Mit liv var nær brast sammen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    TWEAK VAR NEDE !!!!11111etetet


    Noget kunne tyde på at dine staveevner stadig er det? :)) :]


    Quote

    !!!!11111etetet


    *SUK*...



    Tweak er jo nede en gang i mellem, det ved vi alle, men det er sjældent særlig længe ad gangen, heller ikke denne gang, så det kan vel ikke være SÅ tragisk at du er nødsaget til at lave (endnu en lame) tråd om det ?(

  • Jeg bemærkede godt at det var mindre end muligt (umuligt?) at komme ind i forumet.


    Men det er jo derfor man spreder sine forlyster til andre steder.. hol.dk, mobildebat.dk, ect ect. Dermed kræver det at nogen slukker for internettet før man løber tør for steder at hænge ud :)


    -> marquis1: tja, dumt... måske, men stakkelen havde jo nært mistede livet! Kan godt være du ikke kender ham så godt, men et liv tabt er stadig et tabt liv :]


    ej, jeg er ny til dette forum - så kan ikke udtale mig om det overall indholdsmessige (eller mangle heraf) Vil derfor undlade at kommentere det yderligere hehe

  • Lagde da godt mærke til tweaks forum var nede, så sku liiige se om uret stadig gik ;)
    samlede noget reolhalløj for min mor i ventetiden hæhæ

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Well, sker jo indimellem. Synes ik der er nogen grund til at starte en ny tråd for hver gang. :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det her minder mig lidt om slutningen på "The Truman show"... hehe

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Syntes Off Topics tråde bliver mere og mere latterlige..desværre!!!!


    Går jeres verden under hvis Tweak ikke virker i 10 min.......hvis det er sådan...sørgelige liv kan jeg kun sige :roller:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet 2 gange, sidst af Red_ninja ().