Quicktime - download muligt?

  • Jeg har ladet mig forstå at man kan kigge i kildekoden og finde linket som man skal downloade fra - derefter lave en html fil med det som link... så skulle det være muligt at højreklikke - save as.


    ...jeg har dog ikke fået det til at virke selvom jeg skulle mene jeg gør det korrekt.

  • jeg husker en tråd hvor arieal sagde man skulle bruge browseren: Mozilla Firefox. så skal man bare højreklikke og trykke på tab eller noget i den stil... arieal kan sikkert hjælpe dig...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Er det dårligt at den gør det da ?...


    Nej, var mere fordi jeg har den nede. Derfor vidste jeg det. Skulle jo lige se om jeg kunne få den ned. ;)

  • av av... quicktime pro koster jo... *hak host*.. PENGE!!! :boxed:


    Vil nok lige undersøge muligheden for at finde andre veje før jeg giver efter for at betale til format som jeg hader :(


    Må tage sagen op med nogle af IT-nørderne inde fra arbejde, må lægge mit liv i deres hænder for at afgøre om jeg har andre muligheder.

  • haha...troede du programmer blev lavet gratis!!! :))

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bot
    av av... quicktime pro koster jo... *hak host*.. PENGE!!! :boxed:


    Vil nok lige undersøge muligheden for at finde andre veje før jeg giver efter for at betale til format som jeg hader :(


    Må tage sagen op med nogle af IT-nørderne inde fra arbejde, må lægge mit liv i deres hænder for at afgøre om jeg har andre muligheder.


    Quicktime er ellers et kanont format... bedre end de fleste Mpg formater og meget bedre end Wmp og streming formater....


    Eneste formater jeg kan se der er bedre er DivX/XviD og WMV HD 720p og 1080p


    Fed7haS


  • Helt enig ... 8) :cheers: