Nogen ser min hotmail??

  • Når jeg kommer ind på min hotmail, er der ofte nogle beskeder, som jeg ikke selv har læst, men som står som værende læst.. Det får mig til at tro, at der er en, der har været inde og rode?


    Kan man opspore noget på hotmail.com om, hvornår man sidst loggede ind på sin konto og fra hvilken ip eller noget?


    På forhånd tak :)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Vidste jeg ikke, man kunne...


    Vil jeg da lige prøve! Men jeg vil bare gerne have det afklaret!


    Er der slet ingen måde?

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Jeg har sommetider set nogle små programmer, som angiveligt skulle kunne finde adgangskoden til en given hotmail konto. Jeg ved dog ikke om de virker, men hvis nogen virkeligt gør sådan noget, er de da for tarvelige. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner


    Tror jeg ikke, da det jo sådan set ville være ulovligt af Hotmail.com at udlevere diverse data.


    Hvis det er ulovlig indtrængen på hans mailkonto, kan det da ikke være ulovligt at udlevere data omkring personen som gør det?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Øv, så ser det ikke ud til, at jeg kan finde synderen... Eller i det hele taget finde ud af, om der har været en sådan :/


    Kom endelig med flere svar, hvis I ved noget!

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg har sommetider set nogle små programmer, som angiveligt skulle kunne finde adgangskoden til en given hotmail konto. Jeg ved dog ikke om de virker, men hvis nogen virkeligt gør sådan noget, er de da for tarvelige. X(


    Jeg er næsten 100 på at det ikke er rigtigt..! det kan lade sig gøre at brugeforce en konto, men det tar jo en helvedes tid, og så er det ikke en særlig stor chance for adgang anyway, da de agangskoder som bliver prøvet ikke har en stor chance for at passe.


    Men JenSLyN prøv at tjekke din com for trojaner eller keyloggere?