Ferie Penge!

  • Hey


    Jeg har lige lagt mit ferie penge brev i postkassen og skrevet på at jeg holdte ferie den første maj i år.. :T
    Fordi jeg skal bruge de på et IceQ... Men Får jeg dem så sat ind her den 1. eftersom jeg jo har sendt brevet ind pænt sent.. Eller Blir de bar sat ind hurtigst muligt... Det vil jeg emget gerne vide...



    PFT!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Ja det er jo ferie konto.. Men min ferie starter 1.maj har jeg skrevet... Hvad så??


    Kig på sedlen du har i hånden ... Eller hvor den nu er ... Der står så vidt jeg husker hvornår man får pengene i forhold til ferien .... Hvor lang tid før ... ;)


    Det er nogle år siden jeg har haft feriekonto ... og rent faktisk læst på sådan en seddel, så du må nok hellere kigge efter frem for at stole på min dårlige hukommelse på det område ... 8) *G*

  • Fandt lige dette på Feriekonto.dk


    Hvornår får jeg mine feriepenge udbetalt?


    Svar: Feriepengene kan udbetales 1 måned før du afholder din ferie!
    Vi skal normalt bruge 5 arbejdsdage til at behandle din anmodning om udbetaling.



    Men det jeg mener er at jeg har skrevet jeg holdte ferie fra første maj i år på sedlen.. Men den er jo den 28 idag.. Og de kan altså ikke nå at sætte pengene ind på min konto inden den første da der som skrevet tar 5 arbejds dage... Blir de Så bar tyret ind på min konto hurtigst muligt?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • Jeps.... Du kunne have fået dem 1 april så hvis du var hurtig.... ;) .... Så er det jo meget godt husket med de 3-4 uger ... :)) .... Wauu... *G*


    Men de kommer så rimeligt snart kan du jo så regne med ... en uges tid efter de har fået kortet cirka ...


  • Lad nu være med at gøre mig pissed på mig selv ikk :))... Det går jo nok.. Tak for hjælpen griller!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1