Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

lørdag, 1. maj 2004, 17:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Oprindeligt indlæg af Krillen
Fanme os en griner fest jeg var til igår :D!!... syns bar generelt at der er for få piger der flasher...!
Selvom jeg nu har en li en fra sidste uge hvor vi var på gøgl, også skulle vi gutter pisse plus en ho.. så vi ged ned ved sådan en lille sø lige ved siden af og hun tog bar bukserne af lige som os andre og satte sig ned og pissede.. Uheldigt for hende var parkerings plades lige ved siden af og nogle havde set det og tændte så bil lugterne lige på hende.. *SPOTLIGHT*... :)).. Ja sikkert ikk så sjovt hvis man ikk så det ;)!...

Ha ha. :))
Jeg havde min tidligere kæreste og hendes veninde med i bilen en mørk nat. Pludseligt siger veninden, at jeg skal standse bilen, for hun skal altså tisse med det samme. Ok, jeg kører ind til siden og hun hopper ud og sætter sig bag bilen.
Pludseligt tager djævlen ved mig og jeg kører ud på vejen og lidt tilbage, så hun sidder foran bilen. Derefter tænder jeg for det lange lys. Et syn for guder og damn hun blev sur.... :))

fedt hans
ROFL :))
lige mig det der :))
bare jeg havde været der. Damn en griner der kunne væer lavet :))

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

42

lørdag, 1. maj 2004, 18:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnni
fedt hans

Jeg kommer til at trække på smilebåndet, hver gang jeg tænker på det. :))
Hun sad der med bukserne nede, badet i lyset fra bilen og hendes øjne skød lyn. Jeg var lidt i tvivl, om månen eller hendes bare r*v, var mest hvid ?
Hun så alt andet end intelligent ud lige der. :))
Vi kørte ikke videre det næste kvarter. Jeg var så flad af grin, at jeg ikke kunne køre bilen, så jeg måtte lige grine færdig først. Min kæreste, skældte mig ud til at begynde med, men var lige så færdig af grin. Veninden var rasende på mig, men kunne efter få minutter, heller ikke selv lade være med at grine. :))

43

lørdag, 1. maj 2004, 18:08

Citeret

Citeret

fedt hans

Hun sad der med bukserne nede, badet i lyset fra bilen og hendes øjne skød lyn. Jeg var lidt i tvivl, om månen eller hendes bare r*v, var mest hvid ?
Vi kørte ikke videre det næste kvarter. Jeg var så flad af grin, at jeg ikke kunne køre bilen, så jeg måtte lige grine færdig først. Min kæreste, skældte mig ud til at begynde med, men var lige så færdig af grin. Veninden var rasende på mig, men kunne efter få minutter, heller ikke selv lade være med at grine. :))

ROFL
ROFL
AV AV min mave
ROFL
................................................................................................................................................................ROFL

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

44

lørdag, 1. maj 2004, 22:10

Citeret

Citeret

fedt hans

Dit smilebånd må godt nok være brugt :D!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

45

søndag, 2. maj 2004, 00:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
Egentlig utroligt, hvad en biksemadstråd kan udvikle sig til, lol

hehe ja.. Meget nice lacet det.. Hvorfor går de ikk bar nøgne i byen?

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

46

søndag, 2. maj 2004, 04:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
Hehe, me 2. En gang (godt nok nogle år siden) jeg stod i gågaden her i byen og snakkede med nogle bekendte,
stod der samtidig en flot pige/dame, med bagen til, nogle skridt fra os, sammen med sine bekendte.
Hun havde den mest frække og udfordrende r*v, man kan tænke sig. Jeg kunne simpelthen ikke lade være,
men gik resolut over og greb med begge hænder om begge hendes balder.
Da hun vendte sig om (sikkert for at give mig en lussing) sagde jeg spontant: "Nej, undskyld. Jeg var sikker på, at du var én, jeg kendte".
Den kunne hun jo ikke give igen på, så jeg fik ikke nogen lussing, hehe

Ha ha... Du er en gris, men en genial gris... :)) :))

Da jeg var knægt, kom jeg engang gående på fortovet og en pige kom gående direkte mod mig.
Af uforklarlige årsager, fik jeg øjenkontakt med hende og jeg kunne simpelthen ikke slippe igen,
så da hun gik forbi mig, drejede jeg automatisk hovedet, for at holde øjenkontakten.
Hun drejede også hovedet og holdt øjenkontakten.
Jeg mistede øjenkontakten med hende, da jeg gik direkte ind i en lygtepæl. :boxed:
Det var temmelig flovt. :O

47

søndag, 2. maj 2004, 12:38

*LOOOOOOL*

Kan lige set det.

Man prøver at spille sarj og være kewl...

*SMAK* :boxed: ^^

/sephe, med på en lytter

48

søndag, 2. maj 2004, 18:34

Får vi slet ikke at vide hvordan det smagte (1-10) ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

49

søndag, 2. maj 2004, 19:53

hehe...står på første side mener jeg :) men kan da lige gentage mig selv...

synes lige jeg vil lave en follow-up...

det endte med biksemad (den gode fra rema1000)
2 stykker rugbrød, 2 spejlæg og ketchup ovenpå..

den smagte faktisk rigtig godt, men jeg overvurderede min lyst til rugbrød, og undervurderede min lyst til ketchup, det resulterede i at jeg halvvejs løb tør for ketchup, og min dovenskab forbød mig at gå ud i køkkenet efter mere, vil rate retten til 85%, kunne have fået 92% hvis der havde været mere ketchup

hav en god fredag...

"jeg er altid sådan, lidt træt"

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.