Rank på twek.dk

  • Dette skal ikke opfattes som et surt opstød hehe.


    Er det bare mig eller ville det være dejligt hvis der blev strammet op omkring rankings her på tweak.dk, de blev fjernet, ændret, gjort noget, ikke alle tråde man fik for el. lign. ?(


    Synes efterhånden der er nogen der skriver i diverse tråde under f.eks. "3DMark" eller "Hardware & Overclocking" bare for at få en stjerne mere at pudse........


    Kan godt være jeg tager grueligt fejl, men virker som om nogle er på grænsen til at spamme diverse indlæg med alt mulig irrelevant samt folk der glemmer EDIT funktionen.


    Damm, bliver jeg svinet til nu hehe :boxing: :boxed:


    EDIT: stavebøf

  • Nej, syntes sådan set det ville være fint nok. Dette har jeg set på mange forums at folk prøver at få en høj rank. Hvad så enten de tror de bliver mere "respekteret" eller hvad ved jeg ikke. Personlig havde jeg ikke noget mod hvis de blev fjernet fra fx. offtropic eller bare fjernet helt.


    Det er ikke hvor meget du skriver men hvad du skriver der tæller :))


    Bare min mening.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Jeg synes efterhånden vi har haft så mange rank tråde, at det er lige før jeg ser dem som spam også... Tag den... he he ;)


    Edit: Hvis du tror, at du får mere spamfrie tråde ud af at fjerne ranks, kan du sikkert tro om igen. Nogle vil bare spamme uanset hvad. Prøv at kigge på "Ved du hvad" tråden her i off topic. ;)


  • Det her er et forum hvor man kan snakke om alt muligt, hovedsageligt computer


    nogen tråde ender bare som en "IM-samtale" (InstantMessenger, MSN el ICQ el andet) hvor folk poster meget.. Det er jo hvad det er, folk snakker bare..

  • jeg vil give dig ret... mange lame treads er blevet lavet, om det så er får at få højere ranks ved jeg ikke. ville nu være rart med et anti-spam program der automatisk kunne slette alle dårlige svar og tråde.... indtil videre har vi desværre kun vores admins.. :(
    hehe :D (i kan tag det!)


  • Jeg synes måske at moderatorne skulle være lidt mere hårde, og måske slette en del flere indlæg. Men på den anden side, de kan vel heller ikke holde øje med alle tråde.


    Om folk spammer i offtopic for at få stjerner betyder ikke noget for mig. Men synes det er synd når der bliver spammet i feks Tom's tråd, eller andre gode tråde.

  • Måske heller ikke lige rank'en der gør det, kan selvfølgelig også være manglende fornuft (nu hælder jeg benzin på bålet hehe). Nej, jeg mener at nogle gange er det bare vildt med alt muligt mærkeligt der bliver skrevet. Ikke kun i mine egne tråde, men tænker virkelig på andres tråde der bliver "ødelagt" af det.
    Ligesom DEEF skriver i en tråd som Tom Holck's omkring cascade. CASCADE bliver pludselig til alt muligt lort om "turtles og blomster" :D


    EDIT: Beklager self. hvis der har været mange "rank-tråde", men jeg bevæger mig ikke så tit i "Off-Topic"...... :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Jeg synes måske at moderatorne skulle være lidt mere hårde, og måske slette en del flere indlæg. Men på den anden side, de kan vel heller ikke holde øje med alle tråde.


    Om folk spammer i offtopic for at få stjerner betyder ikke noget for mig. Men synes det er synd når der bliver spammet i feks Tom's tråd, eller andre gode tråde.


    Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Hvis nogen på noget tidspunkt ser en tråd/et indlæg, som absolut ikke har nogen mening/revlans/nytte/værdi, så kontakt en fra crewet/moderatorerne. Send en mail, PM whatever. Så tager vi os af det!


  • Bare rolig, ingen mudderkastning herfra :cheers:
    Selv er jeg ikke den store fan af rank'sne, for nogle folk finder det mere spændende at få en go rank, end at være her for at snakke OC og div, som er det primære mål med forummet...


    Kunne da også udpege nogle, men jeg gider ikke hænge folk ud... Og dem der gør det, ved det sikkert også..


    Kort sagt.. kan ikke li' rankluddere

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Gomer Pyle nu må du kraftdedme fandme ..... *G*... :)) .... Ej, du har ret, men vi slade jo bare hvis det er der er en som et kugleskør 24/7 og opretter tråde om hans brune tånegle ... *LOL* :T ...


    Her er lidt sladder: min biceps er vokset!


    Grotten du er sku for griner, så dine latterlige indslag kan tweak.dk jo ikke undvære :D


    Der er f.eks. bare 1 jeg for sjov (læs: kunne ikke undgå at se de indlæg da de var overalt og det var ikke sjovt), som har lavet ca. 33 +/- et par stykker....bare alene i dag. Det klogeste den person har sagt er f.eks. "bare for sjov" eller "hehe"....og disse indlæg er ikke i Off-Topic.
    ")=`#(`)=¤"vil(=)¤"(#=)du(#)¤("¤)"?(#¤/="#)`(¤=)`#"(¤)?#(""#)()#" KQR)boks?Q=#"¤)=#"?)`#
    :chain: :camp: :rocket:


    Ovennævnte kan måske godt betragtes som et surt opstød.


  • HeHe... Takker ... *G* :))


    Men er nu helt enig i at det kan være rimeligt irreterende med sådan en gang tarmgas når det ikke er andet der kommer ud ... Men overrasker mig nu ikke sønderligt at når man nu kigger på den pågældende persons signatur ... :crazyeyes:

  • Vil da give dig helt ret i at den type indlæg er belastende.


    Jeg ved ikke om det vil hjælpe at fjerne rang, men helt klart gør det endelig hvis det kan.


    Tror desværre ikke at det vil, tror dem der lamer vil gøre det alligevel :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • -"Orja vaadd!!"-


    "Jeg tænder da herre meget på min rank her.."


    Or not..


    Jeg det er en fin ide. Så slipper vi forhåbenligt for alle de ikke velkomende tråde. Jeg kunne også nævne MANGE navne, men igen - de ved det godt selv.


    Ulrik, du har modtaget en mail om en bestemt person, Nu hvor vi var ved emnet :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... Takker ... *G* :))


    Men er nu helt enig i at det kan være rimeligt irreterende med sådan en gang tarmgas når det ikke er andet der kommer ud ... Men overrasker mig nu ikke sønderligt at når man nu kigger på den pågældende persons signatur ... :crazyeyes:


    Syntes også at den pågældende person er ved at blive lidt for irriterende, og især hans signatur som du også nævner. Han var røv irriterende i Tom holck's tråd om Cascadekøler FX-DK-OC del 3:

  • Har nu intet imod off topic området…. Der dog nogle gange det bliver lidt for off topic det vil jeg da helt klart give dig ret i…. men off topic området er også med til at give det her forum lidt mere sjæl og lidt mere indsigt i hvem hinanden er, og eksempelvis tråden om bentzin synes jeg var rigtig fed, og det var sku utroligt så mange der ville bakke den op….. og kan nu også godt klare en lørdags joke osv….
    Men der er dog tit en tildens til at folk bryde ind i div tråde med upassende kommentare, også uden for off topic området og det er fame irriterende!!!!
    Ranks er synes jeg efterhånden er passet godt nok til… der er plads til at skrive en del lort uden at få for høj rang, så Newbies kan være nogenlunde sikker på at få en udmærket hjælp……

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Ved godt jeg ikke har været her længe men syntes det er blevet værre på den korte tid. Fx. den opførsel i Cascadekøler FX-DK-OC del 3 syntes jeg absolut hører hjemme i børnehaven. Også bare de to tropic her i "off tropic", "jeg spiser risifrutti :)" og "Ved du hvad??", kan virkelig ikke se hvad der får folk til at skrive den slags.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    Har nu intet imod off topic området…. Der dog nogle gange det bliver lidt for off topic det vil jeg da helt klart give dig ret i…. men off topic området er også med til at give det her forum lidt mere sjæl og lidt mere indsigt i hvem hinanden er, og eksempelvis tråden om bentzin synes jeg var rigtig fed, og det var sku utroligt så mange der ville bakke den op….. og kan nu også godt klare en lørdags joke osv….
    Men der er dog tit en tildens til at folk bryde ind i div tråde med upassende kommentare, også uden for off topic området og det er fame irriterende!!!!
    Ranks er synes jeg efterhånden er passet godt nok til… der er plads til at skrive en del lort uden at få for høj rang, så Newbies kan være nogenlunde sikker på at få en udmærket hjælp……


    Helt enig. ;)


    En anden ting, som også er ret så irriterende, er de trådnavne folk ofte kommer med. At lave en tråd med navnet "Vræææææl" i hardware, burde udløse skridtprygl omgående. :evil: