Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

|\/| | |\| |

Gæst

41

fredag, 21. maj 2004, 23:05

Hvor meget har den kostet???....

Fandme surt at miste sin scooter :( Jeg har fuld melidenhed med dig...

Har du et pickture!?!?!? ?( ;( :( ;( :( ;( :(

Jamen håber du finder ham og smækker ham en...

Giv ham også en fra mig ;)

42

lørdag, 22. maj 2004, 09:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af |\/| | |\| |
Hvor meget har den kostet???....

Fandme surt at miste sin scooter :( Jeg har fuld melidenhed med dig...

Har du et pickture!?!?!? ?( ;( :( ;( :( ;( :(

Jamen håber du finder ham og smækker ham en...

Giv ham også en fra mig ;)

kostede 13k

har ikke noget pic, men den var helt std...

Bloodhound

Gæst

43

lørdag, 22. maj 2004, 10:44

Jeg fik stjålet min mobiltelefon midt i en time! 8o
Ingen var gået ind og ud af klassen, og den var bare væk... Politiet gad heller ikke gøre noget, de sagde at jeg skulle få en liste over alle dem der havde været i klassen, det gjorde jeg så og sendte til dem som de sagde jeg skulle.
Derefter ringer jeg til dem et par dage senere da jeg ikke hørte mere fra dem, og så får jeg at vide at de ikke kan gøre noget fordi dem der var der har været ude af rummet i mellemtiden. :chain:

JA hvad fanden regner de med??? At folk bliver siddende i klassen i 3 dage???? :camp:

En anden jeg kender fik stjålet noget af sit anlæg i bilen, dørene var smadret, for at få dem op, og alt de ikke kunne få ud var også smadret! X( X( X(

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.