Vudering af HP design plz

  • Fed nok HP, men manbliver lidt forvirret af at det hele næsten er links til andre sider, og hvis jeg var dig ville jeg ikke lave så mange fora... Det bliver for uoverskuleigt, når der ikke er særlig mange brugere

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

    Rettet en gang, sidst af [FDB] FifaFrazer ().

  • Cool nok (Gode brugervenlige farver). Men hvad sker der i bunden? Der er jo kun objekter på ½ af siden?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Cool nok (Gode brugervenlige farver). Men hvad sker der i bunden? Der er jo kun objekter på ½ af siden?


    hvorfor ska alle sider fylde det hele? :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    hvorfor ska alle sider fylde det hele? :roller:


    True.. Men jeg må også indrømme at det ligner lidt en fejl at det kun er toppen der er benytttet. Jeg ville nok have centreret den.. Ville give en fed effekt..


    Eller stilet side. meget brugervenlig.. Fortrækker bestemt sider med lyse toner :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    True.. Men jeg må også indrømme at det ligner lidt en fejl at det kun er toppen der er benytttet. Jeg ville nok have centreret den.. Ville give en fed effekt..


    Eller stilet side. meget brugervenlig.. Fortrækker bestemt sider med lyse toner :D


    Kan godt lide sider som faktisk ik ligger i midten men måske lidt til højre for midten.. det gir et lille indtryk af at webmasteren har forstand på det han laver :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    Kan godt lide sider som faktisk ik ligger i midten men måske lidt til højre for midten.. det gir et lille indtryk af at webmasteren har forstand på det han laver :)


    haha eller det skal ihvertfald se sådan ud ;) Ej, kan også godt lide når det ikke er for præcist og lidt originalt, men jeg synes stadig at der skal være en ballance et sted. Lige som med det gyldne snit på et billede som de fleste nok kender fra skolen, så skal det gerne give følsen af at det hele er balanceret og det synes jeg desværre at det halter lidt efter.