• Hvordan kan forhandleren se, at en CPU har været overclocket!? Har altid undret mig... :P.. Nogen der ved det..?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Den bliver jo indstillet til at køre på overclocket.. Så den køre sådan konstant..


    Det er da BIOSen der bliver indstillet?
    Mener hvis de fx får en CPU der har været overclocket, og er brændt af pga det, hvordan ser de så om den har være OCet..?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner


    Hhmmm, tænkte lige på din signatur, det hedder ik en højttale, men en højttaler :D


    Hehe er der godt nok mange der har sagt.. Men som sagt.. Jeg syns en Højtale lyder max prof.. Prøv at sige det for dig selv.. :D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    De kan ikke se, om en CPU har været OC'et. Ikke med mindre de er låst til en bestemt multiplier som f.eks. forhandlere som Waterheads gjorde det en gang.


    Øhhh..? Er næsten ikke alle CPUer låst? Ihvertfald P4er..? Eller er jeg helt forkert på den.. :boxed:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • ..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    Hehe er der godt nok mange der har sagt.. Men som sagt.. Jeg syns en Højtale lyder max prof.. Prøv at sige det for dig selv.. :D!


    Lol.. Gør det så nok.. :crazyeyes:.. Har også sagt det til dig.. ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Nej P4 er ikke låst.. Kan du vel os se eftersom de fleste på sitet køre med P4 OC..


    Jamen multipleren er da låst..? Det er da FSBen man ændre..? Kan forhandleren ikke på en eller anden måde se hvad den har været oppe på..? :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    det kan de ikke se men hvis du kommer jævnligt og skal have den byttet gættet de det nok men eller burde der ikke være problemmer


    men de kan intet bevise


    Lol, nej okay.. Tom holck kan nok ikke få byttet sin.. :)) .....


    Troede de kunne bevise noget.. Men okay! Så ved jeg det :clap: .. Altid dejlig at blive klogere :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • MMM jeg brænder nu ikke delene af.Så længe har jeg dem ikke :T Jeg plejer at have min cpu i ca 6 måneder og så tager jeg ind i forretningen og får den bytter til en større cpu til nogle meget små penge..
    Eneste minus er at de ikke har P4 EE X(

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi