tele2adsl

  • Ja som mange af jer nok ved er tele2 adsl en rimlig billig linje fx 2/512 for 530 kr pr mdr. Men er linje stadig god ? lamt at betale for det hvis det køre af lort.


    Nogle der ved noget om det eller har tele2adsl der kan svare mig på det ?
    :T

  • Hmm...forkert forum?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Den eneste forksel jeg kan mærke fra TDC til Tele2 er at min ping til UK er en smule dårligere. Herhjemme er pingen perfekt.


    Mit internet kører ALTID og jeg får ALTID hvad jeg betaler for. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Den eneste forksel jeg kan mærke fra TDC til Tele2 er at min ping til UK er en smule dårligere. Herhjemme er pingen perfekt.


    Mit internet kører ALTID og jeg får ALTID hvad jeg betaler for. :D


    Ja det har jeg os mærket hos en ven.. Hans UK køre ikk så godt som hos mig.. :T

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Noget skidt... Jeg købte en 2mbit linie fra dem, og efter lang tids venten og et opkald der resulterede i den mest horrible og elendige service, jeg til dato har modtaget, valgte jeg at stille et lille "ultimatum" :)


    Endten ville de give mig "full refound" - ellers ville der være en historie eller 17 i dagene efter rundt omkring hos landets aviser ;P


    Edit: Fik full refound, man skal bare gå i kødet på sinkerne :P


    Anyway det ved evp måske godt, da vi kender hinanden irl... Går faktisk i klasse sammen ;p

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

    Rettet en gang, sidst af JenSLyN ().