Hvem skal i fælledparken imorgen?!

  • Hvor ligger Fælledparken præcis i KBH? Og hvad skulle der ske der? :rolleyes:


    Bor i Aalborg så ved ikke så forfærdelig meget om hvad der sker i KBH :))

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Hvor ligger Fælledparken præcis i KBH? Og hvad skulle der ske der? :rolleyes:


    Bor i Aalborg så ved ikke så forfærdelig meget om hvad der sker i KBH :))


    Man kan vidst godt høre at du ikke er fra København.. :]


    Krapylet: Vi tager i Fælledparken for at drikke os fra sans og samling - hva med dig?! :crazyeyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krapylet^
    Alle jer der snakker om at drikke bajere, tager i til 1. Maj p.g.a. af jeres Politiske synspunkt eller bare for at drikke sig stiv?


    Skal bestemt ik derind for at stå at vifte med et flag, og så tage hjem igen.. men for at drikke lidt osv. *G* :)) ..og man skal mødes med en masse mennesker og gamle venner, også er der jo det dejlige vejr (forhåbenligt).. plager sq at være meget skægt ;) ..hæ hæ

  • jeg skal ikke i fælledparken imogen fordi en "hvis hr. Astrocity" ikke gider at tage mib Supe "duper# Brugsen" Brugsen vagt imorgen. 100000000 tak din abe joihn...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af A true pirate
    jeg skal ikke i fælledparken imogen fordi en "hvis hr. Astrocity" ikke gider at tage mib Supe "duper# Brugsen" Brugsen vagt imorgen. 100000000 tak din abe joihn...


    Tjaaah, i første omgang kunne du jo evt. koncentrere dig om at tale og stave ordentligt, så man i det mindste kan holde ud at lytte til dig ;)


    Desuden har han lige skrevet at han selv skal derind, så det er IMO ikke noget under at han svarer nej til at blive hjemme og lade dig tage afsted istedet :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krapylet^
    Alle jer der snakker om at drikke bajere, tager i til 1. Maj p.g.a. af jeres Politiske synspunkt eller bare for at drikke sig stiv?


    Gæt selv ;) :))

  • Nu bor jeg i nordjylland, så tror ikk liiige jeg skal derind :]


    Men så kan man synge med herhjemme fra!
    http://www.clanmoo.1go.dk/nice.mp3


    GOGO


    Når jeg ser et rødt flag smælde på en blank og vårfrisk dag, kan jeg høre det sælsomt fortæl....


    Så synger vi med :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Tjaaah, i første omgang kunne du jo evt. koncentrere dig om at tale og stave ordentligt, så man i det mindste kan holde ud at lytte til dig ;)


    Desuden har han lige skrevet at han selv skal derind, så det er IMO ikke noget under at han svarer nej til at blive hjemme og lade dig tage afsted istedet :]


    tjaaaa jeg kan kun sige,IDIOT :lame:
    ja.er sgu træt af dine rettelser :ban:
    FJOLS


    skål til alle andre
    :cheers: :drink:


    :dance:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Bliver sgu hjemme ... Gider ikke drikke i dag... Syntes min tid kan bruges på noget mere fornuftigt. og meningen med 1 maj er alligevel gået lidt af fløjten, så hvis det havde været en hverdag, så ville jeg sgu nok være på arbejde. De taler osv. som der forgår der inde er ikke andet end "hør mig, se mig" og en billig måde at få lidt PR på ved at drage plat på den oprindelig betydning af 1 maj ...

  • Til dem af jer som stadig går i skole og ikke har fulgt med nok til at vide hvad 1 maj står for ...


    Første maj er arbejderklassens internationale kampdag. Første gang dagen blev brugt som en fælles international demonstrationsdag var i 1890, med kravet om otte timers arbejdsdag som den samlende parole.


    http://www.leksikon.org/art.php?n=2815


    ... At sidde på sin flade og drikke øl er sgu lidt morsomt når man tænker på HVORFOR vi ofte har fri eller delvist fri 1 maj ... Vi har fået mere fritid i forhold til i "gamle" dage ... Hvad bruger vi den på ?... Hvad bruger vi dagen der er markeret som et symbol på det ?... Vi sætter os og tyller bajere ... :crazyeyes: *G* ... Gerne imens vi råber ord som "Solidaritet" imens vi sidder i vores egen lille verden og feder den imens andre arbejder ... :boxed: ... Gider heller ikke høre på noge snollede politikere snakke om noget som slet ikke har noget med 1 maj at gøre ... Som de jo altid har tendens til i deres kamp på stemmer ... :]


    Kan slet ikke se hvorfor alle de unge skoleknægte overhovedet sidder og feder den i fælledparken... De arbejder jo ikke rigtigt og hoveddelen ved nok ikke engang hvad der står bag 1 maj ... :] .. og et svar som "kampdag" er ikke ensbetydende med at man kender baggrunden ...


    For dem er det jo bare endnu en undskyldning for at hælde øl i fjæset ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Rolig nu. Man kan måske diskutere Zigiro´s formulering, men bortset fra det, har han jo ret.


    I øvrigt er din formulering jo heller ikke just egnet til at øge fællesskabsfølelsen...


    Tak Carsten, tak :)

  • Fælledparken, bajere råbe om solidaritet, næ, det kommer vi ingenvegne med. De røde faldt af hesten for mange år siden.
    Fagforeninger har ikke meget at skulle have sagt idag- det er soleklart. Det der skal satses på er at der hvor du har dit feriejob, eller ... snak med dine kolleger om den årlige APV. Hvis ikke du har noget rimeligt at forbedre, så er du måske bare en brokker????

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]