Totalt yndlingsdag

  • Det har bare været en lorte dag på arbejde i dag.. Har ikke lavet en skid hele dagen, været totalt stener :/


    Da jeg så kommer hjem og har stenet foran compen i et par timer, kommer min mor ind med en pakke fra Home Entertainment. Jeg tænker fair nok, det er sikkert rembrandt, fordi jeg mente det var månedens film.. Men pakken var størrer end den plejer.. Så da jeg åbener den ligger Matrix Revolutions og Enter the Matrix i pakken. Det koster kun 384 inkl. forsendelse :D Så jeg har fået Enter The Matrix til 100kr ca :D Det er totalt nice... weee nu er jeg froh..

  • hah.. det lyder da dejligt :)


    Min dag startede kanon...... not..
    Havde bestilt tlf vækning til klokken 7:00.. og der ringede tlf også.. men den ringede også 7:01, 02, 03, 04, 05.. og så røg stikket ud af vægen...
    Så masser af panik ned imod bussen..
    Afleverede ungen i skolen.
    Hjem med en fyldt bus.
    Ventede 3 timer på køletekninkere til mit køleskab (der gik i stykker i fredags)
    Cyklede ned i byen for at lave en computer for en tidliere arbejdsplads..
    Cyklede op ad bakke hjem..
    Købte lidt HW.. og fik IKKE en pose til det.
    Slingrede hjemad med PSU og blæser dinglende ud over det hele.
    I kiosken.. som heller ikke havde flere poser.. og købte en cola..
    Endnu mere slinger..


    Og nu sidder jeg bare stille og tør ikke bevæge mig..


  • LoL! :crazyeyes:

  • Har også fået pakke idag, men den har bare pisset mig af istedet for at gøre mig glad som den skulle X( X(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W


  • Og hvad kan man lære af det?
    køb altid fast-food, få aldrig børn og medbring altid poser :crazyeyes: eller....? :))


    Man skal kende til skidt før man kan kende til godt - sådan siger jeg altid oven på dårlige oplevelser... :)


  • Hehe..lyder som en af de dage hvor man bare skulle ha blevet liggene i sengen :roller: ..har heller ik haft den bedste dag, idag :( ;)

  • Bare ærgeligt enter the matrix er skod :] Men heldigt nok ;)


    Mig ventede der en pakke med tegneserier i:


    Dark days
    Marvel 1602


    :D


  • nej man :D det er for fedt.. sidder lige og prøver og "hacke" det er nu spass nok.. men fatter det ik helt.. jeg har aldrig fattet dos heller.. så ved ik hvordan man bruger en fil :O

  • Skod dag...mit aim failer i CS...gider ikke mere :(

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Skod dag...mit aim failer i CS...gider ikke mere :(


    det skal du ikke være ked af, selvom jeg har spillet mere eller mindre seriøst i 2 år har mit aim altid failet! :P ....


    syns os det har været en mega nederen dag, jeg har været så sygeligt træt! :/ ...lidt nederen..

  • Lortedag..


    Skulle op kl. 0445, så jeg kunne møde tidligt på arbejde - kors, jeg havde tudefjæs på da vækkeuret ringede.


    De værktøjer jeg havde fået lavet i Nordborg, kom ikke til tiden.


    Endelig fyraften kl 1630


    Ud og løbe 1½ time.


    Sidder nu med en pizza og stener foran comp..


  • Klokken 0445 :boxed: godt klaret at do overhovedet kunne komme op. 8o

  • Jeg havde også en lam dag den dag.


    I skolen lavede jeg den dårligste matematikprøve, jeg har lavet i ca. 4 år :(


    Derefter kommer jeg hjem, og den comp, jeg skulle bygge, gad ikke genkende SATA-harddisken. Det tågede jeg rundt i uden at få fikset i 100 år. Også fordi drivere, emballage og sådan ikke var kommet af en eller anden mærkelig grund :(


    Derudover kunne jeg ikke finde min ASUS bundkorts-CD til min egen comp, og min pirates of the carribean DVD blev væk :(:(:(

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Har haft en mindre god dag indtil videre.. Op 06.30, i skole! Efter 2 erhvervsøkonomi timer = pjæk! hehe..
    SHG.dk ringede lige - "dine ram du har sendt til rma er desværre i restordre, de er ikke fastsat nogen dato for levering endnu.." Skal så ud at købe nye ram imorgen, så jeg kan få gamet lidt i weekenden! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Har haft en mindre god dag indtil videre.. Op 06.30, i skole! Efter 2 erhvervsøkonomi timer = pjæk! hehe..
    SHG.dk ringede lige - "dine ram du har sendt til rma er desværre i restordre, de er ikke fastsat nogen dato for levering endnu.." Skal så ud at købe nye ram imorgen, så jeg kan få gamet lidt i weekenden! ;)


    Erhversøkonomi 8o
    Det havde jeg på datamatiker i Odense.
    Jeg døde næsten af kedsomhed. :rolleyes: