Saftevand + bærbar = Skod..

  • Hej hej..


    Jeg har jo lige været lidt en mong, at spille 1 hel liter saftevand ned i tastaturet på min bærbare computer .. :oops:


    Den virker stadig, men tasterne virker af lo** .. Når du trykker på dem kommer de ligeså stille op igen.. Og det er jo ret træls..


    Men jeg vil bare høre om man kan rense tastaturet ? Altså pille tasterne af også rense computeren.. Det er en compaq computer af en art..


    Nogen som kan hjælpe ?


    TAK!

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • :o har lige lavet mig 1.5 liter appelsin saftevand jeg sidder og fylder i mig, så skal nok ta dether som en ADVARSEL :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • En af mine venner hældte 40 cl cola udover mit tastatur en gang :boxing: og det ik godt.. senere den aften da jeg ville lave noget, gik min comp FULDSTÆNDIG i sort.. det var keyboardets skyld 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX
    Sur røv... :(



    Jeg kender en der har spilt kako mælk ud over det hele, og det "fede" var at det ikke var hans blærbare.


    Jep, kender jeg også. Hunden væltede en kakao ud over fjernbetjeningen til vores tv med sin hale. Den er med lcd display og det gik i stykker. En ny remote koster nok et par 1000. 8o

  • Der er nogle laptops der er nemmere at rense end andre. Den IBM jeg har er sgu kanon nem. Jeg plejer bare at rive alle tasterne op, rense lortet og sætte dem på igen. Det kan der snildt gå en del timer med ;)


    Det er dog Pepsi Max jeg har væltet nedover den en 2-3 gange. Det er 10 gange værre når det er noget med sukker i :rolleyes:


    Held og lykke med lortet!

  • Man kan MEGET nemt skifte testerne ud...


    Arbejdede engang i sådn en reperations afdeling i 1½ uge for at se hvordn det var...


    Der kom 9 kunder og skulle have skiftet deres bærbar tastatur ud pga det var forkert sprog...


    Man hev det bare op på en måde som er forskelig fra type-type og klikkede det nye i...


    Prøv dig frem... Men husk.. Brug hjernen inden du bruger kræfterne...

  • Tak for alle svarende M8's ! Det er sku rart når man mangler venner i nøden :))..


    Det har jeg forresten lige skrevet en stil om , men anyways...


    Så tak for hjælpen! Jeg kigger lige på det.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet