Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 26. april 2004, 23:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
EDIT: den sletter ikke bare dine drev, den hopper også på alle dine cder og disketter du har i nærheden af computeren og sletter alle dem også. Den går videre og punkterer din cykel eller bil, den drikker alle dine øl og glemmer at slå toiletbrættet ned når den har pisset. Den begynder også at lade sine sure underbukser og strømper ligge rundt omkring, specielt når du får damebesøg.
Den ringer op til din chef og påstår den er dig oog sviner ham til, hvor efter den ringer til din nye date og sviner hende til ...

nåja.. sry! havde bare mega travlt med at rydde op efter den..

22

tirsdag, 27. april 2004, 00:34

Jeg tror desværre vi skal til at vænne os til IM-spam. De fleste spår jo messenger-klienterne som det næste store target for spammerne og som sædvanligt kan man jo nok regne med at den første klient der rammes er den fra Microsoft.

23

tirsdag, 27. april 2004, 08:08

Gotta luv hoax's :P

24

tirsdag, 27. april 2004, 08:42

Man kan da ikke få beskeder fra andre end dem der er på ens "Venneliste" eller hvad? :rolleyes:

25

tirsdag, 27. april 2004, 08:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hellm@n
Man kan da ikke få beskeder fra andre end dem der er på ens "Venneliste" eller hvad? :rolleyes:

Du kan i MSN Messenger gå op i Funktioner --> Indstillinger --> Beskyttelse af personlige oplysninger, og her vælge om du vil kunne modtage beskeder m.m. fra folk på din liste. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

26

tirsdag, 27. april 2004, 11:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af dkwolf
tjaa total bull shi* - det er muligvis et forsøg på at få gratis reklame... dette er ikke lige helt lovligt .

Det har nu aldrig stoppet dem før ... Så det skulle ikke undre mig om APG ville PRØVE og lure lidt med ... De har dog ingen ret til det som du selv skriver ...

27

tirsdag, 27. april 2004, 22:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Ja lad være at bruge msn.. for i sydafrika er der lige opdaget en ny virus som breder sig med lynets hast, og som hopper fra girafknæ til computere så let som ingen ting. og når den gør det sletter den alt på din computer og brænder dit hardware af. Den ankommer til Danmark klokken 20:00 i morgen aften! lad være at bruge msn i dette tidsrum!!!

Fra kl. 20:00 til hvad!? MÅ vide det! Mit giraf her bagved skulle jo nødig blive smittet.. :crazyeyes:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

28

onsdag, 28. april 2004, 00:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af mulvad
Jeg tror desværre vi skal til at vænne os til IM-spam. De fleste spår jo messenger-klienterne som det næste store target for spammerne og som sædvanligt kan man jo nok regne med at den første klient der rammes er den fra Microsoft.

tror man ville slippe for mange vira og spamm hvis man nu skiftede til Linux og F.eks. ICQ...

tror der er mange af de skide vira programmører som speciikt vil ramme m$ eller er det bare mig?

29

onsdag, 28. april 2004, 02:02

Citeret

Citeret

tror man ville slippe for mange vira og spamm hvis man nu skiftede til Linux og F.eks. ICQ...

tror der er mange af de skide vira programmører som speciikt vil ramme m$ eller er det bare mig?

de går efter det der er flest folk der bruge og det er ikke linux det er windows derfor ;)

30

onsdag, 28. april 2004, 03:02

Citeret

Det står værre til med ICQ end med MSN generalt ...

Men ja, Windows er logisk nok ramt mere end Linux ... Det sidder jo i 9 ud af 10 computere i verden eller noget i den retning ... ;)

31

onsdag, 28. april 2004, 08:41

jeg får faktisk ik særlig meget spam over trillian det er sq dejligt.. det er kun de der grimme kædebreve en gang imellem som jeg skrev før... så gør jer selv en tjeneste og skift til trillian ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

32

onsdag, 28. april 2004, 09:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
hmm... det er en krænkelse på ytringsfriheden da de så samtidig overvåger alle samtaler, det er sådan set det samme som hvis de sad og læste al ens post og mails .....:)

=)

Tja... De logger ikk samtalerne... Nok bare på fildelingen ;o)

33

onsdag, 28. april 2004, 09:55

Citeret

Citeret

Jeg brugte ICQ engang og gør det ikk igen. det var vildt så meget spam man fik! det blev jeg pænt hurtigt træt af

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

34

onsdag, 28. april 2004, 12:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
jeg får faktisk ik særlig meget spam over trillian det er sq dejligt.. det er kun de der grimme kædebreve en gang imellem som jeg skrev før... så gør jer selv en tjeneste og skift til trillian ;)

HeHe... Du får hverken mere eller mindre end os andre .... Det er langt fra meget vi så får kan du regne ud ... Nogle er dog "uheldige" fordi de rent faktisk svarer på det SPAM de får ... Men så er det jo klart de får meget.

Tror jeg får en ICQ eller MSN-Spam en gang om ugen højest, så det er ikke værd at brokke sig over ... ;)

35

onsdag, 28. april 2004, 13:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

HeHe... Du får hverken mere eller mindre end os andre .... Det er langt fra meget vi så får kan du regne ud ... Nogle er dog "uheldige" fordi de rent faktisk svarer på det SPAM de får ... Men så er det jo klart de får meget.

Tror jeg får en ICQ eller MSN-Spam en gang om ugen højest, så det er ikke værd at brokke sig over ... ;)

tror jeg får en om måneden, nogen gange går der længere tid i mellem, men til gengæld er min mail fuld af det lort :rolleyes:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

36

onsdag, 28. april 2004, 13:09

Citeret

tror jeg får en om måneden, nogen gange går der længere tid i mellem, men til gengæld er min mail fuld af det lort :rolleyes:

Kender fornemmelsen ... Godt nok bliver langt det meste fjernet af det spam-filter jeg har sat op, men stadig lidt irreterende de kommer ... Men man kan jo altid brokke sig. *G* :))

37

onsdag, 28. april 2004, 13:13

Citeret

hehe jeg er glad for min mailserver med spamassasin :) den tager 98% af alt spam til mig - en gang imellem logger jeg på via webinterface og blokere det der skulle slippe igennem der.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

38

onsdag, 28. april 2004, 15:13

Jeg har ALDRIG fået noget spam reklame på msn nogensinde. Men får da tit de-der kædebreve fordi folk på min msn liste er nogle naive tumper :)

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

39

onsdag, 28. april 2004, 17:31

Citeret

Ja lad være at bruge msn.. for i sydafrika er der lige opdaget en ny virus som breder sig med lynets hast, og som hopper fra girafknæ til computere så let som ingen ting. og når den gør det sletter den alt på din computer og brænder dit hardware af. Den ankommer til Danmark klokken 20:00 i morgen aften! lad være at bruge msn i dette tidsrum!!!

LOL Er det den samme virus der laver min Nokia 8850 om til en Ericsson GA318 ?( ?(
Jeg skal ikke på MSN i morgen, for det ville sgu da være ærgeligt LOL

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

40

onsdag, 28. april 2004, 17:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone
Jeg har ALDRIG fået noget spam reklame på msn nogensinde. Men får da tit de-der kædebreve fordi folk på min msn liste er nogle naive tumper :)

Det er også SPAM ... ;) .... 8 ud af 10 jeg får er sådan noget lort, men sådan er det jo når der er kællinger på ens liste ... :]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.