The End Of The World

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Det jo ikke sjovt mand! Stop nu alt det spaM!!!!!


    Ved ik om du prøver at fedte for Tweak.dk, men hvis du gør, så bør du vide, der er stor forskel på det du kalder spam, og det han kalder spam.


    Nogen andet er, hvis der ikke er forskel på jeres meninger, så lad ham om at kommentere vores tråde, inden du stempler dem.


    All out Learner.


    Btw. røv fed film der :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    Krillen tror vist nødig du skal snakke om spam! med dine 23.03 messages om dagen i snit 8o


    troede lige du fuppede i starten, men du har sku ret: 23 beskeder om dagen! 8o


    har den dreng overhovedet et liv....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Det jo ikke sjovt mand! Stop nu alt det spaM!!!!!


    Nu lukker du seriøst dine paranoide kæft X(
    Lad vær med at lege politibetjent!
    Især ik med den dobbeltmoralskhed du render rundt med...


    Du er jo et glashus :dots:

  • det er ikk spam, men et link som fik mig til at gine.. ergo no spam.. og dem der piver over at det her er spam, hvad med at i bare holder jeres dumme kommentare væk? hvis i ikk har noget ordentligt at skrive, så lad være med at skirive..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe


    Nu lukker du seriøst dine paranoide kæft X(
    Lad vær med at lege politibetjent!
    Især ik med den dobbeltmoralskhed du render rundt med...


    Du er jo et glashus :dots:


    Den sad da ! :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Det jo ikke sjovt mand! Stop nu alt det spaM!!!!!


    Nu skal du lige passe på ikke at gøre dig selv til grin - man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus.


    Personligt synes jeg, den er meget sjov, og sådan nogle ting vil jeg absolut gerne se under offtopic.


    At jeg har set den før og den er lidt smågammel er så noget helt andet - det kunne Hellm@n jo ikke vide.


    Nu tror jeg liiige, at der er nogle, der skal passe på med deres fortælle-folk-hvad-der-er-spam-og-ikke-spam trip =)


    No offence meant selvfølgelig, tag det ikke ilde op - det er bare min mening :)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Jaja... Sorry var lige lidt pissed der... Men tror nu jeg har mere liv, end andre på sitet.... :]! Men no bad feelings...

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Tror bar jeg holder mig lidt Back fra forummet...! Og kigger bar lidt på....


    vil bar lige sige til mit forsvar ;)! at 23 post om dagen ikke meget når man har en mening om alt og ikk kan lukke kæften...


    Så jeg tror bar jeg smutter hen på Hol.dk hvor folk har det ligesom mig :))

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

    Rettet 2 gange, sidst af Krillen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Jaja... Sorry var lige lidt pissed der... Men tror nu jeg har mere liv, end andre på sitet.... :]! Men no bad feelings...


    Hvordan i h****** får du det at have et liv til at indgå i det her? :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • test


    Lain-Li PC6089A
    AMD Athlon 64 NC 3500+ @ 260x11 2860MHz
    MSi Neo2
    vdimm (3.5 Volt)
    Corsair PC3200LL BH-5 2x256 MB
    Connect3D X800Pro 550/550
    Maxtor 200 GB S-ATA150
    OCZ Powerstream 520 watt.


    SuperPi 28 Sek. 2940 MHz

    Rettet en gang, sidst af koger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    troede lige du fuppede i starten, men du har sku ret: 23 beskeder om dagen! 8o


    har den dreng overhovedet et liv....


    Til JensLyn

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1