Gemt kabler i pcen væk hehe.

  • Hmm. Det startede med jeg begyndte at skrue mit gamle kabbi helt i stykker, og så fik jeg blod på tanden og gik løs på mit nye hehe :D
    Tog hele fronten af kabbi og lagde ledningerne i orden :)) Så gemte jeg strøm og IDE kabler godt væk. ja se HOMEMADE runde ide-kabler :P
    så fik jeg efter en 1½ time dette resultat!
    starter med et før-billede.


    http://frip.dk/carstone/pc/index.html
    har været lidt sjusket, men retter det imorgen.
    Skal også ha købt rigtige runde ide kabler bare rolig ;)


    Og nu tror jeg snart jeg skal i seng, inden jeg går amok på noget nyt hehe.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af CarStone ().

  • Hehe taaark :D Og det blir sikkert endnu flottere når jeg får noget neonrør i :P ka bare ik bestemme mig for farven nu.. for min tænd/sluk knap fader rundt i 3 farver! rød blå grøn... og det ska jo matche :T
    blæseren i ruden lyser også 3 farver.. grimt. og den larrrrmer! hehehe

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W



  • Begynder at ligne noget - Og så det lille MEN - først et lille gratis fif (stjålet fra Martin i sin tid) - Vend dine HD's om - så får du strømledning og IDE kabel til at vende fremad - giver et meget bedre look - Nå ja og så tag da lige og ofre 100-130 kr. på nogle rigtige runde kabler - og som prikken over det berømte I - sæt noget "strømpe" på kabler fra PSU - Molex stikkene er jo nemme nok at få af/på.


    Men indtil videre er det da klaaart bedre end originalt... :clap:


  • Tak for toppet, og der er allerede 2 IDEkabler i sølv/UV til cd og floppy, på vej nu. og 2 uv katode rør :) og en blå katode gitter til blæser hehe!
    Men tak for tippet med at vende HD om det ska jeg da gøre! krympeflex til PSU, ja det ska jeg også huske :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W



  • Begynder at ligne noget - Og så det lille MEN - først et lille gratis fif (stjålet fra Martin i sin tid) - Vend dine HD's om - så får du strømledning og IDE kabel til at vende fremad - giver et meget bedre look - Nå ja og så tag da lige og ofre 100-130 kr. på nogle rigtige runde kabler - og som prikken over det berømte I - sæt noget "strømpe" på kabler fra PSU - Molex stikkene er jo nemme nok at få af/på.


    Men indtil videre er det da klaaart bedre end originalt... :clap:[/quote
    Fuldstændig enig.]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Det ser rigtig godt ud.. Bar lidt ærgeligt at før billedet ikke er optimalt..!


    Oki her kommer nogle før billeder, men det var fra før jeg fik NF7-s kortet.. :)



    billed
    billed
    billed
    billed
    billed
    billed
    billed
    billed

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX
    Jeg syns det er grimt... :]



    Det er bare min mening... Sorry


    Hehe :)
    Hvordan grimt? er det federe med ledninger der dingler rundt omkring? eller mener du det er grimt på den måde at det er federe med runde IDE kabler i UV osv ?? :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX
    Jeg syns det er grimt... :]



    Det er bare min mening... Sorry


    Har du nogen siden hørt det udtryk der hedder:
    Har du ikke noget godt at sige, så lad være med at sige noget overhovedet.


    Synes at det ser godt ud Carstone. Det er en rigtig nice forskel det har lavet..


    Keep up the good work :D


  • :T Takker
    Glæder mig allerede til at få LYS i :P:P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W


  • Jeg har ret til at udtale mig... :lame:


    Jeg fatter ikke hvordan i syns det ser godt ud...


    Det er et skide ide kable med noget tæppetape?


  • Hehe ja ok jeg brugte afdæknings tape til maling men HVASÅ :)) der var ikk andet :P
    troede heller ik man ku se det. og nu det ikk kun lige IDE kablerne, det er også strømkablerne der er gemt væk og du må da indrømme at det er flottere end standart. men ok hver sin mening kender også andre som vil være specielle og ha deres egen mening..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W


  • Ja det er rigtigt.. Alle har ret til deres holdninger, men man kan da føle sig lidt frem på omgivelserne, og danne sig en idé om hvad der ville være produktivt at sige.. Evt ideer til forbedringer og andre forslag der kunne hjælpe vedkommende med at gøre det endnu bedre.. Og da jeg startede med at modde legede jeg også rundt med maler tape og alt det der kunne findes rundt omkring det at lave forbedringer. Der er ingen der går direkte til high end modding, det kræver sq mange forsøg og en masse ideer.


    Så derfor vil jeg fortrække at folk kunne holde intet sigende kritik til dem selv, med mindre det kan gavne vedkommende og kan bruges på en positiv måde..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Ja det er rigtigt.. Alle har ret til deres holdninger, men man kan da føle sig lidt frem på omgivelserne, og danne sig en idé om hvad der ville være produktivt at sige.. Evt ideer til forbedringer og andre forslag der kunne hjælpe vedkommende med at gøre det endnu bedre.. Og da jeg startede med at modde legede jeg også rundt med maler tape og alt det der kunne findes rundt omkring det at lave forbedringer. Der er ingen der går direkte til high end modding, det kræver sq mange forsøg og en masse ideer.


    Så derfor vil jeg fortrække at folk kunne holde intet sigende kritik til dem selv, med mindre det kan gavne vedkommende og kan bruges på en positiv måde..


    True True ... :cheers: