1200 busted via messenger ??

  • Hey!


    fik denne besked via messenger:


    Danacom A/S har netop taget 1200 personer på MSN. Ang filoverfølese af Mp3,Film og spil. Så lad vær med at sende noget som helst til hinnaden over MSN. De har programmet Lookfiles 4.6 som kan spore til personerne med det samme de gør handlingen. Send den til ALLE på din MSN liste...


    Er der nogen der ka bekræfte det? lyder lidt stygt. Selvom jeg ALDRIG kunne finde på sådan noget tis


    [Blocked Image: http://www.stmarys-basingstoke.org.uk/assets/images/angel01.gif]

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • hmm... det er en krænkelse på ytringsfriheden da de så samtidig overvåger alle samtaler, det er sådan set det samme som hvis de sad og læste al ens post og mails .....:)



    =)


  • tjaa total bull shi* - det er muligvis et forsøg på at få gratis reklame... dette er ikke lige helt lovligt.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    det er noget pis.. lige som så mange andre lamme meddelser man får over IM programmer..


    hehe af en eller anden grund får jeg ikke den slags ;) måske er det fordi dem på min liste ved at de får et MEGA møjfald hvis de sender sådan noget. Men har også en fik lille ting i Trillian at jeg ikke modtager beskeder fra folk jeg ikke har godkendt.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe af en eller anden grund får jeg ikke den slags ;) måske er det fordi dem på min liste ved at de får et MEGA møjfald hvis de sender sådan noget. Men har også en fik lille ting i Trillian at jeg ikke modtager beskeder fra folk jeg ikke har godkendt.


    hehe ja trillian er goood :D

  • De der Danacom A/S , laver Headset :) og nu er de begyndt at snuppe folk over msn ........ ahh not tror jeg ikke :)



    -Slayermus


    Danacom


  • jojo.. kan du ik se det.. der bliver hørt ulovlig musik gennem deres headsets og det finder de sig ikke i mere? :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    jojo.. kan du ik se det.. der bliver hørt ulovlig musik gennem deres headsets og det finder de sig ikke i mere? :crazyeyes:


    lol :T


    Det var en af de bedre

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Det er det pure opspind alt det der!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Ja ffs..


    Er os så træt af alle dem der "lad være med at på MSn fra 20.00 til 20.30.. For der angriber MSBLASTER ormen.. BLA BLA BLA"!


    Går jeg helt amok over.. DEN ANGRIBER arrhh... Ediots! Og dem der " Hvis mailen *****@***.com tilføjer dig så lad vær med at godkend.. det er en virus" Hatte... !

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Ja ffs..


    Er os så træt af alle dem der "lad være med at på MSn fra 20.00 til 20.30.. For der angriber MSBLASTER ormen.. BLA BLA BLA"!


    Går jeg helt amok over.. DEN ANGRIBER arrhh... Ediots! Og dem der " Hvis mailen *****@***.com tilføjer dig så lad vær med at godkend.. det er en virus" Hatte... !


    Plejer at spamme dem lidt med at det ikk passer og blocke dem i bar arigskab bagefter :crazyeyes:
    Gad vide hvor mange år der går før det går op for folk det er fake.. Og gad vide hvilke SPASSER mongoler det starter det pis :camp:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • antallet af spam over MSN er da også steget helt vildt her på det sidste!!!


    For mit vedkomne startede det med at man ikke måtte tilføje en kontaktperson da det var en virus :dots:


    At folk er dumme nok til at tro på det lort er komisk :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm... det er en krænkelse på ytringsfriheden da de så samtidig overvåger alle samtaler, det er sådan set det samme som hvis de sad og læste al ens post og mails .....:)



    =)


    Præcist...
    Hvis det er seriøst, tror jeg ikke deres beviser holder i retten, da de selv bryder regler.. :ban:

  • Ja lad være at bruge msn.. for i sydafrika er der lige opdaget en ny virus som breder sig med lynets hast, og som hopper fra girafknæ til computere så let som ingen ting. og når den gør det sletter den alt på din computer og brænder dit hardware af. Den ankommer til Danmark klokken 20:00 i morgen aften! lad være at bruge msn i dette tidsrum!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Ja lad være at bruge msn.. for i sydafrika er der lige opdaget en ny virus som breder sig med lynets hast, og som hopper fra girafknæ til computere så let som ingen ting. og når den gør det sletter den alt på din computer og brænder dit hardware af. Den ankommer til Danmark klokken 20:00 i morgen aften! lad være at bruge msn i dette tidsrum!!!



    EDIT: den sletter ikke bare dine drev, den hopper også på alle dine cder og disketter du har i nærheden af computeren og sletter alle dem også. Den går videre og punkterer din cykel eller bil, den drikker alle dine øl og glemmer at slå toiletbrættet ned når den har pisset. Den begynder også at lade sine sure underbukser og strømper ligge rundt omkring, specielt når du får damebesøg.
    Den ringer op til din chef og påstår den er dig oog sviner ham til, hvor efter den ringer til din nye date og sviner hende til ...




    ja hvad ? ..