Tweak.dk/heatware - muligt?

  • En hurtig lille tanke på baggrund af de få mislykkede handler der nu engang finder sted...


    Når man kigger på de internationale foraer (xtremesystems, ocforums, osv.), så ser man tit bruger med et link i signaturen, kaldet "My Heatware", ved at trykke på linket kommer man til en side hvor der er folk der har anmeldt brugerens handler, altså skrevet deres erfaringer af hvordan personen har været at handle med...


    Jeg synes det kunne være fedt hvis vi her på tweak havde noget af det samme, så kunne man nemt og hurtigt finde ud af om personen man nu handler med er af troværdig karakter...


    Hva siger i til det forslag, for eller imod?





    EDIT:


    [SIZE=3]Regelsæt forslag:[/SIZE]


    1: Ingen annonyme bedømmelser.


    2: Lille kommentar med beskrivelse af handlen.

  • Jeg er helt klart FOR ! dit forslag , det ville jo være genialt med sådan en "feture" her på Tweak.dk
    Der er jo en i forvejen bare med Butikker , så hvorfor ikk lave en med brugere . imo :D

  • Det lyder meget seriøst, men jeg tror ikke at alle på Tweak er seriøse nok til at kunne udnytte sådan en funktion optimalt.


    Jeg vil stemme imod pga nogle folk sikkert vil misbruge det og wtf så længe der er flere gode handler end dårlige så er det ok. Og blir folk ik hængt ud hvis de fusker?... :evil:

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Det lyder meget seriøst, men jeg tror ikke at alle på Tweak er seriøse nok til at kunne udnytte sådan en funktion optimalt.


    Maybe not....Sådan et system kunne nemt misbruges af fuskere for at få dem til at virke endnu mere troværdige. Men nu skal man jo ikke male fanden på væggen ;)


    Jeg går sgu ind for det...!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Har stemt FOR :) - Brilliant forslag :clap:


    Synes også at man bør være i stand til at se navnet på brugeren som har bedømt andre :)


    Nemlig! - Har også stemt FOR! Man skal ikke kunne fuske med det :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Det lyder meget seriøst, men jeg tror ikke at alle på Tweak er seriøse nok til at kunne udnytte sådan en funktion optimalt.


    Jeg vil stemme imod pga nogle folk sikkert vil misbruge det og wtf så længe der er flere gode handler end dårlige så er det ok. Og blir folk ik hængt ud hvis de fusker?... :evil:


    Er 100% enig i det du siger der!!!! -har også stemt imod...


    Men ideen er god, ingen tvivl om det!!! -Den mangler bare de mere seriøse brugere...

  • Seføli er der nogle ting der skal tages højde for, for det skal selvfølgelig ikke være muligt at fuske med det!


    Men først og fremmest skal der jo findes ud af, om det er noget folk vil støtte op om og bruge ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Seføli er der nogle ting der skal tages højde for, for det skal selvfølgelig ikke være muligt at fuske med det!


    Men først og fremmest skal der jo findes ud af, om det er noget folk vil støtte op om og bruge ;)


    Nemlig - og man skal heller ikke være så pessimistisk og tænke "det vil aldrig gå bla bla bla...." :)

  • Jeg kan huske i tidernes morgen da jeg kom med forslaget om at vi ikke skulle ha en "forhandler sektion" og næsten alle syns det var fedt fordi så slap vi for de irriternde tråde om at chippen.dk var fuskere osv...


    Nu står den bare og samler støv.. Det tror jeg også at dit forslag vil ende med, og hvis det ikke ender med det så er det fordi alle de useriøse wannabee dickheads sidder og sviner hinanden til..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Jeg kan huske i tidernes morgen da jeg kom med forslaget om at vi ikke skulle ha en "forhandler sektion" og næsten alle syns det var fedt fordi så slap vi for de irriternde tråde om at chippen.dk var fuskere osv...


    Nu står den bare og samler støv.. Det tror jeg også at dit forslag vil ende med, og hvis det ikke ender med det så er det fordi alle de useriøse wannabee dickheads sidder og sviner hinanden til..


    tror jeg nu ikke, jeg vil ihvertfald bruge den og støtte godt op om den - det er noget jeg tror der vil hjælpe meget i kampen mod svindlere, når/hvis det kommer til at køre ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Jeg kan huske i tidernes morgen da jeg kom med forslaget om at vi ikke skulle ha en "forhandler sektion" og næsten alle syns det var fedt fordi så slap vi for de irriternde tråde om at chippen.dk var fuskere osv...


    Nu står den bare og samler støv.. Det tror jeg også at dit forslag vil ende med, og hvis det ikke ender med det så er det fordi alle de useriøse wannabee dickheads sidder og sviner hinanden til..


    Tjaaaah man kan jo også bare give op på forhånd - men så kommer man jo ingen vegne ;)

  • KLART for ... Men KUN hvis man kan se HVEM der har givet negativ og positiv stemmer. INGEN annonyme stemmer for at det skal virke optimalt .... og så skal der også være en lille kommentar til den stemme på fx. max 100 felter.


    Ellers en fin idé. Har ikke selv haft problem med køb eller salg her, men hvis det kan hjælpe andre, så er det jo nice. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    KLART for ... Men KUN hvis man kan se HVEM der har givet negativ og positiv stemmer. INGEN annonyme stemmer for at det skal virke optimalt .... og så skal der også være en lille kommentar til den stemme på fx. max 100 felter.


    Ellers en fin idé. Har ikke selv haft problem med køb eller salg her, men hvis det kan hjælpe andre, så er det jo nice. ;)


    God idé grill ;)



    Jeg har heller ikke selv haft problemer, og håber aldrig jeg får det - det er blandt andet derfor jeg prøver at gøre det mere sikkert at handle, igennem en heatware liste :)


    EDIT: har lavet en edit i første post, forslag er velkomne ;)