Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 19. april 2004, 18:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
:]

- Denne tråd er IMO:

Så lad være med at læs den, hvis det er så stort et problem. :roller:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

22

mandag, 19. april 2004, 18:27

Nogen der kender en shop der sælger 3 PINS HUN-stik ?.... Det er en af de få ting jeg mangler som jeg ikke helt har fået styr på endnu ... Ellers skal jeg til at gribe ned i rode-kassen med kabler og splitte nogle ad og det vil jeg helst undgå da det jo vil være trist ....

23

mandag, 19. april 2004, 18:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

- Denne tråd er IMO:

Så lad være med at læs den, hvis det er så stort et problem. :roller:

problem? problem? hvem snakker om problem? jeg gør ihf. IKKE :rolleyes:

24

mandag, 19. april 2004, 19:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Nogen der kender en shop der sælger 3 PINS HUN-stik ?.... Det er en af de få ting jeg mangler som jeg ikke helt har fået styr på endnu ... Ellers skal jeg til at gribe ned i rode-kassen med kabler og splitte nogle ad og det vil jeg helst undgå da det jo vil være trist ....

Me2me2 ska også ha sådan et :) hunnen er den som får pins'ne ind i ikk?...... doh. haha :)) Genialt navn :T

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

25

mandag, 19. april 2004, 20:25

Citeret

- Denne tråd er IMO:

Så klik raskt videre til næste tråd og bær over med de 5 sekunder, det tog af din tid.

27

mandag, 19. april 2004, 20:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Øhh lol? :)) Selvportræt? :T

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

28

mandag, 19. april 2004, 20:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone

Citeret

nej kunne aldrig finde på at klæde mig ud som adam :))

29

mandag, 19. april 2004, 20:48

Citeret

Citeret

Citeret

Som Eva så 8o

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

30

mandag, 19. april 2004, 21:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Så klik raskt videre til næste tråd og bær over med de 5 sekunder, det tog af din tid.

Du siger noget ;) :))

31

mandag, 19. april 2004, 22:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Citeret

Citeret

Citeret

Som Eva så 8o

Nej det her er mere Ava :P

32

mandag, 19. april 2004, 23:11

Citeret

Prøv http://www.brinck.dk

EDIT : Du skal nok ringe - det er langt fra alt de har på siden.... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (19.04.2004, 23:12)

33

tirsdag, 20. april 2004, 18:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Prøv http://www.brinck.dk

EDIT : Du skal nok ringe - det er langt fra alt de har på siden.... ;)

Cool... Skal alligevel der ind og hente en røvfuld krympeflex, så det vil jo være nice hvis de også har de stik jeg skal bruge.

Giver dem lige et ring ... Takker. :D

34

onsdag, 21. april 2004, 03:28

Citeret

Cool... Skal alligevel der ind og hente en røvfuld krympeflex, så det vil jo være nice hvis de også har de stik jeg skal bruge.

Giver dem lige et ring ... Takker. :D

No problemas dude.... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (21.04.2004, 03:28)

35

onsdag, 21. april 2004, 10:21

Hvad er der så grinern ved et billede af en kaffekop på en mussemåtte? Der har været en del latterlige tråde på Tweak men den her er nok den sorteste og mest meningsløse, jeg forstår ikke at der er flere der kaster :lame: :ban: :dots: smileyer efter dig..

Nu har folk fået hug fordi de har spurgt om ens lære har været alkoholiker selvom emnet faktisk var ret spændende syns jeg.. Så skal Grillfætteren fanme også korsfæstes for det her!

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

36

onsdag, 21. april 2004, 10:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dalingo
Hvad er der så grinern ved et billede af en kaffekop på en mussemåtte? Der har været en del latterlige tråde på Tweak men den her er nok den sorteste og mest meningsløse, jeg forstår ikke at der er flere der kaster :lame: :ban: :dots: smileyer efter dig..

Nu har folk fået hug fordi de har spurgt om ens lære har været alkoholiker selvom emnet faktisk var ret spændende syns jeg.. Så skal Grillfætteren fanme også korsfæstes for det her!

Ok så kaster jeg også lidt med dem

:lame: :ban: :dots: :boxed: :roller: 8o :dots:

Hehe... Synes det er fint nok... Drikker ikk selv kaffe... Det smager jo af lort... Hehe...

37

onsdag, 21. april 2004, 10:50

Citeret

vi ka sagtens blive enig om at denne tråd er "useriøs",men den
"er din lære alko" tråd syndes jeg da heller ik var en dag mer seriøs, såvidt jeg husker stod der noget i stil med

"Er din Lære Alkoholiker
Drikker han eller hun kun en gang imellem
Eller er din lære pinligt ædru og er blotter "

hvis man laver en "Poll" med så noget bull må man sq os tage efterfølgerne ;)

38

onsdag, 21. april 2004, 11:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

Citeret

vi ka sagtens blive enig om at denne tråd er "useriøs",men den
"er din lære alko" tråd syndes jeg da heller ik var en dag mer seriøs, såvidt jeg husker stod der noget i stil med

"Er din Lære Alkoholiker
Drikker han eller hun kun en gang imellem
Eller er din lære pinligt ædru og er blotter "

hvis man laver en "Poll" med så noget bull må man sq os tage efterfølgerne ;)

Måske blev diskusionen startet lidt useriøst med et par smileyer placeret tilfældigt.. MEn emnet er da bestemt noget som stortset alle kender noget til og højest sandsynlig har en holdning til, hvor imod en kop kaffe på en mussemåtte er et emne man bare vender ryggen til og ryster på hovedet..

Jeg syns både det er et problem men samtidig også godt at nogle skolelærere har en anden måde at leve deres liv på, det gør bla. at man for lidt andet input end hvad en "standard lære" kan give..

AMD Opteron Dual Core
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt

39

onsdag, 21. april 2004, 12:08

hvis "han" nu selv havde startet Poll'en seriøst, kunne det jo nok også være andre havde taget den lidt mer alvorligt..
man kan ik forvente den store debat omkring, et emne hvis man ik engang selv tager det alvorligt..

bortset fra det, hvis jeg havde en lære der drak, ville jeg konfrontere han/hun med det, eller gå til inspektøren..istedet for at lave Poll om det i et HW forum.. :roller:

40

onsdag, 21. april 2004, 12:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
hvis "han" nu selv havde startet Poll'en seriøst, kunne det jo nok også være andre havde taget den lidt mer alvorligt..
man kan ik forvente den store debat omkring, et emne hvis man ik engang selv tager det alvorligt..

bortset fra det, hvis jeg havde en lære der drak, ville jeg konfrontere han/hun med det, eller gå til inspektøren..istedet for at lave Poll om det i et HW forum.. :roller:

Jeg kender en dranker som har været lære og han klarede sit job bedre end de fleste andre lærere, jeg har også selv haft en lærer der røg hash. Han gav endda nogle elever lov til at låne nogle redskaber til en fremlæggelse.. Og begge lærere var kanon effektive så jeg kan ikke se noget problem i det så længe at de klarer deres job godt..

Men Grillrotten derimod.. Han har vist seriøse problemer siden han viser hvordan han behandler sin kop kaffe IMO.

AMD Opteron Dual Core

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.