Den "gamle" er tilbage !

  • Hvis der er nogen der har undret sig over, at der ikke er blevet rettet eller lignende siden i mandags ;)
    Så er det fordi, jeg - siden i mandags - har været indlagt på hjerteafdelingen - på Glostrup Amtssygehus.
    Men pas nu på :)) - for jeg er tilbage igen - godt nok i en noget mindre aktiv udgave. :rolleyes:
    Ville bare lige sige at jeg s.. har savnet jer - gutter. Fik godt nok en bærbar derud i onsdags - men det var ikke muligt, at komme på "nettet" :( Dælme hårdt at undvære i næsten 5 dage. :rolleyes:


    Nå - rart at være tilbage på pinden igen. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Jamen velkommen tilbage Hr..


    Håber dit hospitals besøg gik fint :D


    Jo blev tjekket godt og grundigt igennem - skal dog på Gentofte og ha' foretaget en "KAG "-undersøgelse - når der en gang er plads.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    WB "gamle" dreng og Tillykke med fødselsdagen forleden dag.
    Sygehuset er da et surt sted at holde den. ;)


    Mange tak (gange 2) og jo det er ikke ligefrem det hyggeligste sted - sådan en 3-sengsstue. Men knægtene og de gamle kom da forbi med flag, varm chokolade, boller og kage. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Jo blev tjekket godt og grundigt igennem - skal dog på Gentofte og ha' foretaget en "KAG "-undersøgelse - når der en gang er plads.


    Ok det lyder jo meget godt.. Du må da have held og lykke når det engang bliver aktuelt med den KAG undersøgelse..

  • Velkommen tilbage ... :D


    Glostrup Sygehus ? ... HeHe. Hvis jeg kigger ud af vinduet i køkkenet så kan jeg se det. Bor lige ved siden af ... og NEJ ikke på Nordvang... *G* :))


    Er født der engang, min far døde der, min søster har født sin datter der, min onkel har arbejdet der.... og jeg har scoret der ... :boxed: .... Spøjst sted.


    Håber du har det godt ... :cheers: ... Eller ihvertfald kommer til det sådan stille og roligt. Man skal jo ofte hvile sig og komme lidt ovenpå efter en tur ind på hospitalet. Er jo ikke just 3-stjernet mad der ofte bliver serveret der.


  • Takker mange gange - har det nogenlunde. Er dog rimelig træt - og har stadig noget trykken for brystet :rolleyes: Overlæge J. Rokkedal sagde jeg sku' slappe ihf. en uges tid. Er for resten stoppet med smøgerne ;) Røg de sidste 2 hvæs tirsdag morgen - håber dælme jeg kan holde det.
    Det der med at score på Glostrup - puha - der s.... mange dejlige "hvidkitlede" tingester, som vimser rundt derude. :crazyeyes: Lige fra kl. 6.30 - ja faktisk hele døgnet rundt. Det hjælper jo ikke ligefem på vejrtrækningen ;) Især hende der kom hver dag og tog blodprøver - uha da da - bli'r helt forpustet igen. :))
    Forresten - maden var altså god nok :) Virker som om de virkelig har oppet sig gevaldigt. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Takker mange gange - har det nogenlunde. Er dog rimelig træt - og har stadig noget trykken for brystet :rolleyes: Overlæge J. Rokkedal sagde jeg sku' slappe ihf. en uges tid. Er for resten stoppet med smøgerne ;) Røg de sidste 2 hvæs tirsdag morgen - håber dælme jeg kan holde det.


    Håber du får det bedre, men noget frisk luft og nogle hjemme og slappe af kan jo gøre underværker nogle gange.


    Har selv fri den næste uges tid da jeg tog ldt ferie så nu skal der også slappes af her. Af-Stresses... :cheers:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Det der med at score på Glostrup - puha - der s.... mange dejlige "hvidkitlede" tingester, som vimser rundt derude. :crazyeyes: Lige fra kl. 6.30 - ja faktisk hele døgnet rundt. Det hjælper jo ikke ligefem på vejrtrækningen ;) Især hende der kom hver dag og tog blodprøver - uha da da - bli'r helt forpustet igen. :))


    Ja, hvis man har forhøjet blodtryk før man kommer der ind så skal man passe lidt på .... og hvis man ikke har det, så kan man nemt få det hvis man møder de rette der inde. Var ovre og besøge min søster da hun fik sin datter her for et stykke tid siden ... uh uh uhhhhh... :)) ... Underligt nok så tog det mig næsten en time at finde hendes værelse fordi jeg endte i snak med en af sygeplejerskerne der ovre ... Havde forvillet mig op på den forkerte afdeling til at starte med, så kunne jo lige så godt få lidt ud af det. *G*


    [quote]Oprindeligt indlæg af bentzin
    Forresten - maden var altså god nok :) Virker som om de virkelig har oppet sig gevaldigt. 8)


    Nice ... :D

  • WB da og god bedring krydser da lige finger for dig med hensyn til helbred og ryge stop.


    @ Grill nu ved jeg ikke om du render dig ofte eller om det er i af de andre sammenhænge du har scoret :))
    Hvis det er så hvilken ?? det er jo godt med nogle tips :T

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    @ Grill nu ved jeg ikke om du render dig ofte eller om det er i af de andre sammenhænge du har scoret :))
    Hvis det er så hvilken ?? det er jo godt med nogle tips :T


    ?( ... Hvad mener du ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    også her fra et: velkommen hjem ;)
    håber du blir sund og rask :)


    Thanks :) I hope too ;)
    Det her var så mit hjem (stue/kontor/soveværelse) i ca. 5 dage:

  • Jamen velkommen tilbage Bentzin :)
    Håber det ikke var alt for seriøse problemer du røg ud i.. hvis man da kan betegne noget som "ikke seriøst" når det gælder "the ol' pump"