Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 18. april 2004, 20:16

I og med du dyrker styrketræning, går jg ud fra at du også strækker ud bagefter din træning, du kan også godt lave strakøvelser for dine hånd led, fingerled osv..

Du kan også selv massere det nogenlunde væk, ved at massere din under og overarm ( Ikke Biceps) jeg gør det hverdag da jeg har seneskedehindebetændelse og det hjælper en del..

:)

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

22

søndag, 18. april 2004, 20:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
kan du godt selv det?( ;)

Jeps. Bare ikke når jeg gamer. Så fortrækker jeg venstre. Ellers kan jeg sagtens bruge højre... Er rart at give hånden/armen en pause...

23

søndag, 18. april 2004, 20:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Jeg fik selv ondt i både håndled, arm og nakke, når jeg sad for meget ved computeren.
Så fandt jeg på et lille trick. Mit skrivebord har en skuffe og der kan lægges en plade i toppen af skuffen. Når jeg så sidder ved computeren, trækker jeg skuffen ud og lægger min højre arm på den.
Har ikke haft ovennævnte problemer en eneste gang siden. ;)

Lige præcis, det handler om at have noget armene kan lægge på!

24

søndag, 18. april 2004, 22:00

Knæk nakke.. Det gør jeg 12 gange om dagen.. Træner også¨rigtig meget.. :P.. Har roet små 70km i weekenden :] ..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

25

søndag, 18. april 2004, 22:11

Tror ikke på, at der er nogen hel løsning når skaden først er sket - tror svaret er at forebygge ved at træne korrekt. Ikke alt for intensivt, men for at holde musklerne i form i hele kroppen - dvs. ikke bare pumpe bænk og biceps 15 timer om ugen, men løbe, svømme osv. - det gør jeg selv, og har aldrig haft noget er ligner den slags skader.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

26

søndag, 18. april 2004, 22:37

Mange fornuftige forslag.. Tror jeg vil kombinere den fra grillrotten med at strække ud og alt det der :D

Dig der sagde det med, at jeg skulle massere min arm - det er jo ikke armen, den er gal med ;)

jeg knækker også rigtig tit nakken ;P

Edit: 2 gange mens jeg skrev det her indlæg - uden jeg tænkte over det :T

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JenSLyN" (18.04.2004, 22:38)

27

søndag, 18. april 2004, 23:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Jeps. Bare ikke når jeg gamer. Så fortrækker jeg venstre. Ellers kan jeg sagtens bruge højre... Er rart at give hånden/armen en pause...

Uha Uha er man venstre håndet! vidste jeg ikke;)

28

mandag, 19. april 2004, 01:31

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Hvad er der specielt ved det ?

Jeg skriver med venstre. Kan ikke skrive med højre, i hvert fald ikke så det kan læses. ;)

29

mandag, 19. april 2004, 01:42

Jeg tror det bedste råd er at slappe af. Jeg kan huske for nogle år siden da jeg spillede FIFA 99 der havde jeg tendenser til at blive meget hidsig og spænde min nakkemuskler meget, det gav lidt ømhed. Min mor sagde at jeg skulle slappe af i nakken/skulderen og det fik mig til at spille bedre og smerterne forsvandt..

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

30

mandag, 19. april 2004, 06:54

Citeret

Jep ... :)) ... Kunsterisk anlagt og det hele *G* ... :))

31

mandag, 19. april 2004, 10:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af JenSLyN
Mange fornuftige forslag.. Tror jeg vil kombinere den fra grillrotten med at strække ud og alt det der :D

Dig der sagde det med, at jeg skulle massere min arm - det er jo ikke armen, den er gal med ;)

jeg knækker også rigtig tit nakken ;P

Edit: 2 gange mens jeg skrev det her indlæg - uden jeg tænkte over det :T

Lol! Keep on the good knæk!

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.