321

fredag, 21. maj 2004, 23:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af klf
hehe så er jeg på banen igen :)

:dots: Kategori: rejser beru
T - - G - - A - - _ R - - S - -

STOP DET SHIT X( Det er s.. da ikke en børnehave el. et fritidshjem 8o

:ban: :lame: :dots: :T :ban: :lame: :dots: :boxed:

Det er ikke meget fornuftigt der sker inde i dit hoved - hva' 8o

Hehe, tråden siger fanme heller ik' mig særlig meget :roller: men det er vel off topic så "juridisk" har de vel lov til at fortsætte tråden? ;)
Den var jo faktisk en stor succes blandt mange ;)

Det her handler ikke om jura - men om hvor tåbelig en tråd kan være 8o
Ved ikke om det kan kaldes succes at nogle få (ca. 10) IMO - ikke særlig kvikke på det tidspunkt - sidder og gætter ord :crazyeyes: - i et pc-tweakforum i ca. 14 dage dage. :rolleyes: 8o

jeg syntes at det er ok at du brokker dig over tråden hvis at det er det at du lister men jeg syntes at det er meget sjovt at spille lidt lykkehjul, så jeg vil nok tage den op igen når jeg lige får lyst til et par runder af det igen :D men så kan du jo vælge ikke at hoppe ind i den for nu ved du jo hvad det er :clap: :clap: :clap:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "klf" (21.05.2004, 23:58)

322

lørdag, 22. maj 2004, 00:22

Syns lykkehjulet på tweak er hygge nok! :D

323

lørdag, 22. maj 2004, 00:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Syns lykkehjulet på tweak er hygge nok! :D

det samme her det må værer din tur til at komme med et ord

324

lørdag, 22. maj 2004, 03:22

Hvis det er hygge 8o - Så siger det IMO - en hel del om hjerneaktiviteten eller mangel på samme :rolleyes:
For det er da totalt lamt og "hol" agtigt at sidde og gætte ord på børnehave-niveau 8o i et tweak-forum. Find dog i stedet et scrabble-forum og få styret jeres lyster :baby:
Men okay - hver sine lyster :baby: Men kors i røven - jeg er noget forundret - eller er jeg :rolleyes:

325

lørdag, 22. maj 2004, 03:47

Citeret

Hvis det er hygge 8o - Så siger det IMO - en hel del om hjerneaktiviteten eller mangel på samme :rolleyes:
For det er da totalt lamt og "hol" agtigt at sidde og gætte ord på børnehave-niveau 8o i et tweak-forum. Find dog i stedet et scrabble-forum og få styret jeres lyster :baby:
Men okay - hver sine lyster :baby: Men kors i røven - jeg er noget forundret - eller er jeg :rolleyes:

heh, ja vil nu give dig lidt ret, men lykkehjulet skal der også være plads til. og hvis de morer sig over de er det vel fint nok. så kan alle dem som ikke vil have noget med det at gøre, bare lade være med at blande sig i tråden.

enkelt er det :)

EDIT: WTF!? her er jo kun 1 person online! 8o

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (22.05.2004, 03:48)

326

lørdag, 22. maj 2004, 05:46

Citeret

utroligt nok finder man bentzin flerer gange her inde :D
imo hvad betyder det ?

327

lørdag, 22. maj 2004, 16:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af klf
imo hvad betyder det ?

Engelsk chatforkortelse, som på dansk betyder noget i stil med... Efter min mening. ;)

328

lørdag, 22. maj 2004, 17:05

IMO = In My Opinion

IMHO = In My Humble Opinion

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.