• Hejsa!


    Nu sad jeg lige og kom til at tænke på hvormage af jer der egentlig ved hvad Møn er og hvor det ligger på landkortet?


    Det er mest fordi jeg bor der selv at jeg vil vide det :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    møns klint? tror nok jeg har været der engang.. ligger ovre ved vesterhavet eller i den stil..


    Jep, Møns klint...;) Det ligger nu ikke ved Vesterhavet :)) Men ved Østersøen

    HP Pavilion DV5-1214eo
    Sony PlayStation3 40GB

    Rettet en gang, sidst af K32A ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A


    Jep, Møns klint...;) Det ligger nu ikke ved Vesterhavet :)) Men ved Østersøen


    ja ok fair nok heh.. jeg var pænt lille dengang jeg var der.. så kan sq ik huske det helt vilde fra det.. og jeg er snot dum til geografi.. jeg ka ikke engang lige huske hvor Østersøen ligger :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    møns klint? tror nok jeg har været der engang.. ligger ovre ved vesterhavet eller i den stil..


    LOL :] det står da vist godt til med geografien.... :crazyeyes:

  • Ved godt hvad det er men ved ikke hvor det ligger.


    Kiggede lige på et kort. Det ligger sgu i/ved Østersøen. Det tog mig 5 minutter at finde :D

  • udfyldte "hvad er det" :)


    hehe aldrig været der men har vist kørt forbi et par gange :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Har været på MØN ... Lidt uden for stege og sætte nogle antenner op på en vindmølle... Var også ved samme lejlighed en lille tur på Nyord .... Så en ko med nummerplade ... Eller noget. *G* :))


    Har naturligvis også været nede på møns klint, men det er nogle år siden ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A


    :)) Forbi?


    har været i Tyskland et par gange og så har jeg jo fræset forbi et par gange :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Har været på MØN ... Lidt uden for stege og sætte nogle antenner op på en vindmølle... Var også ved samme lejlighed en lille tur på Nyord .... Så en ko med nummerplade ... Eller noget. *G* :))


    Har naturligvis også været nede på møns klint, men det er nogle år siden ...


    Lol :))

  • Har der været dernede en gang eller 2 :) flot udsigt.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • ved udemærket hvor det ligger.
    har sammen med en ven kravlet op på klinten.
    nok det dummeste jeg i mit liv har fundet på.
    dog klarede vi turen uden hjælp fra redningsmandskab


    til alle der har lyst til at prøve LAD VÆR....

  • Jeg har været der en gang, sammen med min klasse for mange år siden. Var det ikke noget med, at der var en temmelig lang trappe ?