Valg af Mobil tlf

  • Jeg står og skal ha mig en mobil tlf..
    Jeg er totalt ligeglad med om telefonen har nok så mange ringetoner og plads til 4 mio i telefonbogen.. Jeg skal kunne snakke og skrive lidt SMSer.. jeg har fundet et par.. men jeg ved sgu ikke om det er noget lort?


    http://www.netget.dk/product.asp?product=653&page=1
    http://www.netget.dk/product.asp?product=617&page=1
    http://www.netget.dk/product.asp?product=607&page=2
    http://www.netget.dk/product.asp?product=104&page=3

  • Et velment råd.
    Lad være med at købe med Telia abonnement.
    Det kan lynhurtigt gå hen og blive noget l**t, uanset hvilken tlf. du køber. ;)

  • Du skal bare lige være klar over at hvis du køber en telefon med (Telia) Express abonnement, så koster det 120kr i måneden da der derved er fri sms. Og for at man ikke skal betale overpris sammenlignet med andre abonnementer der tilbyder billig sms, skal man op og sende mellem 600 og 700 sms om måneden før det kan betale sig. :)


    Under alle omstændigheder så er telefoner med Telia Express generelt meget billigere end samme telefoner med andet abonnement, netop fordi abonnementet koster så meget i sig selv, og det hopper en del folk på og så hænger de på det forholdsvis dyre abonnement bagefter.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Et velment råd.
    Lad være med at købe med Telia abonnement.
    Det kan lynhurtigt gå hen og blive noget l**t, uanset hvilken tlf. du køber. ;)


    Yeah ... Det samme vil jeg sige om Debitel ... Personligt så vil jeg ALDRIG MERE have nogle af de selskaber ...


    Holder mig til Telmore... :))


    Hvis man endelig vil have en BILLIG telefon og det kan betale sig med de 6 mdrs abb. så ville jeg betale det ud med det samme og så få låst telefonen op. Ville ikke bruge de skod-selskaber til at ringe for ...


  • Yup, Telmore holder :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    jeg er glad for telia men wtf


    jeg ville sige MC60 UDEN TVIVL


    Hvorfor MC60? Jeg tænker på tasterne osv. Farveskærmen er heller ikke meget bevendt - og især kameraet er ikke særlig godt.


    Så hellere droppe kameraet, og købe en T68i. Selvom det er en meget ældre model, er den klart bedre. Både mht skærmen og især ergonomi. T68i har så IR og BT oven i hatten - MC60 har ingen af delene.

  • Jeg ville vælge Motorola telefonen (dit øverste link) - den synes jeg umiddelbart bedst om, og så er Motorola heller ikke så dårlig som før i tiden!


    Det med net-udbydere, er vidst ikke så vigtigt igen, jeg har aldrig hørt om eller oplevet et teleselskab som ALDRIG har lavet fejl, personligt har jeg haft dårlige erfaringer med TDC og Orange, men det giver mig nu ikke grund til at boykotte dem fremover... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg fandt en T68i til 147,- incl oprettelse ved Teleringen.. det var så med et Debitel abo. som jeg tror jeg napper.


    Jeg har selv en T68i og kan da give dig et par tips .. : :)


    Der er sådan set kun et minus ved da fone og det er at den er lidt langsom, men det vender man sig hurtigt til...


    Jeg har aldrig selv haft en telefon der har været så god.. Kan især godt lide dens design :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet


  • Synets at den der lille pind for umulig at styre med.. Måske bare mig der har pølsefingre..?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jeg har købt sådan en T68i og er faktisk rigtig tilfreds med resultatet.. well.. indtil videre kan jeg kun bedømme den på menuer og udseenede, da SIM kortet ikke er aktiveret endnu.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg har købt sådan en T68i og er faktisk rigtig tilfreds med resultatet.. well.. indtil videre kan jeg kun bedømme den på menuer og udseenede, da SIM kortet ikke er aktiveret endnu.


    t68i skulle faktisk også være blandt Sony Eriksson's største successer! :)


    Så Tillykke med købet :cheers:

  • Helt enig
    T68i fungerer helt fint, og bruger du kalenderen, så kan du syncro. med PC´n.
    Et godt valg. Hold dig fra Orange og Debitel, dårligere kunde service skal man lede længe efter! :roller:

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Ville nu tage den der Siemens...
    Men er godt tilfreds m mit telia express...
    Eller så se om du kan finde en m det nye telia.. Det er os ret nice abo.. Hvor man ikk betaler for abo :S!.. Ret billige priser..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Ville nu tage den der Siemens...
    Men er godt tilfreds m mit telia express...
    Eller så se om du kan finde en m det nye telia.. Det er os ret nice abo.. Hvor man ikk betaler for abo :S!.. Ret billige priser..


    Nyd det så længe det varer med det Telia express.
    Når du bliver træt af, at sende 700 sms pr måned, for at holde en nogelunde pris på dit abonnement og så
    går over til Telia Ekstra, får du, inden du ser dig om, mærkelige regninger, som du får at vide, at du bare skal se bort fra, hvis du ellers kan komme igennem til deres såkaldte kundeservice, som består af særdeles ubehøvlede kvinder.
    Det næste der sker, er at du er sat til inkasso og endda inden betalingsfristens udløb. :roller:
    Så kan du bøvle med Lindorff, som jo selvfølgelig vil have penge for at sende en regning videre til dig, som de overhovedet ikke har kigget på. :roller:
    Nul Telia til mig nogensinde igen. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Legolas
    Helt enig
    T68i fungerer helt fint, og bruger du kalenderen, så kan du syncro. med PC´n.
    Et godt valg. Hold dig fra Orange og Debitel, dårligere kunde service skal man lede længe efter! :roller:


    Nå nå! JEg har haft Orange i over to år nu. Og jeg kan SLET ikke klage. Har ALDRIG problemer med dem. Da jeg i sidste uge havde problemer med min SPV. Blev jeg lige frem omstillet til en udvikler som havde specielt med SPV'er og gøre. Fik enda hans lokal nummer. "Hvis der nu skulel være ydeligere problemer."


    Det er sku god service.
    Har selv vundet 6 gavekort på 150-200 kr til Merlin ved dem via deres Zonemaster konkurrence.


    Har faktisk aldrig ventetid på deres kundeservice telefon.


    Og da jeg skulle have ny telefon ved dem. Fik jeg en SPV e200 til 2000 trukket over min telefon regning af fire gange af 500. Nul renter eller gebyr. INTET.
    Og normalt koster den 3500 med abb.
    Fik enda nyt nummer plus andet abb til 0.-!!!!!
    Sku' en god handle.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Nyd det så længe det varer med det Telia express.
    Når du bliver træt af, at sende 700 sms pr måned [..]


    Hehe... :)) Og så er vi nogen der nok sender 3 gange så meget om måneden. :O

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP