lige er blevet født.. og når de er voksne er de også sjove at have.. men ind imellem pisser de på gulvtæppet!

47

fredag, 7. maj 2004, 20:03

silver de er godt nok søde :)

48

søndag, 23. maj 2004, 15:04

Var lige forbi silver med en skærm i går og så var de små hundevapser der jo også liiiige :)
NØJ hvor er de bare søde.. det er HELT VILDT!
Jeg har været igang med at se om jeg kunne finde et sted jeg kunne leje, hvor jeg må ha hund ;)

49

søndag, 23. maj 2004, 15:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Var lige forbi silver med en skærm i går og så var de små hundevapser der jo også liiiige :)
Jeg har været igang med at se om jeg kunne finde et sted jeg kunne leje, hvor jeg må ha hund ;)

Cool... håber det lykkes for dig. ;)

50

søndag, 23. maj 2004, 15:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

Cool... håber det lykkes for dig. ;)

Ja - held og lykke :cheers:

51

søndag, 23. maj 2004, 17:21

Citeret

pic1
pic2
pic3
pic4

H.K. de er nice, og så rigtig god arbejds lyst om et par uger nå du skal til at fodre dem og gøre rent efter dem.
Jeg havde hvalpe sidste år (11 født-3dødfødt=8stk)
og hvilkken arbejde det gav, men det var sjovt og hvilke glæde de giver.... HAVE FUN og tillykke med DEM.

EDIT: STAVEBØF

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "master" (23.05.2004, 17:22)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.